Rana Lokalmedisinske Senter

Rana lokalmedisinske senter Postboks 173 8601 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Rana Lokalmedisinske Senter

Dyktig lege

Lege: Solveig Rogstad Skrevet

Gikk grundig til verks for å hjelpe når det ikke var så lett å finne sykdom. Var villig til å hjelpe og tok ting på alvor.

Overfladisk

Lege: Solveig Rogstad Skrevet

Opplever ikke å bli verken sett eller hørt. Kommer til lege med situasjon som blir oversett, ting som er sårt og vanskelig uten å få forståelse.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Renate Jeanette Sperstad Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt hittil. Forståelsesfull, gir gode råd, og virker til å oppriktig ønske å hjelpe sine pasienter. Fantastisk godt å bli møtt av en fastlege som tar pasientene sine på alvor, og som får pasientene sine til å føle seg trygge og godt ivaretatt. Kjenner flere som har Renate som fastlege, og alle har utelukkende positive ting å si om henne. Anbefales.

Veldig fornøyd

Lege: Anne Lise Skonseng Sætermo Skrevet

Har hatt stor tillit til Anne Lise i den tiden hun har vært min fastlege, og har alltid følt meg trygg hos henne. Hun har sett mine behov og tar seg alltid god tid til å virkelig høre og forstå mine problemer. En virkelig fantastisk bra lege!

Forståelsesfull, engasjement

Lege: Renate Jeanette Sperstad Skrevet

Ho Renate e en fantastisk lege som tar tak i ting og får det gjordt. En lege som følger opp sine pasienter, er gull verdt.
Ho lytter og viser forståelse.
E e bare bare best!