Spesialistsenteret på Straume

Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av Spesialistsenteret på Straume

Et godt inntrykk av legen

Lege: Kathe Aase Skrevet

Min erfaring med legen er positiv. Hun spurte og vi snakket om min helse. Hun var rask ved undersøkelsen og prøvetakingen. Forklarte hva hun så på ultralyd osv. (Jeg er ikke gravid) Totalt et godt inntrykk, og går nok dit igjen når tid for ny prøve kommer.

Flink lege

Lege: Kathe Aase Skrevet

Eg er veldig fornøyd, hun er flink og forklare og veldig rolig i stemmen. Føler meg godt tatt imot der!

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Kathe Aase Skrevet

Leste alle de negative omtalene før timen og gruet meg derfor litt ekstra til timen. Det tok ikke mange minuttene før jeg skjønte at jeg hadde gruet meg for ingenting. Hun er hyggelig, kunnskapsrik, forståelsesfull og veldig flink til å forklare. Og absolutt ikke hardhendt som jeg ser noen skriver. Men dette er kun min erfaring. Føler meg vel tatt i mot. Sekretæren hennes er også superhyghelig. Eneste minus er ventetiden på timen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten A. Schei Skrevet

Her føler du deg ivaretatt på alle måter, kunnskapsrik, får deg til å føle deg trygg på diagnosen. I tillegg har han ett fantastisk smittende humør. Kan anbefales på det varmeste.

Nedlatende, arrogant og hardhendt

Lege: Kathe Aase Skrevet

Jeg ble henvist til henne, og kommer ALDRI til å gå der igjen. Hun avbryter og har ikke interesse å høre hva jeg vil si. Det virket som om hun heller ville være et annet sted enn på legekontoret. Det virket også som at hun ikke hadde lyst å ha meg som pasient. Det var helt klart at hun ikke ville høre på noe jeg hadde å si. Jeg synes at hvis en velger et yrke hvor man skal jobbe med mennesker, så må man klare å være litt tålmodig og vennlig.