Dorthe Jensen

Autorisasjon (2007)

Dorthe Jensen er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Dorthe Jensen

Jordnær og dyktig

Kjempedyktig og grundig lege! Kaller en spade for en spade og tar pasienter på alvor uten å dulle. I tillegg er hun rask og effektiv.

Faglig oppdatert, ryddig, åpen, tydelig, trygg og empatisk.

Jeg og mine barn har gått til Dorthe i en årrekke. Hun er veldig profesjonell og holder seg faglig oppdatert. Tydelig og direkte uten slendrian og uten snikk-snakk. Hun stiller gode spørsmål som gjør det enklere å sette ord på det som er tema for timen. Dorthe har godt humør, er ei fresk dame og jeg setter veldig pris på at hun virkelig tar tak i smått og stort i min og barnas helse. Hun er også en god støtteperson og er flink til å motivere. Dorthe er veldig løsningsorientert uten at det på noen som helst måte går utover kvaliteten - tvert i mot. Terningkast seks! :)

Den beste legen jeg har har og har hatt!

Hun er meget dyktig, og har god kompetanse på diabetes type 1 også. Hun er alle tiders!

Superførnøyd!

Dorthe er en meget hyggelig lege som ivaretar deg som menneske.Er faglig oppdatert og dyktig!Rask til å ta tak i ting, har en særdeles god evne til å lytte og kommunisere med deg!Jeg gir henne topp skår!

Effektiv, dyktig og sympatisk

Dorte er alltid på topp, og har gode råd og er lyttende. Effektiv og grundig i undersøkelser og vurderinger. Beste anbefalinger!