Laila Røise

Dyrmyrgata 35 3611 Kongsberg
Tlf: 32 77 06 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Laila Røise er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Laila Røise

En fantastisk menneskelig og respektfull lege

Jeg er gjennomgående fornøyd med denne legen som jeg har hatt i snart 20 år. Hun lytter og bryr seg om deg. Opptrer respektfullt. Iverksetter nødvendige tiltak. Sender deg ikke ut uten at du vet hva som skjer videre. Kort ventetid. Helt super lege!

Setter pasienten i fokus

Er 100 % til ogvinne tillit. Setter pasienten i fokus og lytter til pasientenes selv opplevelse av egen helse.

Effektiv og flink

Tar pasientens bekymringer på alvor (selvom de er usannsynlige), veldig effektiv uten at det i det hele tatt går ut over kvaliteten.
Blid, hyggelig og imøtekommende. Lett å snakke med.

Hyggelig og imøtekommende

Jeg har ikke Laila som fastlege,men fikk en akuttime hos henne da mitt legekontor var stengt!Tenker at de som har henne som fastlege er heldige.Veldig imøtekommende og hyggelig.Fikk ett godt inntrykk fra hun ropte meg inn og til jeg gikk ut igjen.

Helt super fastlege!

Har hatt Laila som fast lege siden jeg var barn, alltid kommet inn med engang jeg har trengt det, uansett hva det er så tar hun seg tid til å høre hvordan det går og om det er noe annet jeg lurer på!
Kan ikke få bedre fastlege tror jeg!
10/10

Prakt eksemplar av en lege

Jeg har av forskjellige årsaker ingen god erfaring med leger, men jeg skulle ønske at alle kunne ha en fastlege som Laila! Hun har alltid tid selv når venterommet er fult. Hun husker deg alltid igjen, er omsorgsfull og slipper seg ikke ut uten et svar eller løsning på problemet. Bedre lege finnes ikke!

Kunnskapsrik og hyggelig lege

Uansett hvilken hensikt jeg har ved legebesøket, blir jeg møtt med åpenhet og en følelse av å bli hjulpet. Legen er svært vennlig og hyggelig, og enkel å forholde seg til.

En som tar være på deg

Laila er en utrolig flink lege som virkelig tar være på pasientene sine. Hun møter deg med et smil når du kommer og virkelig bruker tiden på deg. Selv om du kommer pga en ny sak følger hun opp forrige saken du var med hos henne også. Hun innkaller sine pasienter til nye sjekk dersom det er lenge siden siste besøk og verdiene dine var lave sist. Man føler seg virkelig ivaretatt og trygg som hennes pasient.

Kongsbergs beste fastlege!

Jeg er ganske kresen ang leger (pga tidligere erfaringer) men Laila er utrolig! Hun er der for DEG,ikke for dataen eller annet.

En dyktig og personlig lege

Jeg oppfatter henne som en dyktig og engasjert lege som har god evne til å lytte til pasienten og være på lag.
Hun snakker med deg og ikke til deg og har et smittende godt humør.

Huner prototypen på en perfekt primærlege.

Lyttende lege som tar deg seriøst!

Overlater ingenting til tilfeldighetene og tar en ekstra sjekk dersom hun er i tvil. Følger opp, om det så er på kveldstid. Super lege!

Min Lege.

En veldig dyktig, omsorgsfull lege. Viser at hun bryr seg om hva du har og si, gir råd, og tar deg på alvor. Veldig lett og kommunisere med, alltid blid! Veldig fornøyd med legen min. FLOTT DAME!

Fantastisk fastlege

Laila er en fantastisk fastlege som alltid lytter og alltid er forståelsesfull. Ho er hjelpsom og strekker seg langt for at jobben blir gjort tilfredsstillende. Definitivt den beste fastlegen jeg har hatt, om bare alle fastleger var som henne..