Torshov Tannklinikk

Vogts Gate 57 0477 Oslo
Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Verdens beste tannlege! Dessuten verdens triveligste. Nå supplert med Anjas dyktige og kjempehyggelige elever!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Veldig flinke elever og assistenter også. Blide og imøtekommende, som sjefen. Og en flott atmosfære. Gleder meg til neste besøk!

Dyktig og trygt!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Anja er dyktig. Alltid trygg på godt utført jobb. Smilende og lett stemning gjør det hele til en så behagelig opplevelse som en tur til tannlegen kan bli.

Best !!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Hyggelige proffe & flinke folk !!
Midt i by’n ..effektivt å komme seg dit !!
Zupert humør & mye latter !
Helt topp !!

Flinkeste tannlege jeg vet!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Anja Skagmo og hennes ansatte, er en sann fryd! Profesjonelle til det ytterste, godt humør, og flott kontor gjør hele besøket til en trygg og fin opplevelse!

Omsorgsfull, forståelsesfull og meget dyktig tannlege.

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Jeg har igjennom livet vært veldig mye hos tannlegen pga kronisk karies. Jeg har aldri møtt en tannlege som møter meg med mine psykiske vansker med en slik omsorg og forståelse. Hun strekker seg langt for å tilrettelegge og trygge meg. Hun er også veldig dyktig, nøyaktig i sitt arbeid og effektiv. Et stort pluss for meg som lærer er at de tar imot praksis studenter fra tannlegehøyskolen og det er utrolig fint å se hvordan hun er med disse studentene. Kunne ikke vært mer fornøyd.