Bjarne Andreas Iversen

Storgata 124 9008 Tromsø
Tlf: 77 66 10 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjarne Andreas Iversen er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Bjarne Andreas Iversen

Meget hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Bai Tannhelseklinikken AS Skrevet

En klinikk som oser av proffe folk som tar pasienter imot med
utrolig vennlighet og har en evne til å roe ned dem som har tannlegeskrekk.
Har vært der i flere år og aldri går jeg til en annet klinikk så lenge
dem driver denne klinikken

Profesjonell og hyggelig service

Klinikk: Implantatklinikken AS Skrevet

En fryd å gå til tannlege Bjarne Iversen - man føler seg trygg og avslappet. Har vært fast kunde i 15 år - innkalles til fast årlig kontroll og er meget fornøyd med det.

Ingenting å sette fingeren på.

Klinikk: Bai Tannhelseklinikken AS Skrevet

Utmerket service og resultat. Ikke dyrt heller. Har aldri hatt noe å klage på, tvert imot. Trenger du en god tannlege i Tromsøområdet er BAI et godt valg.

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Implantatklinikken AS Skrevet

Har benyttet Bjarne i mange år og er alltid fornøyd med behandlingen. Bjarne er dessverre i ferd med å trekke seg litt mer tilbake, men heldigvis er Åshild fortsatt på jobb og fortsetter å utføre et bra arbeide.

Super tannlege.

Klinikk: Implantatklinikken AS Skrevet

Har en tannsykdom og har blitt tatt godt vare på av Bjarne. Er superfornøyd med service og hans behagelige vesen.

Faglig dyktig, hyggelig og oppdatert tannlege

Klinikk: Bai Tannhelseklinikken AS Skrevet

Bjarne har vært min tannlege helt siden han etablerte egen praksis. Han har skiftet ut gamle amalgam fyllinger og fulgt meg opp gjennom årlige besøk over mange år. Mine erfaringer er udelt positive. Gode faglige vurderinger ligger alltid til grunn før han har behandlet meg, og jeg har alltid blitt orientert om alternativer med anledning til å velge selv. Ved komplikasjoner er Bjarne alltid imøtekommende og opptatt av deg som pasient og kjapp til å fikse ev. problemer.

Den beste tannlege!

Klinikk: Implantatklinikken AS Skrevet

Bjarne har reparert tennene mine mange ganger. Hver gang fornøyd når jeg forlater tannlegestolen. Fjernet amalgam, rotfyllinger, tanntrekk, fjernet betennelse e.l. i tannrot. God behandling som gjør hverdagen bedre! Fin behandling av tannpleier også! Overrasket over hvor flinke folk kan være!

Faglig dyktig, nøyaktig, hyggelig

Klinikk: Bai Tannhelseklinikken AS Skrevet

Bjarne er dyktig. Hans lange erfaring i kombinasjon med faglig interesse gjør at pasienten er i særdeles trygge hender i stolen hans.
Bjarne er alltid presis og har en faglig dyktig assistent og tannpleier på klinikken.

Dyktig tannlege

Klinikk: Bai Tannhelseklinikken AS Skrevet

Mine opplevelser hos Bjarne Iversen har kun vært positive. For meg som har tannlegeskrekk var det veldig ok å bli tatt imot på en hyggelig måte av en tannlege som virkelig tok hensyn til min irrasjonelle, men dog veldig tilstedeværende frykt. Uten tvil en dyktig tannlege som gjør seg flid i sitt arbeide.

Har gått til Bjarne Iversen i 15 år og han er en dyktig tannlege. En erfaren tannlege som vet hva han holder på med.

Klinikk: Implantatklinikken AS Skrevet

Har fått bygd opp tennene og satt på skallfasetter samt reparert flere hull. Arbeidet har vært svært tilfredstillende. Andre tannleger har skrytt av arbeidet som har blitt gjort av Bjarne.
Må også fremheve Åshild som er også er en meget dyktig tannpleier. Hun gjør en svært god jobb. Og alltid like smilende og blid :)

Svært godt arbeid. Rask og teknisk god.

Klinikk: Implantatklinikken AS Skrevet

Gjennom mer enn 20 år har jeg hatt Bjarne Iversen som min tannlege. Gjennom denne tiden har jeg fått utført et omfattende arbeid som rotfyllinger, broer og kroner. Jeg er svært fornøyd med det som er utført. Det har vært holdbart. I tillegg vil jeg rose klinikkens tannpleier Åshild som har blitt meget dyktig i sitt arbeid.

En fantastisk tannlege

Klinikk: Implantatklinikken AS Skrevet

Bjarne Iversen er en fantastisk dyktig tannlege som jag har hatt i snart 25 år. Ingen over, ingen ved siden av.

Hele klinikken anbefales på det sterkeste.

Sammen er de suveren.