Kirkebakken Legesenter

Veøygata 1 6413 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Kirkebakken Legesenter

Lege: Martin Luther William Engeland Skrevet

Veldig dyktig og behagelig lege. Lytter til pasienten, og om en undersøkelse ikke fører frem til svaret, så tar han flere til han får svar. Må vente 10-15min etter oppsatt time, men dette ser jeg på som positivt da han bruker tid med pasienten, og stresser ikke.

God fastlege

Lege: Bård Sættem Skrevet

Bård tar henvendelser seriøst og følger opp, selv etter vi har forlatt legekontoret. Sitter med mye kunnskap, men tror fortsatt ikke han vet bedre enn alle. Hører på foreldre når det gjelder barna. Vi er veldig fornøyd med Bård. Anbefales som fastlege.

Anbefales varmt

Lege: Anne Margrethe Nødtvedt Sletten Skrevet

Hun tar seg god tid og ser virkelig pasienten. Er oppmerksom og lytter. Den beste legen jeg har hatt!

Respektfull og flink med barn!

Lege: Martin Luther William Engeland Skrevet

Har vært min fastlege i flere år, og jeg opplever han som trygg og respektfull. Han lytter til det som blir sagt, og viser forståelse. I tillegg er han fastlege for mitt barn på 2 år, og han er super flink med barnet hver gang. Undersøker barnet på en rolig og fin måte, og gir barnet plass til å være barn.

Verdens beste lege

Lege: Anne Margrethe Nødtvedt Sletten Skrevet

Dette er en lege som tar pasientene sine på alvor. Bare gode ord å si om henne. Hun tar meg på ordet og henviser når man trenger/ønsker dette. Jeg liker ikke å gå til legen og tar lett til tårene, men føler meg alltid ivaretatt og sett hos Anne Margrethe.

Dette er en Pluss-tjeneste.