Spesialistsenteret på Straume

Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av Spesialistsenteret på Straume

holder ikke tider

Lege: Øivind Grytli Holden Skrevet

har hatt en betent betennelse i øre i 5 uker har prøvd og få time hos han 4 ganger men hver gang har han avbestilt eller flyttet timen min.
siste gang ble det nok for min del. Da ringte han 10 minutter før eg skulle ha time og avbestilte igjen
Finner meg en annen.

Dyktig lege!

Lege: Øivind Grytli Holden Skrevet

Fjernet nylig mandlene, operasjonen gikk veldig bra og jeg fikk gode resepter av legen med smertestillende. Operasjonsåret gror som det skal og har ikke fått noen plager etter operasjonen

Godt ivaretatt!

Lege: Øivind Grytli Holden Skrevet

Jeg opererte mandlene hos Dr. Holden hos Spesialistsenteret på Straume. Jeg ble tatt godt imot og de to anestesilegene spøkte og fikk meg til å slappe godt av. Jeg fikk god informasjon av Dr. Holden i etterkant av operasjonen og følte meg veldig godt ivaretatt. Sårene har grodd fint og jeg er veldig glad for at jeg ble operert her. Topp score.

Trygg

Lege: Øivind Grytli Holden Skrevet

Opererte mandlene mine den 7/5/20. Operasjonen gikk fint. Oppfølging etterpå har vært over all forventning. Hadde jeg spm, ang smerter osv var det bare å sende en sms eller ringe. Så fikk man alltid svar. Føler vel veldig godt ivaretatt! Anbefales

Et godt inntrykk av legen

Lege: Kathe Aase Skrevet

Min erfaring med legen er positiv. Hun spurte og vi snakket om min helse. Hun var rask ved undersøkelsen og prøvetakingen. Forklarte hva hun så på ultralyd osv. (Jeg er ikke gravid) Totalt et godt inntrykk, og går nok dit igjen når tid for ny prøve kommer.