Hege Bjørkeng

Hege Bjørkeng er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Bjørkeng

Hun er den beste!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Jeg fikk den beste behandlingen hos henne. Hun er utrolig dyktig og er veldig god på det hun gjør. Hun behandler ikke bare for å behandle, hun finner den beste løsningen som finnes for deg. Jeg kommer til ha henne som min faste tannlege 😊

Meget dyktig tannlege!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Har nylig begynt å gå til Hege, etter at jeg fikk mitt første hull på 20 år. Er nervøs for bedøvelse, så vi avtalte å prøve uten først. Det gikk fort og nesten helt smertefritt, selv om det var et stort hull (grad 4). Gir god info underveis. Veldig beroligende personlighet! Har også fått tannrens/airflow hos henne. Kommer definitivt til å fortsette der med min årlige tannsjekk. Aldri opplevd så skånsom behandling før!

Hege, fordi du fortjener det!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Hege Bjørkeng har vært tannlegen min i en årrekke, jeg har fulgt henne fra klinikk til klinikk. Hennes avgjørelser er veloverveide. Hun er faglig oppdatert på nye behandlingsmetoder, etter det jeg kan bedømme. Hun har gitt meg gode råd, noe som gjør at jeg ikke oppsøker henne så ofte. Jeg kan også anbefale alle å trekke visdomstennene hos henne, effektivt og smertefritt!
Det må legges til at jeg tidligere var redd i tannlegestolen, det er jeg ikke lenger.

Utrolig flink tannlege!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Hege er en suveren tannlege og tar sin tid til å lytte til pasienten. Hun informerer hva hun gjør underveis, og er utrolig flink, behagelig og sympatisk tannlege. Vil anbefale alle til å ha Hege som sin tannlege!

Hege er suveren!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Tannlegeskrekk? Hege er redningen! Hun ble det i hvertfall for meg.

Rolig og behagelig, forklarer alt hun gjør og får pasientene sine til å føle seg unike. Lytter, ser deg - og finner løsninger tilpasset hver enkelt. Opptatt av ny og forbedret teknologi som kommer oss pasienter til gode. Får ikke fullrost henne godt nok!