Veitvet Senter Tannklinikk

Telefonnummer979 63 715979 63 7 ...
Veitvetveien 8 0596 Oslo
Veitvet Senter Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Senter Tannklinikk

Min beste tannlege

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Sympatisk, informerende, hensynsfull og meget dyktig. Føler meg meget godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste !!!

Veldig bra!!!

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Veitvet Senter Tannklinikk har lave priser som ikke går på bekostning av hverken utstyret eller servicen. Klinikken setter helt klart kunden først. Jeg har selv hatt tannlegeskrekk, men opplevde en veldig god ro og trygghet hos klinikken. Klinikken har lave priser som følge av at klinikken ikke ligger plassert i sentrum og at de ikke har resepsjonist. Dette er noe jeg klarer meg helt fint uten og ikke har behov for å betale for hos andre.

Tar vare på pasienten

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Jeg kom hit av en akutthendelse, og ble godt motatt dagen etter. Flott med et senter som har åpent i helgene også!

Jeg har litt tannlegeskrekk, men ble betrygget. Han passet hver gang på at jeg var informert, og at prosessen skulle være så behagelig som mulig. Han kommuniserte godt og fortalte om prosessen når jeg spurte. Var også veldig ærlig.

Prisene er veldig lave, det laveste i Oslo vil jeg tro (om du ikke regner SiO sin tannlegetjeneste for studenter) til tross for at han utfører en veldig bra jobb. Betalte med kort.

Anbefales veldig. Du blir tatt vare på av denne tannlegen.

Profesjonell, sympatisk og prisgunstig!

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

Jeg ble svært godt ivaretatt av Vimalan under hele timen. Han var profesjonell, hyggelig og dyktig på alle måter! I tillegg har han meget gode priser! Jeg anbefaler han på det varmeste!

Dårlig!

Tannlege: Vimalan Ketharanathan Skrevet

I did not get the treatment I expected. I do not think the dentist did a good enough job!
I dont recommend!