Rana Lokalmedisinsk Senter

Rana lokalmedisinske senter Postboks 173 8601 Mo i Rana

Siste vurderinger av Rana Lokalmedisinsk Senter

Veldig fornøyd

Lege: Anne Lise Skonseng Sætermo Skrevet

Har hatt stor tillit til Anne Lise i den tiden hun har vært min fastlege, og har alltid følt meg trygg hos henne. Hun har sett mine behov og tar seg alltid god tid til å virkelig høre og forstå mine problemer. En virkelig fantastisk bra lege!

Forståelsesfull, engasjement

Lege: Renate Jeanette Sperstad Skrevet

Ho Renate e en fantastisk lege som tar tak i ting og får det gjordt. En lege som følger opp sine pasienter, er gull verdt.
Ho lytter og viser forståelse.
E e bare bare best!

Dyktig lege

Lege: Silje Røssvoll Skrevet

Forståelsesfull og faglig dyktig lege. Flink med barn. Lite tilgjengelig for konsultasjon og vanskelig å nå på telefon.

Lege: Anne Lise Skonseng Sætermo Skrevet

Anne Lise er en helt fantastisk lege. Hun er også veldig snill, medmenneskelig og tar pasientene sine på alvor. Hun er ærlig kunnskapsrik og tar seg god tid til hver enkelt pasient.

Fantastisk lege!

Lege: Renate Jeanette Sperstad Skrevet

Renate er en utrolig forståelsesfull, omsorgsfull, interessert fastlege. Hun lytter, tar deg på alvor, kommer med gode råd, og leser seg opp på ting hun kanskje ikke er helt "inne på". Hun er åpen for å tenke annerledes, og er ikke sta mtp å prøve ut ønsker som jeg kommer med, samtidig som hun er fornuftig å "setter ned foten" hvis det trengs. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.