Kirkebakken Legesenter

Veøygata 1 6413 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Kirkebakken Legesenter

Trygg, positiv, dyktig og varm

Lege: Monica Cassandra Andersen Skrevet

Utrolig dyktig lege. Vi var hos henne i forbindelse med min datter på 3 år. For en fantastisk tilnærming til både barn og voksne. Tar seg tid og henvender seg til datteren min, trygger henne og prater til oss foreldre på en måte hvor hun inkluderer barnet.
Jeg sitter igjen med en svært positiv opplevelse. En så dyktig lege fortjener ros og klapp på skulderen. Heldig er de som får henne som fastlege!

Strålende lege

Lege: Monica Cassandra Andersen Skrevet

Andersen var tildelt meg automatisk.

Det er påvist at mange ganger legen engasjert seg for å hjelpe meg med det som trenger med en gang.

Engasjmenten hun gjør er utmerket, veldig lett å snakke med, tydelig språk til pasienten, den veien hun forklarer ting er bare så lett å forstå selv om norsk er ikke mitt første språk.

Jeg hadde flere helse utfordringer og mange besøk hos Andersen i siste par måneder og hun gjørt jobben sin utmerket og ga meg følesen at jeg er i god hånd, trygg, velkommen og den viktigste for alle pasienter - jeg er sett som menneske.

Det var mange fastleger som jeg hadde i livet, men jeg plasserer Andersen på nummer 1 uten tvil.

Klarer man å være i hennes pasientliste, blir "Jackpot" for pasienten. Jeg er heldig å være hennes pasient og jeg sier tusen takk til hun.

Meget god lege

Lege: Martin Luther William Engeland Skrevet

Lytter til pasienten God kunnskap bruker god tid Tar alle prøver som er nødvendig Meget fornøyd med legen

Flink og koselig lege

Lege: Martin Luther William Engeland Skrevet

Litt lang ventetid men er fullt tilstede når han blir ledig.
Rolig og seriøs. Han tar seg god tid til undersøkelsen.

Fantastisk lege

Lege: Martin Luther William Engeland Skrevet

Veldig dyktig og behagelig lege. Lytter til pasienten, og om en undersøkelse ikke fører frem til svaret, så tar han flere til han får svar. Må vente 10-15min etter oppsatt time, men dette ser jeg på som positivt da han bruker tid med pasienten, og stresser ikke.