Hege Bjørkeng

Dops Gate 7 0177 Oslo
Hege Bjørkeng er tannlege i Oslo

Mikkels Tannhus Prisliste

Siste vurderinger av Hege Bjørkeng

Veldig hyggelig og dyktig tannlege!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Kun positive erfaringer her etter flere år som kunde. Gjør det som er nødvendig og forsøker ikke å "lure" inn ting som ikke er nødvendig som min forrige tannlege gjorde. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Nedlatende hildning

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege er nok faglig dyktig, men jeg synes hun har en nedlatende og arrogant måte å snakke til meg som pasient på. Ble også flyttet fra hennes kollegas liste, der jeg opprinnelig var pasient, til hennes liste uten å bli forespurt på noen måte. Ved en viktig anledning tok hun ikke min bekymring på alvor, noe som medførte større problemer med en tann enn det som hadde vært nødvendig.

Flink, rask og hyggelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg en bedre tannlege. Behandler raskt og effektivt og er hyggelig. Tar ikke betalt for unødvendige behandlinger. Anbefales!

Meget dyktig og behagelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege har vært tannlegen min i mange år - alltid like blid og faglig dyktig. Har fokus på å bruke siste teknologi - noe som gir trygghet om riktig behandling. Kjempegod hjelp og super service. Informerer godt om hva hun skal gjøre og gir fortløpende beskjed om hva som behandles.

Dyktig og behagelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege er den desidert beste tannlegen jeg har vært hos - flink på faget og behagelig som person. Jeg liker spesielt godt hvordan hun med enkelhet forklarer hva hun gjør og skaper trygghet rundt behandlingen. Hun byr også på et godt smil og dette er første gangen jeg "betaler tannlegeregningen med glede". Anbefales!