Rotneslegene

Stasjonsveien 45 1482 Nittedal

Siste vurderinger av behandlere ved Rotneslegene

Veldig fornøyd!

Lege: Fredrik Flittie Onstad Skrevet

Fredrik er en super lege. Han ser meg som menneske og tar seg god tid til meg og mine problemer. Jeg blir veldig godt tatt vare på.

Anbefaler Fredrik på det varmeste!

Trygg

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Jeg har hatt Helene som fastlege i noen år nå. Jeg har følt meg trygg de gangene jeg har vært der. Jeg har aldri følt at hun har stresset gjennom timen min. Hun har tatt seg tid til å lytte, tid til å hjelpe og ikke minst tid til å finne ut hva som er galt. Selv har jeg flyttet ut av Nittedal og inn til Oslo, men jeg har valgt å beholde henne som fastlege - da jeg rett og slett er superfornøyd.

Hun er også veldig hyggelig og serviceminded. Hun snakker til deg uten å bruke et fagspråk den ordinære mannen i gata ikke forstår.

Siden hun tar seg god tid, er det eneste minuset at det kan være litt ventetid - men, det er så absolutt verdt å vente på. Og sånn er det jo de aller fleste steder om dagen.

Veldig fornøyd

Lege: Helene Onsrud Skaar Skrevet

Hun tar seg veldig god tid til sine pasienter, og gjør sitt ytterste for å undersøke, finne ut av dine problemer og gi god rådgivning. Hun tar deg på alvor og er en omgjengelig og hyggelig lege.
Har noe lang ventetid fra man bestiller til man får time, og naturligvis noe ventetid før det blir din tur på dagen. Men dette er å forvente da hun som sagt tar seg god tid.

En flott lege!

Lege: Anne Guus Verhoeven Skrevet

Anne er en lavmeldt lege som er oppriktig opptatt av din helse.
Jeg har hatt henne i ca 10 år og jeg kan anbefale henne på det sterkeste!
Hun sender deg gjerne videre til spesialister og hun lytter på hva du har og si.
Dette er virkelig slik en lege skal være!
Det er med tungt hjerte jeg nå har byttet da jeg bor for langt unna.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Fredrik Flittie Onstad Skrevet

Omsorgsfull, bryr seg om deg som pasient! Bruker god tid til forklaring og undersøkelser ved barn og seg selv! Tar jobben sin på alvor! :)

Anbefaler sterkt!