Ankerskogen legesenter

Ankerskogvegen 7 2319 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerskogen legesenter

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Randi Engen Skrevet

Hun er faglig dyktig, det medmenneskelige og omsorgsfulle er helt topp, man føler seg godt ivaretatt uansett hva det gjelder.

Faglig oppdatert, ryddig, åpen, tydelig, trygg og empatisk.

Lege: Dorthe Jensen Skrevet

Jeg og mine barn har gått til Dorthe i en årrekke. Hun er veldig profesjonell og holder seg faglig oppdatert. Tydelig og direkte uten slendrian og uten snikk-snakk. Hun stiller gode spørsmål som gjør det enklere å sette ord på det som er tema for timen. Dorthe har godt humør, er ei fresk dame og jeg setter veldig pris på at hun virkelig tar tak i smått og stort i min og barnas helse. Hun er også en god støtteperson og er flink til å motivere. Dorthe er veldig løsningsorientert uten at det på noen som helst måte går utover kvaliteten - tvert i mot. Terningkast seks! :)

Den beste legen jeg har har og har hatt!

Lege: Dorthe Jensen Skrevet

Hun er meget dyktig, og har god kompetanse på diabetes type 1 også. Hun er alle tiders!

Superførnøyd!

Lege: Dorthe Jensen Skrevet

Dorthe er en meget hyggelig lege som ivaretar deg som menneske.Er faglig oppdatert og dyktig!Rask til å ta tak i ting, har en særdeles god evne til å lytte og kommunisere med deg!Jeg gir henne topp skår!

Veldig bra.

Lege: Randi Engen Skrevet

Oppriktig interessert. Har blikk-kontakt. Støttende, hjelpsom og lyttende. Rolig og man føler ikke legen er stresset, men har tid til deg.