Bai Tannhelseklinikken AS

Fiolvegen 12 9016 Tromsø
Bai Tannhelseklinikken AS holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Bai Tannhelseklinikken AS

Meget hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

En klinikk som oser av proffe folk som tar pasienter imot med
utrolig vennlighet og har en evne til å roe ned dem som har tannlegeskrekk.
Har vært der i flere år og aldri går jeg til en annet klinikk så lenge
dem driver denne klinikken

Ingenting å sette fingeren på.

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Utmerket service og resultat. Ikke dyrt heller. Har aldri hatt noe å klage på, tvert imot. Trenger du en god tannlege i Tromsøområdet er BAI et godt valg.

Faglig dyktig, hyggelig og oppdatert tannlege

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Bjarne har vært min tannlege helt siden han etablerte egen praksis. Han har skiftet ut gamle amalgam fyllinger og fulgt meg opp gjennom årlige besøk over mange år. Mine erfaringer er udelt positive. Gode faglige vurderinger ligger alltid til grunn før han har behandlet meg, og jeg har alltid blitt orientert om alternativer med anledning til å velge selv. Ved komplikasjoner er Bjarne alltid imøtekommende og opptatt av deg som pasient og kjapp til å fikse ev. problemer.

Faglig dyktig, nøyaktig, hyggelig

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Bjarne er dyktig. Hans lange erfaring i kombinasjon med faglig interesse gjør at pasienten er i særdeles trygge hender i stolen hans.
Bjarne er alltid presis og har en faglig dyktig assistent og tannpleier på klinikken.

Dyktig tannlege

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Mine opplevelser hos Bjarne Iversen har kun vært positive. For meg som har tannlegeskrekk var det veldig ok å bli tatt imot på en hyggelig måte av en tannlege som virkelig tok hensyn til min irrasjonelle, men dog veldig tilstedeværende frykt. Uten tvil en dyktig tannlege som gjør seg flid i sitt arbeide.