Lisa Mahneke Ørting

Autorisasjon (1997)

Lisa Mahneke Ørting er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lisa Mahneke Ørting

Veldig seriøse og dyktige tannleger

Klinikk: Grünerløkka Tannhelsesenter Skrevet

Spesialister som tar deg seriøst og bruker god tid om du trenger det. Alle typer behandlinger. Har du tannlegeskrekk tar de dette seriøst også.

Den beste tannlegen vi har hatt.

Klinikk: Grünerløkka Tannhelsesenter Skrevet

Jeg anbefaler veldig tannlege Lisa Mahneke Ørting. Hun er veldig sterk, faglig dyktig og meget profesjonell. Tannlege Lisa Mahneke Ørting er god som menneske og gir bra service til både oss store og små. Du og din familie er i trygge hender hos henne. Mine barn og jeg går til tannlege Lisa Mahneke Ørting og er super fornøyde på alle områder.

Helt fantastisk tannlege

Klinikk: Grünerløkka Tannhelsesenter Skrevet

Lise er den beste tannlegen jeg noensinne har hatt.
Hun er grundig, blid, hyggelig og varm og gir svært god informasjon om hva hun foretar seg. Gir også gode tips og anbefalinger.
Veldig glad for å ha funnet en så fin tannlege!

Meget dyktig

Klinikk: Grünerløkka Tannhelsesenter Skrevet

Jeg opplevde Lisa som en trygg fagperson med omsorg for pasientene sine. Jeg er ikke spesielt glad i å besøke tannlegen, men Lisa fikk opplevelsen til å bli god. Hun er blid og tar seg tid til å forklare hva hun gjør og hva som skjer. Tannpleieren var også flink, de to utgjorde et godt team.

En veldig grundig og hyggelig tannlege på Grünerløkka

Klinikk: Grünerløkka Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har hatt Lisa som tannlege i flere år, og er veldig fornøyd. For en hyggelig og dyktig danske! Selv er jeg ikke redd for tannleger, men har du skrekk blir du nok tatt godt imot av Lisa og hennes profesjonelle medarbeidere. Her er det koselig å komme, sentralt på øvre Grünerløkka, rent, ( NB! Tøfler er påbudt inne :) ), og veldig bra service og gode råd. Jeg har ingen forutsetning for å si at hun er dyrere enn andre, men jeg synes det er trygt å gå her, år etter år! Lisa husker sine pasienter.