Rotneslegene AS

Siste vurderinger av behandlere ved Rotneslegene AS

Dyktig , seriøs og hyggelig!

Lege: Fredrik Flittie Onstad Skrevet

Fredrik er utrolig imøtekommende, flink til å ta hensyn. Ser hele mennesket. Drar ikke dine følelser og behov i tvil, men tar deg på alvor. Utfordrer deg når det trengs men støtter deg uansett.
Henviser raskt ved behov. Er lyttende, smilende og vennlig, selv når det er travelt. En gjennomført hyggelig person med god kunnskap!
Finnes ikke ovenfra og ned takter!
Har vært hos Fredrik nesten fra han startet, og har hatt behov for mye hjelp over en lengre periode, og Fredrik (og hans vikar) har vært enestående fantastisk!
Anbefales!

Tillitsfull og lyttende

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Behagelig lege som følger opp på en god måte. Ikke noe å utsette. Har en kronisk sykdom som krever en lege som er i stand til å rettlede.

Meget fornøyd

Lege: Fredrik Flittie Onstad Skrevet

Hele familien går til Dr. Fredrik !
Vi er alle fornøyd!!
Alltid der når vi trenger han.
Vi får alltid tilbake melding ang resultater osv.

Flink menneskelig og kunnskapsrik

Lege: Knut Inge Nymoen Skrevet

Knut er faglig dyktig, behagelig, menneskelig og han lytter. Knut opptrer profesjonelt. Beste legen i Nittedal

Medfølende og forståelsesfull

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Har hatt Helene som fastlege i noen år. Hun tar meg alltid alvorlig, og hun tar seg god tid til å følge meg opp. Hun slenger seg på tråden til NAV der og da, hvis det trengs.

Hun virker aldri dømmende selv ovenfor de dummeste spørsmål. Hun tar det på alvor, selv når jeg selv skjønner at spørmålet grenser til hypokondri. Men jeg føler ikke at det går ut over ventetiden til de andre pasientene.

Medfølende, forståelsesfull og effektiv lege, anbefales på det sterkeste!