Rotneslegene AS

Stasjonsveien 45 1482 Nittedal

Siste vurderinger av Rotneslegene AS

Medfølende og forståelsesfull

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Har hatt Helene som fastlege i noen år. Hun tar meg alltid alvorlig, og hun tar seg god tid til å følge meg opp. Hun slenger seg på tråden til NAV der og da, hvis det trengs.

Hun virker aldri dømmende selv ovenfor de dummeste spørsmål. Hun tar det på alvor, selv når jeg selv skjønner at spørmålet grenser til hypokondri. Men jeg føler ikke at det går ut over ventetiden til de andre pasientene.

Medfølende, forståelsesfull og effektiv lege, anbefales på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Åge Slyngstadli Skrevet

Åge Slyngstadli har vært min fastlege siden 1. oktober 2004. Da jeg nå har flyttet fra Nittedal, må jeg med sorg i hjertet bytte fastlege og legesenter. Han henviser videre når han mener det er det beste og han lytter til hva jeg sier. Hvis han ikke er tilgjengelig, er det alltid en av de andre legene som hjelper meg.

Dyktig fastlege

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Jeg hadde nettopp byttet til ny fastlege pga flytting. Forrige fastlege var vanskelig å komme til, og når jeg omsider fikk time ble jeg så og si alltid møtt av en vikar. Ny fastlege Magne Bergh Ånonsen var grundig og ordnet raskt med time hos urolog da han oppdaget blod i urinen. Det viste seg at jeg hadde fått prostatakreft. Jeg ble operert i mars 2016 og ble deretter strålebehandlet om høsten. Oppfølging av PSA verdier etter kreftbehandlingen og av andre sykdommer/plager som jeg har hatt, har vært upåklagelig hos min nåværende fastlege. Jeg er veldig fornøyd med det han har gjort for meg.

Støtte

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Igjennom flere år med kronisk sykdom, kompliserte behandlinger og alvorlige bivirkninger, har han tatt meg seriøs, hatt lav terskel for å kontakte sykehuset og alltid vært en støtte. Når jeg sist kom hjem fra sykehuset, fikk jeg god bedring melding fra han på helsenorge etter at han hadde mottatt utskrivningsnotatet! Det betydde veldig mye for meg! Er veldig glad jeg har Ånonsen som fastlege!

Fantastisk lege!

Lege: Anne Guus Verhoeven Skrevet

Har hatt Anne som lege siden jeg var liten og har alltid blitt tatt på alvor. Hvis det har vært noe,har hun alltid hjulpet meg med å finne gode medisiner eller henvist meg videre.

Det er utrolig trist at jeg bytter lege, men det handler kun om avstand.