Gausdal legesenter

Vestringvegen 10B 2651 Østre Gausdal

Siste vurderinger av behandlere ved Gausdal legesenter

Den beste legen jeg har hadt

Lege: Eva Veslemøy Tyldum Skrevet

Tar pas. alvorlig, behagelig, følger opp på en positiv måte. Hun er veldig lett å snakke med. Veldig god lytter

Rolig, blid og effektiv

Lege: Eva Veslemøy Tyldum Skrevet

Hun er imøtekommende, rolig og lyttende og kommer gjerne med oppmuntringer. Skuldrene mine senkes inne på hennes kontor. Resultatet av blodprøver som ble tatt kom i posten etter bare et par dager selv om alle prøver var fine. Det er kort responstid! Det er betryggende å ha henne som fastlege.

Ei meget trivelig dame!

Lege: Eva Veslemøy Tyldum Skrevet

En mer trivelig og omsorgsfull lege skal man lete lenge etter! Først og fremst så opplever jeg at hun stort sett overholder pasientlisten sin og at det generelt er lite forsinkelser. Når man kommer inn til henne møter man ei lita, trivelig dame med et glimt i øyet. Man merker at hun har satt seg godt inn i historikken til deg som pasient før man kommer inn, og hun veileder og forklarer på en svært tilfredsstillende måte.
Når man bestiller time er dette heller ikke en lege man må vente i ukesvis før man får time, jeg har flere ganger opplevd å få time på dagen. Dessverre er det ofte telefonkø på legesenteret, og man kan måtte vente i opptil 15 minutter før telefonen blir besvart. Men dette kan jo ikke denne fantastiske legen klandres for! Eva Veslemøy Tyldum anbefales på det varmeste!