Rikard Lennart Karsberg

Ankerskogvegen 7 2319 Hamar
Rikard Lennart Karsberg er en av 32 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Rikard Lennart Karsberg

Veldig fornøyd

Jeg har vært veldig fornøyd med Karsberg som fastlege. Han er sympatisk, tar pasienten på alvor og man får god kontakt med ham. Virker oppriktig interessert.

Meget Proff, imøtekommende, kun hatt han som vikarlege

Jeg har vanligvis Trond Floberghagen som fastlege ved dette kontoret men i perioder hvor Floberghagen ikke har vært tilgjengelig har jeg vært hos han, han er utrolig flink, informativ og meget dyktig. Alltid blid, down to earth og tar deg virkelig seriøst.
Hadde jeg kunnet bytte lege innad i dette legesenteret så hadde jeg ikke vært i tvil om at jeg hadde gått for han som ny lege.

En kunnskapsrik lege med sunn fornuft

Han gir inntrykk av å være faglig dyktig, har humor og er flink til å sette ting i perspektiv.

Internettbestillingen fungerer perfekt, og resultat av prøver blir sendt på sms. Kontoransatte/legesekretærer er blide og imøtkommende.

Tillitsbrudd

Etter ettertrykkelig å ha bedt om å vise hensyn i journalføring pga tidligere ydmykende behandling av helsepersonell, oppfattet jeg at dette var noe han hadde forstått og vi skulle vaere sammen om. Jeg ba om innsyn i det han skrev om meg og det viste seg at fyren hadde tatt seg til rett og skrev journalnotater som såret meg på de områdene jeg hadde forklart. Da jeg klaget skriftlig på dette skrev han et nytt journalnotat som sykeliggjorde selve klagen. Jeg ble så lei meg at han kommer aldri til å bli min lege noen gang mer.

Trivelig og flink

Faktisk hyggelig og gå til lege. Men føler seg friskere bare man går ut av døren, da denne legen er meget hyggelig og flink.