Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental

Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental

Dyktig og sjarmerende!

Tannlege: Synne Ovanger Reiremo Skrevet

Var innom henne for å trekke en visdomstann, noe man ikke akkurat gleder seg til! Ble tatt imot av en smilende tannlege som med stor ro fortalte hva hun skulle gjøre og klarte å berolige meg. Underveis var hun veldig flink å fortelle hva hun gjorde, og jeg kjente praktisk talt ingenting da tannen ble rokket ut. Jeg er ikke i tvil- dette er min nye tannlege. Anbefaler alle å bestille time hos henne!

Jeg har begynt hos henne og tenker ikke å bytte min tannlege

Tannlege: Synne Ovanger Reiremo Skrevet

Jeg har vært hos henne nesten 4 ganger. Hun ga meg noen råd og vi har gjort hva vi har avtalt om. Behandlingen gikk bra og jeg har ikke noen problemer nå.

Beste tannlege ever!

Tannlege: Synne Ovanger Reiremo Skrevet

Jeg er SÅ fornøyd med Synne som tannlege! Hun lyttet til meg, drøftet ulike løsninger og sammen fant vi ut hva som ble beste løsning. Veldig hyggelig, serviceinnstilt og dyktig. Anbefales!

Ikke fornøyd!!

Tannlege: Håvard Boge Skrevet

Måtte rotfylle å få krone. Han snakket aldri om hvilken kronetype jeg skulle få. Han valgte automatisk den dyreste(noe jeg fikk vite i etterkant) Han kom også med en pris over hvor mye det kostet totalt. Han oversteg dette med 1000,- noe jeg synes er dumt at han ikke forklarer underveis.. Presiserte etter at han var ferdig med arbeidet at jeg hadde vondt i tannen, men bortforklarte med at det var pga at tannkjøttet var vondt. snart 2 år senere er det fortsatt vondt, særlig når man bruke tanntråd. Ingen oppfølging her nei. Ikke fornøyd i det hele tatt.. Nå skal jeg få en annen tannlege til å ordne opp dette dårlige arbeidet han har gjort. Må nok ta opp rotfyllingen igjen.. Andre kan ha vært fornøyd, men snakket med flere som ikke har vært fornøyd.

Flink

Tannlege: Håvard Boge Skrevet

Meget hyggelig tannlege som tar seg tid til diagnostisering - samtale med pasienten.
Grundig og flott arbeid. Første gang jeg har opplevd at tannlegen følger opp personlig i etterkant. BRA