Hege Bjørkeng

Dops Gate 7 0177 Oslo

Siste vurderinger av Hege Bjørkeng

Flink, rask og hyggelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg en bedre tannlege. Behandler raskt og effektivt og er hyggelig. Tar ikke betalt for unødvendige behandlinger. Anbefales!

Meget dyktig og behagelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege har vært tannlegen min i mange år - alltid like blid og faglig dyktig. Har fokus på å bruke siste teknologi - noe som gir trygghet om riktig behandling. Kjempegod hjelp og super service. Informerer godt om hva hun skal gjøre og gir fortløpende beskjed om hva som behandles.

Dyktig og behagelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege er den desidert beste tannlegen jeg har vært hos - flink på faget og behagelig som person. Jeg liker spesielt godt hvordan hun med enkelhet forklarer hva hun gjør og skaper trygghet rundt behandlingen. Hun byr også på et godt smil og dette er første gangen jeg "betaler tannlegeregningen med glede". Anbefales!

Tannlege som får frem smilet!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hun tok imot meg med et smil og ga effektiv behandling mens hun spurte, lyttet og veiledet meg med smarte "tannråd". Så jeg gikk derfra med et stort (hvitt) smil og gleder meg til neste gang.

Meget dyktig tannlege.

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Er meget fornøyd med å benytte Hege Bjørkeng som tannlege. Hun tar seg alltid god tid når man er der, og arbeidet som blir utført er av meget høy kvalitet. Slet lenge med "tannlegeskrekk ", men det er blitt kurert etter at jeg begynte å gå til tannlege Bjørkeng. Får mine absolutte anbefalinger.