Hege Bjørkeng

Dops Gate 7 0177 Oslo
Tlf: 22 20 72 92 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hege Bjørkeng er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Bjørkeng

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Har benyttet annen tannlege i 25 år men måtte finne ny grunnet pensjonsavgang. Jeg må si jeg er storfornøyd med både mottagelsen og behandlingen jeg fikk av Hege. Jeg mistet en tann og fikk time raskere enn jeg hadde regnet med da hun ikke ville la meg gå uten for lenge. Utrolig effektiv og helt uten smerter fikset hun meg en ny tann (med samme "gulfarge" dom de andre tennene :-) ) Framover vil jeg bli kalt inn til rens og sjekk jevnlig. Hvis du leter etter en tannlege vil jeg absolutt anbefale deg å kontakte Hege. Har bare en ting å si: Storfornøyd!

Veldig hyggelig og dyktig tannlege!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Kun positive erfaringer her etter flere år som kunde. Gjør det som er nødvendig og forsøker ikke å "lure" inn ting som ikke er nødvendig som min forrige tannlege gjorde. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Nedlatende hildning

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege er nok faglig dyktig, men jeg synes hun har en nedlatende og arrogant måte å snakke til meg som pasient på. Ble også flyttet fra hennes kollegas liste, der jeg opprinnelig var pasient, til hennes liste uten å bli forespurt på noen måte. Ved en viktig anledning tok hun ikke min bekymring på alvor, noe som medførte større problemer med en tann enn det som hadde vært nødvendig.

Flink, rask og hyggelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg en bedre tannlege. Behandler raskt og effektivt og er hyggelig. Tar ikke betalt for unødvendige behandlinger. Anbefales!

Meget dyktig og behagelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege har vært tannlegen min i mange år - alltid like blid og faglig dyktig. Har fokus på å bruke siste teknologi - noe som gir trygghet om riktig behandling. Kjempegod hjelp og super service. Informerer godt om hva hun skal gjøre og gir fortløpende beskjed om hva som behandles.

Dyktig og behagelig

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege er den desidert beste tannlegen jeg har vært hos - flink på faget og behagelig som person. Jeg liker spesielt godt hvordan hun med enkelhet forklarer hva hun gjør og skaper trygghet rundt behandlingen. Hun byr også på et godt smil og dette er første gangen jeg "betaler tannlegeregningen med glede". Anbefales!

Tannlege som får frem smilet!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hun tok imot meg med et smil og ga effektiv behandling mens hun spurte, lyttet og veiledet meg med smarte "tannråd". Så jeg gikk derfra med et stort (hvitt) smil og gleder meg til neste gang.

Meget dyktig tannlege.

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Er meget fornøyd med å benytte Hege Bjørkeng som tannlege. Hun tar seg alltid god tid når man er der, og arbeidet som blir utført er av meget høy kvalitet. Slet lenge med "tannlegeskrekk ", men det er blitt kurert etter at jeg begynte å gå til tannlege Bjørkeng. Får mine absolutte anbefalinger.

Flink og sjarmerende tannlege

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Faglig overbevisende, hensynsfull og morsom tannlege. Etter at hun ble min faste tannlege går det faktisk an å glede seg til tannlegebesøket!

Helt super service

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Kjempegod hjelp og super service. Informerer om hva hun gjør fortløpende og hva som behandles. Alt i alt, en god opplevelse å gå til tannlegen her!

God informasjon og betryggende atmosfære

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Fikk gjort en tannrens. Hege var trivelig og informerte godt hele tiden. Satte pris på at Hege var rolig og tok seg god tid.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Profesjonell, hyggelig, avvæpnende tone. Og selv om man er en mann i midten av 30-årene, så er det hyggelig å høre at "du er tøff som ikke vil ha bedøvelse ved boring".

Dentalia generelt sett virker oppdatert både på kunnskap og teknologi.

Veldig bra

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Fikk gjort en standard sjekk hos Hege på Dentalia og var en veldig bra opplevelse. Det ble rent og pent og tennene så neste ut som nye.

Eneste lille å sette fingeren på er at det var litt ubehagelig. Å gå til tannlegen er vel aldri spesielt behagelig, men lurer på om det kunne vært gått litt saktere og forsiktig frem. Eller kanskje det da ikke hadde blitt så rent og pent. Litt usikker. Blir, under litt tvil, fem stjerner.

Meget bra tannlege i Nydalen:)

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Hege har vært min tannlege i mange år.
Jeg har kun positive erfaringer, og jeg kan anbefale henne til alle som trenger en hyggelig og dyktig tannlege.

Behagelig, rask og flink!

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Mitt største problem med å gå til tannlegen er bedøvelsen,har stor grad av bedøvelsesskrekk! Da jeg måtte operere ut en rot etter brukket jeksel og senere trekke betent fortann, måtte det bedøvelse.Hege satte bedøvelsen så raskt og smertefritt at jeg ble overomplet! Hun fikk arbeidsro, jeg slappet av og resultatene ble perfekte.

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Jeg har vært hos Hege Bjørkeng både for vanlig sjekk, fylling av "vanlige" hull og en rotfylling.

Jeg har hatt dårlig erfaring med rotfylling tidligere, men skulle det være behov for dette vil jeg ikke grue meg om jeg skal til Hege.

Hun er en trivelig person som gjør at stemningen på tannlegekontoret er hyggelig istedenfor noe trykket.

Hun er også MEGET flink til å sette bedøvelse, kjenner ikke stikket!!

Hun gir god informasjon underveis slik at man vet hva som foregår, og hun bruker også ny teknologi, som laser.

Jeg vil anbefale alle som trenger tannlege å bestille time hos Hege Bjørkeng.

(Bonus: Dentalia ligger i samme bygg som T-banen i Nydalen, så lett å komme seg dit også)

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Jeg blir alltid møtt med et smil, og jeg har stor tiltro til hennes faglige kompetanse og dyktighet. Jeg fikk nytt belegg på to jeksler, og hun justerte og slipte ned til jeg var 100% fornøyd med bittet. Hun benytter også det absolutt siste i teknologi, så bare det å ta røntgen blir gjort på to sekunder fra tannlegestolen. Munnsår og annet kan hun bruke laser på, noe jeg aldri hadde hørt om før.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Hege er absolutt den beste tannlegen jeg har hatt. Hun klarer å holde en god og morsom samtale i gang (selv om jeg har munnen full av instrumenter - og bare det er godt gjort), er en god menneskekjenner og faglig dyktig. Jeg har prøvd ny laserbehandling og er strålende fornøyd. Kan absolutt anbefales til alle!

Suverän tandläkare

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Hege är väldigt duktig på det hon gör, stilla och rolig och behåller lugnet.
Jag var väldigt nervös men hon förklarade exakt vad hon skulle göra och hur det gick till. SUPERFÖRNÖJD!

Dyktig tannlege

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Rotfylling er litt skummelt, men det gikk greit og nesten smertefritt. Tannlegen var ryddig og ga god informasjon underveis. Utstyret på kontoret virket helt nytt. Anbefales.