Hege Bjørkeng

Hege Bjørkeng er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Bjørkeng

Utrolig sympatisk tannlege

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege var utrolig hyggelig og flink! Veldig nøye, slik at man føler at ting blir gjort ordentlig. Veldig rolig slik at man ikke blir så nervøs før en rotfylling 😊

Hege Bjørkeng er en fantastisk flink tannlege!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg har nettopp byttet tannlege og er veldig fornøyd med Hege - jeg har et snev av tannlegeskrekk, men Hege er både faglig flink og til stede og får meg til å slappe av i tannlegestolen. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Har benyttet annen tannlege i 25 år men måtte finne ny grunnet pensjonsavgang. Jeg må si jeg er storfornøyd med både mottagelsen og behandlingen jeg fikk av Hege. Jeg mistet en tann og fikk time raskere enn jeg hadde regnet med da hun ikke ville la meg gå uten for lenge. Utrolig effektiv og helt uten smerter fikset hun meg en ny tann (med samme "gulfarge" dom de andre tennene :-) ) Framover vil jeg bli kalt inn til rens og sjekk jevnlig. Hvis du leter etter en tannlege vil jeg absolutt anbefale deg å kontakte Hege. Har bare en ting å si: Storfornøyd!

Veldig hyggelig og dyktig tannlege!

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Kun positive erfaringer her etter flere år som kunde. Gjør det som er nødvendig og forsøker ikke å "lure" inn ting som ikke er nødvendig som min forrige tannlege gjorde. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Nedlatende hildning

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Hege er nok faglig dyktig, men jeg synes hun har en nedlatende og arrogant måte å snakke til meg som pasient på. Ble også flyttet fra hennes kollegas liste, der jeg opprinnelig var pasient, til hennes liste uten å bli forespurt på noen måte. Ved en viktig anledning tok hun ikke min bekymring på alvor, noe som medførte større problemer med en tann enn det som hadde vært nødvendig.