Legene Brelin og Faizi

Trafoveien 2 1784 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Brelin og Faizi

Trygg lege

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Han lytter på det jeg har og si,følger opp og er en meget flink lege.er veldig fornøyd med og ha han som fastlege

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Fra første legebesøk har han vært helt suveren.Han er veldig flink og unik lege.Han lytter og er omsorgsfull.Jeg anbefaler han virkelig.Må også nevne at kontordame også er unik og alltid blid ig viser omsorg.

Veldig trygg , han har tillit på mig å jag har tillit på han .

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Har hjulpet mig mye .jeg har vært veldig dåligt innen jag kom til Atal, vært sykmeld nesten ett helt år , første legebesøk var helt suverent , snakket om helsen min medisiner og min varda , Atal Mohammad har hjulpet meg å koma igjen tilbake til den vanlig livet med min familj og jobb . Jeg har tillit på min fastlege

Anbefales ikke

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Han er arrogant, ovenifra og ned. Hører ikke på hva pasienten forteller om symptomer osv. Han virker ikke interessert i pasientens beste. Lager bare mer trøbbel for pasienten. Kan dessverre ikke anbefale denne legen.

Faizi

Lege: Atal Mohammad Feroz Faizi Skrevet

Faizi er fastlege til min svigerfar på 87 år som bor i omsorgsbolig i Halden .Helt unik lege,trygg snakker tydelig, hjemmebesøk, informasjon til familie, gjør det han kan for at svigerfar skal ha det bra. Kunne ikke hatt en bedre lege.
[Navn fjernet av moderator] svigerdatter