Byparken legesenter

Storgata 44 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Byparken legesenter

Til ingen hjelp

Lege: Håvar Rimfeldt-Kvale Skrevet

Jeg har i en god stund hatt Håvard som fastlege. Må dessverre innrømme at jeg ikke var veldig fornøyd. Han smiler mye men går hele tiden rundt grøten. Jeg er ikke så ofte hos legen men de få gangene jeg faktisk var hos legen var jeg ofte usikker på hva jeg faktisk hadde fått ut av legebesøket. Videre var det en veldig lang ventetid på legetimene. Måtte ofte vente fra den ene til den neste måneden. Men dette spilte forsåvidt ingen rolle, da legetimene som oftest dessverre var helt meningsløse, da jeg ikke fikk noen reell hjelp med det jeg fatkisk slet med...

Engasjert og lyttende

Lege: Guro Ek Skarnes Skrevet

Flink lege som tar seg tid til deg, som hører på deg og finner løsninger.
Hyggelig, blid og imøtekommende

Meget hyggelig og hjelpsom

Lege: Lars Henrik Thonander Sutterud Skrevet

Har hatt Sutterud som lege siden han startet på Kongsvinger. Kan ikke forestille meg at noen lege kan fungere bedre enn det han har gjort.

Utrolig flink!

Lege: Lisbeth Kjernli Skrevet

Kunnskapsrik og Solid i sitt fagområde! Forståelig, hjelpsom og en veldig hyggelig dame. Fantastisk til å vise omtanke.
En lege som henne, er en lege en hver person trenger om
man skal føle seg trygg å få den hjelpen man trenger! Man kan betro seg til henne uten noe problem. Lojal og eksepsjonell i sitt felt! En utmerket lege kanskje den beste legen i hele helsesektoren jeg har hatt siden jeg var ung!
Jeg har vært hos en del forskjellige leger fra steder over alt i Norge for å si det sånn! Det sier litt!
Enestående lege! Overraskende god service.
Hun tar seg tid til å lytte og vil ditt beste. Løsningsorientert og kartlegger fort hvordan du skal få den hjelpen du trenger. Dyktig lege på alle mulig måter. Er mer enn fornøyd.

Nøye og faglig dyktig lege

Lege: Guro Ek Skarnes Skrevet

Hadde hørt kun positive omtaler om legen fra tidligere pasienter og var glad da hun ble min fastlege!
Hun er lyttende, oppmerksom og oppfølgende.
Nøler ikke med å henvise til spesialister for videre undersøkelser/tester.
Er trygg på å bli ivaretatt av legen som er veldig tilstede i "stunden".