Helene Onsrud Skaar

Rotneslegene AS Kvinne, 38 år

Autorisert2009

Siste vurderinger av Helene Onsrud Skaar

Trygg

Jeg har hatt Helene som fastlege i noen år nå. Jeg har følt meg trygg de gangene jeg har vært der. Jeg har aldri følt at hun har stresset gjennom timen min. Hun har tatt seg tid til å lytte, tid til å hjelpe og ikke minst tid til å finne ut hva som er galt. Selv har jeg flyttet ut av Nittedal og inn til Oslo, men jeg har valgt å beholde henne som fastlege - da jeg rett og slett er superfornøyd.

Hun er også veldig hyggelig og serviceminded. Hun snakker til deg uten å bruke et fagspråk den ordinære mannen i gata ikke forstår.

Siden hun tar seg god tid, er det eneste minuset at det kan være litt ventetid - men, det er så absolutt verdt å vente på. Og sånn er det jo de aller fleste steder om dagen.

Veldig fornøyd

Hun tar seg veldig god tid til sine pasienter, og gjør sitt ytterste for å undersøke, finne ut av dine problemer og gi god rådgivning. Hun tar deg på alvor og er en omgjengelig og hyggelig lege.
Har noe lang ventetid fra man bestiller til man får time, og naturligvis noe ventetid før det blir din tur på dagen. Men dette er å forvente da hun som sagt tar seg god tid.

Trygt og godt møte med ny fastlege

Veldig fornøyd med måten jeg ble tatt i mot og "behandlet". Ble tatt på alvor og fikk et godt inntrykk av min nye fastlege.