Gausdal legesenter

Vestringvegen 10B 2651 Østre Gausdal

Siste vurderinger av behandlere ved Gausdal legesenter

Beste legen!

Lege: Meryem Yükcü Skrevet

Jeg har hatt legen i 4 år. Har vært veldig fornøyd med henne. Hun viser respekt som menneske, i tillegg til å kunne faget sitt godt, er trygg og kunnskapsrik. Alltid opplevd at hun har tatt meg på alvor, at hun bryr seg. Henviser dersom det er nødvendig. Får meg alltid til å føle meg ivaretatt og at hun alltid har tid til meg. Hun er varm og åpen. Alltid forståelsesfull og tar seg god tid. Den beste legen, uten tvivl. Jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Personalet på laben og helsesekretærerne er også kjempe flinke.

Ikke velg henne som fastlege

Lege: Meryem Yükcü Skrevet

Opplevd henne som avvisende som også en annen skriver. Finnes ikke hjelp å få, og må nærmest være dødssyk for å få hjelp. Sier at alt skal gå bra, til tross for at man er bekymret for egen helse. Råder deg til ting du sier at du har prøvd mange ganger, men fortsetter å råde deg til det.
Også mer retta mot helheten av legesenteret; styr unna! Helsesekretærene er frekke i telefon og gjør en person utrygg når man snakker med de. Kun noen få som er hyggelige å snakke med.. Har vært innom de fleste legene der og ingen har vært villig til å gi helsehjelp, selv om man sitter der gråtkvalt og omtrent sitter på knærne for å få hjelp. Ventetid må alltid påregnes, men å sitte å vente 1t og 15 min blir litt mye, spesielt hvis man skal tilbake på jobb etterpå eller har andre planer. Styr unna, velg et annet legekontor enn dette!

Ikke empati, redd, mangler kunnskap

Lege: Meryem Yükcü Skrevet

Avviste meg nesten uten ord, ved første møte. Gjentok, "det går bra", flatt og kaldt, minst 20 ganger, uten å si mer. Jeg forsøkte å nå gjennom, og jeg ble ikke hørt. Mangler empati, oppleves som redd og usikker i møte med mer krevende problemstillinger i den medisinske vitenskapens ytterpunkter. Ikke innovativ. Tenker ikke selvstendig.
For hverdagslighet er hun sikkert dyktig, for det mer krevende - velg en annen.

Veldig hyggelig bekjentskap

Lege: Rebecca Frøen Nicolaysen Skrevet

Glad for å ha fått henne som fastlege. Lyttende og forståelsesfull. Ser fram til nye samtaler når jeg kommer for å ta min årlige helsjekk til høsten.

Ok

Lege: Eva Veslemøy Tyldum Skrevet

Altfor lang ventetid på time. Og overprøver uttalelser frå spesialister på sjukehuset. Føler enkelte gonger for lite oppfølging.