Ankerskogen legesenter

Telefonnummer62 55 25 9562 55 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ankerskogvegen 7 2319 Hamar

Siste vurderinger av Ankerskogen legesenter

Følger opp meg som pasient på en fantastisk måte.

Lege: Trond Floberghagen Skrevet

Han følger meg opp, husker alle avtalte "neste" steg og bryr seg virkelig om meg er følelsen en sitter igjen med etter ett besøk. En fastlege jeg overhode ikke vil bytte med noen.

Hastverk er lastverk.

Lege: Rikard Lennart Karsberg Skrevet

Inntrykket var så godt første gang, ble etter hvert svært skuffet. Hører for lite på min egenerfaring og tidligere spesialister. Hadde for dårlig tid. Siden jeg ikke kan være så mye konkret må jeg bare oppfordre pasienter til å skrive ned sin sykehistorie så man iallfall er sikker på å rekke få med det man hadde tenkt å si.

Veldig fin lege

Lege: Trond Floberghagen Skrevet

Hatt Trond som fastlege nå i ca 4-5år og er veldig fornøyd med han, han er en dyktig og kompetent lege !

Fornøyd

Lege: Trond Floberghagen Skrevet

Det er alltid få av de beste og det er det Trond Flobeeghagen er. Han tar vare på både barnet mitt og meg på en god måte. Vi er trygge hver gang vi går ut fra legekontoret. Her blir man tatt på alvor.

Ivaretakende og løsningsorientert

Lege: Trond Floberghagen Skrevet

Har en lyttende tilnærming, og han tar meg med inn i drøfting av tiltak. En varm, kunnskapsrik og fin lege. Gir alltid inntrykk av å ha tid. Særdeles grundig og tilbyr henvisninger og betryggelser når det trengs. Min beste fastlege!