Rana Lokalmedisinsk Senter

Telefonnummer75 14 32 0075 14 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rana lokalmedisinske senter Postboks 173 8601 Mo i Rana

Siste vurderinger av Rana Lokalmedisinsk Senter

Forståelsesfull, engasjement

Lege: Renate Jeanette Sperstad Skrevet

Ho Renate e en fantastisk lege som tar tak i ting og får det gjordt. En lege som følger opp sine pasienter, er gull verdt.
Ho lytter og viser forståelse.
E e bare bare best!

Dyktig lege

Lege: Silje Røssvoll Skrevet

Forståelsesfull og faglig dyktig lege. Flink med barn. Lite tilgjengelig for konsultasjon og vanskelig å nå på telefon.

Helt fantastisk

Lege: Marlene Künne Skrevet

Har alvorlig smerte tilstand.
Veldig glad for hjelpen og oppfølgingen. Hun tok meg seriøst, tok de rette prøver, gav meg rette medisiner, fulgte opp medisinbruk pr telefon og ny time ukentlig. Og henviste meg raskt videre til nevrolog.
Kjempe fastlege

Dr Røeds vikarer

Lege: Lars-Arnfinn Røed Skrevet

Dr. Røed praktiserer ikke som lege lenger, av den grunn ble jeg «tvangsflyttet» til Rana Lokalmedisinske. På disse to årene har jeg vært borti mye rart der, lege som tegner istenfor å sjekke deg. Veldig vanskelig å få utført selv den minste ting, har nå gitt opp og bedt om å få ny lege på et annet legesenter.

Lege: Anne Lise Skonseng Sætermo Skrevet

Anne Lise er en helt fantastisk lege. Hun er også veldig snill, medmenneskelig og tar pasientene sine på alvor. Hun er ærlig kunnskapsrik og tar seg god tid til hver enkelt pasient.