Ankerskogen legesenter

Ankerskogvegen 7 2319 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerskogen legesenter

Kunnskapsrik, trygg og omsorgsfull

Lege: Kamilla Gamme Svello Skrevet

Hun ser deg, følger deg opp, omsorgsfull og gjør det hun kan for at du skal ha det bra. Henviser deg videre når det trengs. Beste legen jeg har hatt.

Rolls royce fastlege

Lege: Andrew David Moss Skrevet

Dette er legen over alle leger!
Anbefales på det sterkeste.
Tar seg god tid. Lytter til problemet og finner en løsning.

Vanskelig å få tak på hvem hun er.

Lege: Kamilla Gamme Svello Skrevet

Så fram til å møte denne legen, men ble veldig skuffet. Først og fremst fordi hun ikke stolte på meg. Hun problematiserte alt jeg ba henne om, og av alle ting - satt og søkte på internett under konsultasjonen! Jeg måtte tåle, av høflighet, at hun fikk siste ordet selv om jeg visste hun tok feil. Det er verdt å merke seg at hun, i følge legesenterets hjemmeside, var ferdig utdannet lege i 2000, men har ikke jobbet med pasienter før 2011, og da kun som turnuslege og fastlegevikar. Det blir jo noe annet, å fortsette der en annen lege slapp, enn å vurdere alene.
Skal jeg gi legen råd, må det være å se pasienten som en ressurs og ikke som en konkurrent hun skal vinne over. Denne legen ble rett og slett for tøff for meg!

Faglig dyktig

Lege: Andrew David Moss Skrevet

Flink, grundig, faglig sterk og empatisk lege som setter seg ordentlig inn i pasientenes situasjon. Den dyktigste fastlegen jeg har hatt. Måtte han holde på i mange år.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Kamilla Gamme Svello Skrevet

Hun bryr seg, stoler fullt på henne. Kunnskapsrik, sender deg videre hvis behov. En empatisk og omsorgsfull lege, den beste for meg.