Rotneslegene AS

Tlf: 67 07 36 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Rotneslegene AS

Dyktig lege og et godt menneske

Lege: Knut Inge Nymoen Skrevet

Hører på deg og hjelper deg, utrolig lett å snakke med og åpne seg for om vanskelige ting. Virker interessert i å løse problemer på best mulig måte uansett om det krever mye av han.
Virkelig en dyktig lege med unik erfaring og kunnskap.
Håper han tar like godt vare på seg selv som han gjør med medmennesker.
Takk for all hjelp i vanskelige stunder.

Dyktig

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Utrolig flink og dyktig lege. Sjeldent forsinket, god til å lytte og flink til å forklare. Kommer aldri til å bytte fastlege igjen! Kan ikke komme på noe negativt om han .

Flink

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Han er flink, han lytter og er serviceinnstilt og bryr seg og er forståelsesfull og kommer med gode råd.

Svært god lege

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med legen min! Han stiller alltid opp, er blid og flink. Tar veldig godt vare på meg. Anbefales på det sterkeste!

Empatisk og varm

Lege: Åge Slyngstadli Skrevet

Verdens beste fastlege! Han tar jobben sin seriøst og lytter aktivt til det jeg har å si. Superfornøyd!

Veldig fornøyd!

Lege: Fredrik Flittie Onstad Skrevet

Fredrik er en super lege. Han ser meg som menneske og tar seg god tid til meg og mine problemer. Jeg blir veldig godt tatt vare på.

Anbefaler Fredrik på det varmeste!

Trygg

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Jeg har hatt Helene som fastlege i noen år nå. Jeg har følt meg trygg de gangene jeg har vært der. Jeg har aldri følt at hun har stresset gjennom timen min. Hun har tatt seg tid til å lytte, tid til å hjelpe og ikke minst tid til å finne ut hva som er galt. Selv har jeg flyttet ut av Nittedal og inn til Oslo, men jeg har valgt å beholde henne som fastlege - da jeg rett og slett er superfornøyd.

Hun er også veldig hyggelig og serviceminded. Hun snakker til deg uten å bruke et fagspråk den ordinære mannen i gata ikke forstår.

Siden hun tar seg god tid, er det eneste minuset at det kan være litt ventetid - men, det er så absolutt verdt å vente på. Og sånn er det jo de aller fleste steder om dagen.

Veldig fornøyd

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Hun tar seg veldig god tid til sine pasienter, og gjør sitt ytterste for å undersøke, finne ut av dine problemer og gi god rådgivning. Hun tar deg på alvor og er en omgjengelig og hyggelig lege.
Har noe lang ventetid fra man bestiller til man får time, og naturligvis noe ventetid før det blir din tur på dagen. Men dette er å forvente da hun som sagt tar seg god tid.

Hyggelig, flink og lyttende lege

Lege: Anne Guus Verhoeven Skrevet

Jeg byttet til en lege nærmere meg, men foretrakk å ga tilbake til Anne, Både hun og legekontoret er lett tilgjengelig, etter min mening.

En flott lege!

Lege: Anne Guus Verhoeven Skrevet

Anne er en lavmeldt lege som er oppriktig opptatt av din helse.
Jeg har hatt henne i ca 10 år og jeg kan anbefale henne på det sterkeste!
Hun sender deg gjerne videre til spesialister og hun lytter på hva du har og si.
Dette er virkelig slik en lege skal være!
Det er med tungt hjerte jeg nå har byttet da jeg bor for langt unna.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Fredrik Flittie Onstad Skrevet

Omsorgsfull, bryr seg om deg som pasient! Bruker god tid til forklaring og undersøkelser ved barn og seg selv! Tar jobben sin på alvor! :)

Anbefaler sterkt!

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Dr. Magne Bergh Ånonsen er en flink lege. Rolig og behagelig. Forklarer og informerer. Totalt sett veldig fornøyd med ham.

Super

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Tar seg tid, til å stole på. Hører på meg. Lett å kommunisere med. Kunne ønske dere kunne ringt ned til Mo apotek ved re-vaksinasjon. Ikke dra opp for å hente resept

Flott lege

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Veldig imøtekommende, interessert og flink til å lytte. Kommer med konstruktive innspill. Fremstår faglig dyktig og holder stort sett tiden.

God på kropp,dårligere på sinn og psyke.

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Faglig dyktig ved somatiske plager,ikke like god når det gjelder psykiske plager. Han hører hva du sier,men følger ikke opp med oppfølgingsspørsmål.Kan virke litt "små-stressa".
Gir ikke lett sykemeldinger. Trenger noen år på baken.

Lege: Knut Inge Nymoen Skrevet

Strålende lege som tar meg og mitt på alvor og henviser meg dit hvor det trengs. Tar seg tid til å lytte og stiller spørsmål som er nødvendige. Jeg har nå flyttet til Oslo, men pendler hele veien inn til Nittedal kun for å ha Knut som fastlege. Håper han blir værende i mange år til.
Eneste som er negativt er at det alltid (!) er forsinkelser, har sittet opp til 50 minutter å ventet etter min time skulle begynt.

Meget tillitsfull.

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Er veldig fornøyd med fastlegen min, er god til å lytte, gi gode tilbakemeldinger og er flink til å følge deg opp, er alltid i godt humør når jeg går derfra uansett hva vi har diskutert, så bare smil og tommel opp for han.

En kunnskapsrik fastlege

Lege: Knut Inge Nymoen Skrevet

En lege som er interessert og viser medfølelse. Handlekraftig og henviser til spesialister ved behov. Tar pasientene på alvor!
Han er varm og profesjonell.

Tafatt lege

Lege: Anne Guus Verhoeven Skrevet

Hyggelig og lavmelt dame. Men tafatt og ikke flink til å ta tak i ting.

Superfornøyd!

Lege: Åge Slyngstadli Skrevet

Veldig sympatisk, lyttende og løsningsorientert. Første gang jeg var hos han, og vurderer nå å bytte fastlege.