Spesialistsenteret på Straume

Tlf: 56 31 37 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Spesialistsenteret på Straume

Veldig fornøyd

Lege: Kathe Aase Skrevet

Gruet meg veldig til å ta celleprøve i dag, men viste seg at det ikke var noe å grue seg til. Utrolig dyktig lege. Følte meg veldig trygg.

Svært fornøyd.

Lege: Kathe Aase Skrevet

Med sin hurtige reaksjon reddet hun meg antagelig
For en verre kreftskjebne. Er så inderlig glad for at hun ordnet opp og fikk meg innlagt i en fei. Slik at kreften lot seg fjerne helt og jeg ble frisk igjen.
Dette var for meg helt imponerende når vi så ofte hører om ventetid og elendighet.
Er henne evig takknemlig!
Helsesenteret på Straume er alltid hyggelig å komme til. All ære til alle jeg har truffet der og fått hyggelig
Behandling.

Bare negativt

Lege: Kathe Aase Skrevet

Jeg har vært hos henne flere ganger, men aldri igjen. Hun er frekk, sur, dømmende og har en dårlig faglig kompetanse.

Aldri mer

Lege: Kathe Aase Skrevet

Jeg har vært hos henne 2 ganger. Jeg opplevde henne frekk, arrogant og lite forståelsesfull. Opplevde også sekretæren som svært uhøflig. Også svært mangelfull informasjon i forkant av timen. Veldig trist at en skal bli møtt med denne oppførselen når en har time hos en spesialist lege.

Jeg går aldri tilbake!

Lege: Kathe Aase Skrevet

Jeg hadde 3 konsultasjoner ved denne legen, og det var mer enn nok.
Jeg opplevde henne frekk, arrogant og ubehøvlet, uten forståelse for sin pasient, eller eventuelle bekymringer.

Trygg, kunnskapsrik og dyktig.

Lege: Kathe Aase Skrevet

En varm og vennlige dame. Imøtekommende og hyggelig. Dyktig i arbeidet sitt. Jeg er tvillinggravid og har gått jevnlig til henne. Føler meg trygg.

Effektiv, informativ og nøye

Lege: Kathe Aase Skrevet

Er meget fornøyd med Aase. Føler meg ivaretatt og tatt på alvor. Det står hun ringer med info om resultatene av prøver er svært bra.

Går ikke dit igjen

Lege: Kathe Aase Skrevet

Hun tok ikke celleprøve ved forespørsel, til tross for anbefaling om årlig kontroll fra annnen gynekolog grunnet celleforandringer og forekomst av livmorshalskreft i nærmeste familie.
Tok ikke hensyn til engstelig pasient kort tid etter komplisert fødsel med mye vevskade. Går ikke dit igjen, er tilbake hos tidligere gynekolog.
Forøvrig hyggelig sekretær og service i resepsjonen, men legen vil jeg ikke tilbake til.

Profesjonell og effektiv

Lege: Kathe Aase Skrevet

Jeg kan forstå at enkelte kan ha behov for en "mykere hånd", men for en som oppsøker lege for rask, effektiv og profesjonell medisinsk behandling, er Aase idéell.

Informativ og kunnskapsrik, den beste gynekologen jeg har vært hos hittil.

Venteværelset, kontoret og tilknyttet personell var også upåklagelig.

Flink og informativ - anbefales

Lege: Kathe Aase Skrevet

Dette er er en lege som er veldig flink og informativ. Her kan man spørre om alt en lurer på. Kan virkelig anbefale denne legen.
Har gått til henne over flere år og mange jeg kjenner føler seg virkelig ivartatt.
Kontor damen hennes er også veldig hyggelig og hjelpsom.

Hyggelig og saklig lege

Lege: Kathe Aase Skrevet

Første gang jeg var hos denne legen. Jeg opplevde henne som hyggelig, dyktig og flink til å forklare.

Saklig og flink.

Lege: Kathe Aase Skrevet

Har hatt en positiv legetime hos henne. På meg virker hun som en flink og saklig lege. Flink å forklare ting jeg spurte om, og forklarte også hva som ble gjort i løpet av undersøkelsen.
Kan anbefale henne.

Har aldri skrevet vurdering av en lege tidligere, men følte det var riktig nå pga. alle de negative tilbakemeldingene som sto her fra før. De gjorde at jeg kvidde meg litt til timen, men det var helt ubegrunnet...

En dårlig opplevelse

Lege: Kathe Aase Skrevet

Fikk frekke, nedlatende kommentarer da jeg kom inn for tidlig ultralyd. Var 19 år, usikker og utrygg, og hun gjorde det bare verre. Gav meg regelrett skyldfølelse for at jeg hadde blitt gravid så ung..

meget bra.

Lege: Karin Stang Volden Skrevet

etter henvisning fra min lege, ringte jeg for å høre om ventetid. sekretæren konfererte med legen, og jeg fikk komme til allerede neste morgen. Etter puste øvelser kom jeg inn til legen. Hun forklarte godt om resultatet, og i forhold til tidligere resultat. Hun viste og hvordan ny medisin skulle brukes. både legen og teamet gjorde ett solid inntrykk. Jeg følte jeg ble meget godt tatt vare på. mann 64 år.

Gikk heller privat

Lege: Kathe Aase Skrevet

Legen er sikkert dyktig i sitt fag, men dette ble ikke formidlet til meg grunnet dårlig kommunikasjon. Legen fremsto for meg som nedlatende og arrogant. Legen var også, etter min erfaring, noe hard på hånden slik at undersøkelsen ble unødvendig vond. Legen har også lang ventetid på behandling av henvisninger.

Personlig var jeg veldig misfornøyd med legen, så da jeg fikk beskjed om at jeg måtte møte til en ny time, hentet jeg heller henvisningen min og gikk til en privat gynekolog.

Lite positivt!!

Lege: Kathe Aase Skrevet

Har vært hos henne ved 2 anledninger og har absolutt ingen ting positivt å si,dit skal jeg ikke flere ganger.
Kvass,nedlatende og har tydeligvis bestemt seg før en er kommet i stolen.
Frekk og har ikke evne til å kommunisere ut på en bra måte,etter min erfaring.
Sikkert dyktig i sitt fag,men pasient behandling er likså viktigt!!

Ubehagelig

Lege: Kathe Aase Skrevet

Ble henvist for biopsi. Svært ubehagelig å være rundt og snakker nedlatende til deg. Gikk derfra i gråt pga legen. Må tilbake etter et år for nye biopsi og gruer meg mer til henne enn selve biopsiene.

Ikke fornøyd

Lege: Kathe Aase Skrevet

Tar deg ikke seriøst og har på forhånd bestemt at du er frisk.
Så jeg går derifra like usikker som jeg var når jeg kom inn.

Fantastisk!

Lege: Kathe Aase Skrevet

Kathe Aase er en fantastisk behagelig lege. Virker dyktig og tar deg på alvor. Hun har litt lang ventetid på time. Ellers så må det eneste minuset må være at hun ikke kan brukes som fastlege!