Nanna Kristine Signebøen

1 vurdering

Siste vurderinger av Nanna Kristine Signebøen

Kjempebra tannlege

Klinikk: Os Allé Tannklinikk Skrevet

Jeg har de beste erfaringer. Hun er faglig dyktig og er mitt førstevalg som tannlege. Anbefales for alle som trenger en ny tannlege å gå til i Halden.

Har du vondt i tanna gå til Nanna

Klinikk: Os Allé Tannklinikk Skrevet

Nanna er en fantastisk Tannlege , lugn og rolig. Noe som fører til at du føler deg trygg i tannlegestolen, Hu er flink til og forklare hva hun skal gjøre, og informerer deg hele Tiden, Nanna har kurert min Tannlegeskrekk

Nanna K Signebøen = Hyggelig, effektiv og dyktig

Klinikk: Dyrendal Tannhelsesenter Skrevet

Hadde akutt smerter i jeksel/visdomstann og Nanna K Signebøen tok meg imot samme dag til akutt-time. Flink til å lytte og komme med forslag til behandling. Hun setter riktig mengde bedøvelse og er veldig flink til å kommunisere om noe "gjør vondt" en gang for mye enn engang for lite. Leser ansiktsuttrykkene dine underveis (stopper hvis man viser ubehag.) Hun kommuniserer hele tiden med deg for att du skal føle deg avslappet. Hun satt bedøvelsen min så perfekt og med en fast hånd var visdomtann og nabojeksel trukket på 4-5 min. Hadde alle tannleger vært som Nanna Signebøen så hadde ingen hatt tannlegeskrekk.
Prisnivået hennes ligger nok litt høyere som privat tannlege, men det er vel generelt dyrt å gå til tannlegen uansett.

PS: Dyrendal Tannhelsesenter har dessuten mange andre tannleger og de gjør en kjempeflott jobb alle sammen. Nanna Signebøen som tannlege kan trygt anbefales mener jeg.