Dr Placerville

Schwabesgate 9 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Placerville

Ok til helt enkle ting

Lege: Toril Narum Jaren Skrevet

Jeg fikk tildelt henne som ny fastlege, etter min gamle sluttet. Pga kronglete helse og mange operasjoner har jeg i mange år hatt tett kontakt med ortopeder, nevrolog og nevrokururg, og er avhengig av godt samarbeid med fastlege. Dette klarte hun ikke å innfri. Liten interesse for å lese seg opp i joural, og ville ikke følge opp ift spesialistene.
Når jeg var der i forbindelse med akutte ting, virket hun usikker og ukompetent. Opplevde aldri at hun ikke måtte hente inn en annen lege.
Så meg nødt til å bytte fastlege.

Har vært hos henne også med datteren min, og det er en helt annen opplevelse. Dette har vært udelt positivt. Hun har vært oppmerksom og utrolig god både ift relasjonen og den medisinske delen.

Unngå denne legen

Lege: Olav Aandstad Skrevet

Liker å tjene raske penger på unødvendige konsultasjoner. De som jobber i resepsjonen hos han er frekke. Jeg ville ikke valgt denne legen eller dette legekontoret.

Beste fastlege

Lege: Olav Aandstad Skrevet

Olav viser seg å være den beste fastlegen jeg har hatt. Har hatt en del siden jeg er litt kresen, og Olav er min favoritt. Har alltid til, lytter og er oppmerksom. Utrolig god på å lytte og skjønne!

stabil god lege

Lege: Olav Aandstad Skrevet

jeg opplever god og rask behandling og komunikasjon med legen.
lette lenge etter og finne en lege som han.

Manglende kunnskap og oppdatering

Lege: Olav Aandstad Skrevet

Han har ikke kunnskap om rettigheten til sykemelding for de arbeidsledige som får ytelser fra NAV. I dette tilfelle anses NAV som arbeidsgiver for de som er arbeidsledige og får ytelser fra NAV. Rettigheten for sykemelding gjelder også for de som er arbeidsledige og får økonomisk støtte fra NAV i følge veilederne hos NAV. Forskellsbehandling vil også være et moment som jeg har oppleved i forhold til sykemeldingen.