Os Allé Tannklinikk

Telefonnummer468 63 113468 63 1 ...
Os allé 19B 1777 Halden
Os Allé Tannklinikk holder til i Halden

Siste vurderinger av Os Allé Tannklinikk

Har ikke forståelse for sykdom.

Tannlege: Nanna Kristine Signebøen Skrevet

Jeg var i utgangspunktet veldig fornøyd med henne, men etter hun valgte å sende meg en faktura på 750 kr, siden jeg måtte avlyse en time pga. Migreneanfall, så har jeg heller valgt annen tannlege. Hun presterer også å spørre om jeg ønsker ny time, istedenfor å gi deg noen som helst forståelse for sykdom. Toppen av frekkhet. Selv om du har regel på at man må avlyse en time 24 timer i forveien, så går det an å ha litt forståelse for andre mennesker. Jeg tar mye heller pengene mine et annet sted. Skuffende oppførsel.

Mitt førstevalg av Tannleger

Tannlege: Nanna Kristine Signebøen Skrevet

Behagelige damer og Nanna selv er så dyktig så selv jeg med min tannlegeskrekk og angst slapper av og anbefaler henne med guld stjerner videre til andre 😊👍

Ikke mitt førstevalg

Tannlege: Nanna Kristine Signebøen Skrevet

Opplever ikke at de gode anmeldelsene stemmer helt. Hun opplyser ikke om hva hun gjør eller skal gjøre. Holdt på å file bort en del av tanna uten å spørre om det var det jeg ville gjøre. Sier nesten ingenting og det er sjelden man får et smil.

Nanna kurerte min tannlegeskrekk

Tannlege: Nanna Kristine Signebøen Skrevet

Jeg begynte hos Nanna når to jeksler trengte rotfylling. Det ble mange timer i stolen for å få pyntet på tennene og hun har hele tiden framstått trygg og hyggelig.

Bedøvelsen settes skånsomt og akkurat nok til at det meste er borte når jeg går derfra. De siste årene har jeg pga medisiner vært hos tannlegen to ganger hvert år og i perioder har det vært mye arbeid. Den gamle "skoletannlegen" har nok også bidratt til litt ekstra jobb.

Det er så behagelig som en tannlege kan bli når hun jobber og jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner.

Et behagelig vesen som tar godt vare på deg

Tannlege: Nanna Kristine Signebøen Skrevet

Nanna er en faglig dyktig tannlege. Og minst like viktig; hun er en empatisk person som tar hensyn til dine behov. Hun gjør alt hun kan for å imøtekomme dine forespørsler.