Grünerløkka Tannhelsesenter

Thorvald Meyers gate 33 0555 Oslo
Grünerløkka Tannhelsesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Grünerløkka Tannhelsesenter

Veldig seriøse og dyktige tannleger

Tannlege: Lisa Mahneke Ørting Skrevet

Spesialister som tar deg seriøst og bruker god tid om du trenger det. Alle typer behandlinger. Har du tannlegeskrekk tar de dette seriøst også.

Veldig flink!

Tannlege: Terese Jensen Skrevet

Hyggelig, flink og grundig. Hun geleidet meg gjennom hele behandlingen og forklarte hva hun gjorde, når hun gjorde det. Veldig fornøyd med behandlingen!

Beste opplevelsen hos tannlegen

Tannlege: Terese Jensen Skrevet

Var hos Terese på undersøkelse og hadde en kjempefin opplevelse. Terese tok seg god tid og gjorde et grundig arbeid. Hun var veldig dyktig og gav meg mange gode tips. Endelig funnet en god tannlege som jeg ønsker å gå til fremover.

Ikke bra

Tannlege: Terese Jensen Skrevet

Kan bli bedre på å bruke mer bedøvelse, legge inn fylling uten å rotere det rundt flere ganger så det går rett inn i nervene! Føltes som et overgrep,

Har aldri opplevd å måtte rekke ut tunga heller.

Den beste tannlegen vi har hatt.

Tannlege: Lisa Mahneke Ørting Skrevet

Jeg anbefaler veldig tannlege Lisa Mahneke Ørting. Hun er veldig sterk, faglig dyktig og meget profesjonell. Tannlege Lisa Mahneke Ørting er god som menneske og gir bra service til både oss store og små. Du og din familie er i trygge hender hos henne. Mine barn og jeg går til tannlege Lisa Mahneke Ørting og er super fornøyde på alle områder.