Håvard Boge

Grønnegata 32 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Håvard Boge

fornøyd

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

kjempe hyggelig mann og jeg føler meg trygg på at han gjør sitt beste. er flink til å informere og vise omsorg!

Dyktig!

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Kjempe flink og triveig lege, han er alltid blid og hyggelig. God komunikasjon. Fær til han vært år..

Svært godt fornøyd

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Har vært pasient hos Boge i 7 år og har hatt en rekke ulike typer behandlinger hos han - fra det enkle til de mest kompliserte rotfyllinger. Har alltid fått svært god kundepleie og nennsom behandling. Produktene har vært gode og de gangene det har oppstått komplikasjoner har han rettet opp feilene uten betaling og uten noen form for forhandling. Kan av denne grunn anbefale Boge på det sterkeste. Den beste tannlegen jeg har hatt så langt. Mann 44 år.

Ikke fornøyd!!

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Måtte rotfylle å få krone. Han snakket aldri om hvilken kronetype jeg skulle få. Han valgte automatisk den dyreste(noe jeg fikk vite i etterkant) Han kom også med en pris over hvor mye det kostet totalt. Han oversteg dette med 1000,- noe jeg synes er dumt at han ikke forklarer underveis.. Presiserte etter at han var ferdig med arbeidet at jeg hadde vondt i tannen, men bortforklarte med at det var pga at tannkjøttet var vondt. snart 2 år senere er det fortsatt vondt, særlig når man bruke tanntråd. Ingen oppfølging her nei. Ikke fornøyd i det hele tatt.. Nå skal jeg få en annen tannlege til å ordne opp dette dårlige arbeidet han har gjort. Må nok ta opp rotfyllingen igjen.. Andre kan ha vært fornøyd, men snakket med flere som ikke har vært fornøyd.

Flink

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Meget hyggelig tannlege som tar seg tid til diagnostisering - samtale med pasienten.
Grundig og flott arbeid. Første gang jeg har opplevd at tannlegen følger opp personlig i etterkant. BRA