Toril Narum Jaren

Tlf: 32 77 06 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Toril Narum Jaren er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Toril Narum Jaren

Effktiv og dyktig

Jeg er svært fornøyd med denne unge legens effektivitet og grundighet. Hun inngir tillit og kunnskap. Jeg anbefaler henne gjerne.

Godt inntrykk

Jeg har hatt to konsultasjoner og er meget godt fornøyd. Hun følger opp avtaler og virker tillitvekkende og medfølende.

Usikker og lite oversikt

Hyggelig og greit møte med behandler, men når det kom til grunnen til at jeg var der hadde hun lite å komme med. Hun måtte rådføre seg med en eldre kollega. Lite interessert i tidligere sykehistorie og kunne ikke hjeloe. Satte splrsmålstegn ved behandlig gitt tidligere av OUS.

Skuffende. Tar ikke pasienten på alvor.

Jeg valgte Toril Narum Jaren som fastlege fordi hun er ung, nyutdannet og har erfaring fra DPS, som jeg så på som veldig positivt. Hvordan hun er i virkeligheten føler jeg ikke gjenspeiler dette i det hele tatt, og jeg er veldig skuffet over behandlingen jeg har fått hos henne. Jeg byttet fastlege etter den siste timen min, rett og slett fordi det var så ubehagelig at jeg ikke vil dra dit igjen.

Jeg vil ikke anbefale Toril Narum Jaren som fastlege til andre, spesielt om du har psykiske lidelser eller bare trenger litt ekstra hjelp og oppfølging. Det kan du ikke forvente å få hos henne.

Legekontoret har lang ventetid (både på telefon og for legetimer) og uhøflige medarbeidere som kjefter når man ringer dit. De har en lege som er super (var vikar for Jaren en periode), men denne legen har dessverre ingen ledige plasser og lang venteliste.

Super fastlege!

Jeg fikk Toril som fastlege i fjor og kunne virkelig ikke vært mer fornøyd!
Hun forstod situasjonen min, så det store bildet og hjalp meg mer enn hva jeg forventet!
Utrolig fornøyd med Toril og kan absolutt anbefale henne til andre!

Kunne vært bedere

Må være mer opptatt av pasient og bruke rettigheter. Enn hva som står i gammel journal. Da jeg opplever og ikke få riktig medvirkning til innhold av legedokumentasjon til egen behandling. Ser hun er mer opptatt av andre legers vurdering enn av egen vurdering og pasienttilfredshet. Behovet for pasienten bør gå først. Jeg har selv valgt ta kontakt med privatist lege og få ny vurdering på min helse. Men denne legen er allikevel mer opptatt av gammel vurderinger i min journal. Dette sees på som svakt fra en så nyutdannet lege. Men hun kan bli bedere og muligheten ligger tilrette for dette. Hun er imøte kommende og er en god lytter. Men i henhold til lovverk må hun ta egne vurderinger i samråd med pasienter.

Godt fornøyd

Kun gode opplevelser. Skriver rekvisisjoner som avtalt. Prøver og prøvesvar som avtalt.
Følger bra opp. Gode samtaler og forslag. Bra tilgjengelighet.

Lite effektiv

Hadde ikke tid til pasienten.Tok ikke test av blodtrykk.Hadde ikke bestillt blodprøver,hele hensikten.med konsultasjonen.Hadde ikke skrevet en attest som avtalt dagen etter konsultasjonen.
Betalte,men ville ha betaling en gang til!