Strømmen Legesenter

Sagbruksveien 59 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømmen Legesenter

Empatisk og pålitelig!

Lege: Raj Singh Hothi Skrevet

Var veldig skeptisk da vi flyttet og trengte ny fastlege. Men Hothi har ikke skuffet noen av oss.
Flott fastlege!

Fantastisk lege og menneske!

Lege: Raj Singh Hothi Skrevet

Da jeg skulle bytte fastlege sist leste jeg veldig mye positivt om Raj, og nå forstår jeg hvorfor. Jeg har aldri hatt en så god opplevelse med en lege før. Raj møtte meg med fullstendig forståelse, tålmodighet og medmenneskelighet. Jeg følte meg virkelig ivaretatt da jeg gikk derfra! I tillegg opplevde jeg han som veldig kompetent, og han var flink til å forklare og gi råd om alle muligheter. En helt fantastisk lege, og menneske!

The best doctor! Highly recommended!

Lege: Raj Singh Hothi Skrevet

I would like to thank my doctor Raj Singh Hothi for all attention and professional solutions! I was extremely glad to be his patient! He is a very patient, kind person and I truly appriciated the quality of the appointment with him, he is very attentive to all detailes. Highly recommended! all advises and prescribtions helped me a lot - fast and effective! He patiently spent time on all my serious issues, I`m really grateful!

Uprofesjonell lege

Lege: Narges Amiri-Moghadam Skrevet

Jeg ble møtt av legen med dårlig behandling og ingen forståelse for smertene jeg har gått igjennom i over lang tid og dårlig helse. Min tillit til denne legen ble helt borte den dagen jeg var der. Uprofesjonell, ingen empati og dårlig oppførsel. Hvordan skal pasientene føle seg trygge hos deg? Ved å gi pasienten respekt og trygghet, noe du ikke kunne

Fantastisk lege

Lege: Raj Singh Hothi Skrevet

Hothi er en fantastisk lege med utrolig mye forståelse for sine syke pasienter. Jeg kan ikke se for meg å ha en annen lege en Hothi. Uten han hadde jeg vært både deprimert og aldri blitt frisk fra min sykdom. Tusen takk Raj, du er en absolutt fantastisk lege.

Må også gi ros til de fantastiske dame i resepsjonen og laboratoriet.