Toril Narum Jaren

Autorisasjon (2013)

Dr Placerville Telefonnummer32 77 06 4032 77 06 ...
Schwabesgate 9 3611 Kongsberg
Toril Narum Jaren er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Toril Narum Jaren

Dårlig

Hadde henne som fastlege da jeg slet i 27 år med NAV..Hun stilte opp på møte i NAV men sa knapt noenting... Trodde hun skulle hjelpe meg.. Timene jeg hadde med henne var utrivelige. Hin lytter ikke... retter på det du sier og ga ikke inntrykk av at hun vil hjelpe deg ... Hun får 1 stjerne av meg på alt.

Serviceinstilt

Meget hyggelig, samvittighetsfull og serviceinnstilt lege.
Kan gi henne min beste anbefaling. !!!!!!

Dårlig tid, ikke voldsomt interessert

Har prøvd å få hjelp av henne (som min fastlege) to ganger i løpet av tre år nå. Har vært fort og gæli hver gang, hun har nok mange på lista si, har vel tatt 10 minutter i snitt. Hyggelig, men ikke særlig interessert i å finne ut av hva som egentlig er gæærnt og hva som kan gjøres. Jeg ser etter ny fastlege nå.

Trygg og tillitsvekkende

Jeg er svært godt fornøyd med Toril som fastlege og legekontoret i sin helhet. Det går raskt å få time og de andre ansatte er hyggelige.

Toril er imøtekommende, sjekker grundig og konferer med kolleger der hun er usikker. Hun er også flink med barn og får raskt god kontakt med disse.

Jeg vil på det varmeste anbefale henne som fastlege.

Ok til helt enkle ting

Jeg fikk tildelt henne som ny fastlege, etter min gamle sluttet. Pga kronglete helse og mange operasjoner har jeg i mange år hatt tett kontakt med ortopeder, nevrolog og nevrokururg, og er avhengig av godt samarbeid med fastlege. Dette klarte hun ikke å innfri. Liten interesse for å lese seg opp i joural, og ville ikke følge opp ift spesialistene.
Når jeg var der i forbindelse med akutte ting, virket hun usikker og ukompetent. Opplevde aldri at hun ikke måtte hente inn en annen lege.
Så meg nødt til å bytte fastlege.

Har vært hos henne også med datteren min, og det er en helt annen opplevelse. Dette har vært udelt positivt. Hun har vært oppmerksom og utrolig god både ift relasjonen og den medisinske delen.