Rotneslegene AS

Telefonnummer67 07 36 5067 07 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 45 1482 Nittedal

Siste vurderinger av Rotneslegene AS

Glimrende fastlege

Lege: Knut Inge Nymoen Skrevet

Har utelukkende positive ting å si om denne legen. Åpen og imøtekommende og innstilt på å løse dine problemer på best mulig måte. Har vært veldig behjelpelig med å skrive henvisning til utredning hos spesialister, som har vært det mest aktuelle for meg. Kan gi ham mine aller beste anbefalinger.

Meget dyktig lege

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Han imøtekommende, lytter til deg, forklarer og gir råd. Han er også flink til å sende meldinger med svar på prøver uten at man behøver å be om det. Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Anne Guus Verhoeven Skrevet

Flink lege og lytter og vil virkelig hjelpe. Sender deg gjerne videre til spesialist om man ønsker da.

Tar seg god tid og lytter

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Veldig fornøyd med Helene. Hun tar seg god tid i timene, og lytter til pasienten. Virker kunnskapsrik og bruker tid til å forklare og svare på spørsmål man måtte ha. Jeg har full tillit til henne, anbefales.

Samarbeid

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Vanskelig å kommunisere med .åSynes hun var lite lydhør når det gjaldt behandlingsformer .Medt opptatt av hvilken medisiner man bruker .