Gausdal Legesenter

Vestringvegen 10B 2651 Østre Gausdal

Siste vurderinger av behandlere ved Gausdal Legesenter

Grundig og hyggelig

Lege: Fredrik Sprakehaug Øvrevik Skrevet

Man føler seg ivaretatt på en god måte. Setter pris på at han har tid til å lytte og faktisk lytter på hva jeg som pasient har å si.

Dårlig

Lege: Gustav Andris Gabriel Svedenborg Skrevet

Hører ikke hva som blir sagt og må hele tiden mase om fornyelse av faste resepter.,gikk en gang i 4 dager uten blodtrykk medisin det selv om jeg hadde ringt dette var i jula mase på at han må fornye viktige resepter som hjertemedisiner o.l uten at han ser ut til å bry seg . Han skriver ut faste resepter ofte kun for 1 mnd om gangen sånn at enn må ringe å mase og siden han kun er på kontoret 3 dager i uka og når enn har 5-6 forskjellige resepter så kan enn selv tenke seg.

Passer ikke meg....

Lege: Fredrik Sprakehaug Øvrevik Skrevet

Veldig blid og hyggelig men føler ikke at jeg blir tatt seriøst og får ofte beskjed om at "det er ikke farlig å....." "er ikke alt vi kan gi et godt svar på....." Og blir "kastet ut" etter så og så lang tid fordi han er seint ute og kun få minutter pr pasient.
Har derfor byttet fastlege.....

Beste fastlege

Lege: Meryem Yükcü Skrevet

Uten tvil den dyktigste og grundigste fastlegen jeg har hatt. Har vært gull verdt for min helse. I tillegg er hun i tillegg hyggelig og omsorgsfull.

Beste Lidiia❤️

Lege: Lidiia Vekeryk Skrevet

Alltid tilstedeværende. Tar meg alltid på alvor å gir ikke unnskyldninger eller bortforklaringer som så veldig mange andre. En lege som ser på deg mens du snakker. Att timebestillingen og telefonkøen ikke er på topp har ingenting med henne å gjøre da de har egne ansatte for dette.