Gausdal Legesenter

Vestringvegen 10B 2651 Østre Gausdal

Siste vurderinger av behandlere ved Gausdal Legesenter

Beste fastlege

Lege: Meryem Yükcü Skrevet

Uten tvil den dyktigste og grundigste fastlegen jeg har hatt. Har vært gull verdt for min helse. I tillegg er hun i tillegg hyggelig og omsorgsfull.

Beste Lidiia❤️

Lege: Lidiia Vekeryk Skrevet

Alltid tilstedeværende. Tar meg alltid på alvor å gir ikke unnskyldninger eller bortforklaringer som så veldig mange andre. En lege som ser på deg mens du snakker. Att timebestillingen og telefonkøen ikke er på topp har ingenting med henne å gjøre da de har egne ansatte for dette.

Lidiia Vekeryk

Lege: Lidiia Vekeryk Skrevet

Telefonkø og timebestilling kan jeg ikke uttale meg om, da jeg går til jevnlig kontroll og får ny time ved hver konsultasjon.

Hos Lidiia føler jeg at jeg blir hørt hvis jeg har spørsmål vedrørende min helse og at hun tar meg på alvor.
Alltid blid.

Meget dyktig

Lege: Gustav Andris Gabriel Svedenborg Skrevet

Har vært hos ham flere ganger siden jeg skiftet fastlege. Han er vennlig, flink til å føre inn i journalen (i motsetning til mange andre). Han lytter og kommer med råd om forskjellige problemer, han er ærlig når det kommer til problematikk utenfor hans ekspertise, kjapp til å henvise til rette personer. Man føler seg velkommen og hva enn for plager jeg har hatt har jeg ikke følt meg liten og sett ned på. Ofte lang tid på venterom før man kommer inn, men verdt det for min del. Litt lettere å bli oppgitt og irritert når man sitter med småbarn. Likevel verdt det da også, han tar seg tid og vurderingee har vært veldig bra. Alt i alt tommel opp!

En lege jeg stoler på.

Lege: Gustav Andris Gabriel Svedenborg Skrevet

Er flink til å forstå mine helseproblemer og tar meg på alvor. Veldig godt fornøyd. Minuset er lang ventetid for å få time.

Dette er en Pluss-tjeneste.