Hege Bjørkeng

Hege Bjørkeng er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Bjørkeng

Proff og hyggelig tannlege

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Her får du det du trenger for å passe godt på tennene dine. Hege er utrulig hyggelig og profesjonell. Anbefales!

Hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Utrolig hyggelig og flink tannlege. Gir gode og forståelige råd og forklarer godt. Forsiktig og passer på at du hsr det behagelig under behandling. Anbefales :)

Kommer aldri til å bytte

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk siden barndommen. Jeg gikk i årevis uten å gå til tannlegen, frem til jeg ble nødt. Jeg leste at Hege var dyktig på tannlegeskrekk og tok sjansen. Det stemte definitivt og nå har jeg fulgt opp tannlegetimene siden. Hege gjør aldri mer arbeid enn hun må, hun er dyktig, rolig og empatisk. Jeg kommer aldri til å skifte, med mindre jeg blir nødt. Jeg anbefaler henne til alle jeg møter som er redd for å gå til tannlegen. Anbefales på det varmeste!

Oslos beste tannlege

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Enkelt timebestilling, du får påminnelse om timen 1 gang i året automatisk. Fine, lyse lokaler sentralt på Torshov. Alle ansatte er veldig hyggelig og hjelpsomme. Tannlegen har god tid til å slå av en prat for å skape hyggelig atmosfære - selv om man sitter på den tannlegestolen. Behandlingen går fort og jeg føler meg i trygge hender. Anbefales på det sterkeste.

Godt ivaretatt!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Hege tar virkelig vare på pasienten. Hun tar seg tid til og forklare prosessen og sier i fra hva hun gjør til enhver tid. En av topp to tannleger jeg har besøkt😊