Laila Røise

Dyrmyrgt. 35 3611 Kongsberg
Laila Røise er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Laila Røise

Effektiv og flink

Tar pasientens bekymringer på alvor (selvom de er usannsynlige), veldig effektiv uten at det i det hele tatt går ut over kvaliteten.
Blid, hyggelig og imøtekommende. Lett å snakke med.

Hyggelig og imøtekommende

Jeg har ikke Laila som fastlege,men fikk en akuttime hos henne da mitt legekontor var stengt!Tenker at de som har henne som fastlege er heldige.Veldig imøtekommende og hyggelig.Fikk ett godt inntrykk fra hun ropte meg inn og til jeg gikk ut igjen.

Helt super fastlege!

Har hatt Laila som fast lege siden jeg var barn, alltid kommet inn med engang jeg har trengt det, uansett hva det er så tar hun seg tid til å høre hvordan det går og om det er noe annet jeg lurer på!
Kan ikke få bedre fastlege tror jeg!
10/10

Respektfull og vennlig lege

Lyttende og løsningsorientert legevirksomhet. Trygt møte for pasienten. Gjør det ikke lett for seg selv på bekostning av pasienten.

Prakt eksemplar av en lege

Jeg har av forskjellige årsaker ingen god erfaring med leger, men jeg skulle ønske at alle kunne ha en fastlege som Laila! Hun har alltid tid selv når venterommet er fult. Hun husker deg alltid igjen, er omsorgsfull og slipper seg ikke ut uten et svar eller løsning på problemet. Bedre lege finnes ikke!