Rotneslegene AS

Siste vurderinger av Rotneslegene AS

Svært god lege

Lege: Magne Bergh Ånonsen Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med legen min! Han stiller alltid opp, er blid og flink. Tar veldig godt vare på meg. Anbefales på det sterkeste!

Empatisk og varm

Lege: Åge Slyngstadli Skrevet

Verdens beste fastlege! Han tar jobben sin seriøst og lytter aktivt til det jeg har å si. Superfornøyd!

Veldig fornøyd!

Lege: Fredrik Flittie Onstad Skrevet

Fredrik er en super lege. Han ser meg som menneske og tar seg god tid til meg og mine problemer. Jeg blir veldig godt tatt vare på.

Anbefaler Fredrik på det varmeste!

Trygg

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Jeg har hatt Helene som fastlege i noen år nå. Jeg har følt meg trygg de gangene jeg har vært der. Jeg har aldri følt at hun har stresset gjennom timen min. Hun har tatt seg tid til å lytte, tid til å hjelpe og ikke minst tid til å finne ut hva som er galt. Selv har jeg flyttet ut av Nittedal og inn til Oslo, men jeg har valgt å beholde henne som fastlege - da jeg rett og slett er superfornøyd.

Hun er også veldig hyggelig og serviceminded. Hun snakker til deg uten å bruke et fagspråk den ordinære mannen i gata ikke forstår.

Siden hun tar seg god tid, er det eneste minuset at det kan være litt ventetid - men, det er så absolutt verdt å vente på. Og sånn er det jo de aller fleste steder om dagen.

Veldig fornøyd

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Hun tar seg veldig god tid til sine pasienter, og gjør sitt ytterste for å undersøke, finne ut av dine problemer og gi god rådgivning. Hun tar deg på alvor og er en omgjengelig og hyggelig lege.
Har noe lang ventetid fra man bestiller til man får time, og naturligvis noe ventetid før det blir din tur på dagen. Men dette er å forvente da hun som sagt tar seg god tid.