Gausdal Legesenter

Telefonnummer61 25 66 0061 25 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestringvegen 10B 2651 Østre Gausdal

Siste vurderinger av Gausdal Legesenter

Lidiia Vekeryk

Lege: Lidiia Vekeryk Skrevet

Telefonkø og timebestilling kan jeg ikke uttale meg om, da jeg går til jevnlig kontroll og får ny time ved hver konsultasjon.

Hos Lidiia føler jeg at jeg blir hørt hvis jeg har spørsmål vedrørende min helse og at hun tar meg på alvor.
Alltid blid.

Meget dyktig

Lege: Gustav Andris Gabriel Svedenborg Skrevet

Har vært hos ham flere ganger siden jeg skiftet fastlege. Han er vennlig, flink til å føre inn i journalen (i motsetning til mange andre). Han lytter og kommer med råd om forskjellige problemer, han er ærlig når det kommer til problematikk utenfor hans ekspertise, kjapp til å henvise til rette personer. Man føler seg velkommen og hva enn for plager jeg har hatt har jeg ikke følt meg liten og sett ned på. Ofte lang tid på venterom før man kommer inn, men verdt det for min del. Litt lettere å bli oppgitt og irritert når man sitter med småbarn. Likevel verdt det da også, han tar seg tid og vurderingee har vært veldig bra. Alt i alt tommel opp!

En lege jeg stoler på.

Lege: Gustav Andris Gabriel Svedenborg Skrevet

Er flink til å forstå mine helseproblemer og tar meg på alvor. Veldig godt fornøyd. Minuset er lang ventetid for å få time.

Varm og imøtekommende

Lege: Meryem Yükcü Skrevet

Lett å forstå og er veldig empatisk.
Hun tar veldig godt vare på deg og følger deg tett opp om det trenges. Hun bryr seg om pasientene sine.
Særdeles fornøyd med fastlegen min.

Den beste legen jeg har hadt

Lege: Eva Veslemøy Tyldum Skrevet

Tar pas. alvorlig, behagelig, følger opp på en positiv måte. Hun er veldig lett å snakke med. Veldig god lytter