Tune legesenter

Bjørnstadveien 2 1712 Grålum

Siste vurderinger av behandlere ved Tune legesenter

Rolig, dyktig og behagelig🤗

Lege: Truls André Reitan-Gjersøe Skrevet

Etter å ha byttet fastlege 2 ganger det siste året med variert hell så fikk jeg Fastlege Truls A Reitan. Hadde første møte med han i dag! Utrolig godt førsteinntrykk og en lege som virkelig lytter og setter av tid til pasienten. Tror aldri jeg har blitt så godt ivaretatt på et legekontor noen gang🤗

Opplever han som en meget profesjonell lege.

Lege: Truls André Reitan-Gjersøe Skrevet

Min kone og jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Tar sin tid, lytter til pasienten og rutsjer en ikke ut av kontoret. Tilgjengeligheten kunne vert en god del bedre.

Ingen omsorg og sympati

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Ingen omsorg og sympati. Lytter ikke i det hele tatt og kom med flere kommentarer jeg synes var upassende.

Svært fornøyd

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Arslan som lege. Føler jeg blir tatt veldig på alvor, at han er grundig i undersøkelsene sine og at han kan det han driver med. I tillegg følger han nesten alltid opp etter timen med en ny time eller en telefonsamtale. Får alltid time samme dag eller dagen etter avhengig av hvor tidlig/sent på dagen jeg ringer. Anbefaler virkelig Arslan.

Lyttende og tillitvekkende

Lege: Truls André Reitan-Gjersøe Skrevet

Truls André virker rolig og avslappet og gir et tillitvekkende inntrykk. Han virker oppriktig interessert og stiller gode oppfølgingsspørsmål.