Spesialistsenteret på Straume

Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av Spesialistsenteret på Straume

Går ikke dit igjen

Lege: Kathe Aase Skrevet

Hun tok ikke celleprøve ved forespørsel, til tross for anbefaling om årlig kontroll fra annnen gynekolog grunnet celleforandringer og forekomst av livmorshalskreft i nærmeste familie.
Tok ikke hensyn til engstelig pasient kort tid etter komplisert fødsel med mye vevskade. Går ikke dit igjen, er tilbake hos tidligere gynekolog.
Forøvrig hyggelig sekretær og service i resepsjonen, men legen vil jeg ikke tilbake til.

Profesjonell og effektiv

Lege: Kathe Aase Skrevet

Jeg kan forstå at enkelte kan ha behov for en "mykere hånd", men for en som oppsøker lege for rask, effektiv og profesjonell medisinsk behandling, er Aase idéell.

Informativ og kunnskapsrik, den beste gynekologen jeg har vært hos hittil.

Venteværelset, kontoret og tilknyttet personell var også upåklagelig.

Flink og informativ - anbefales

Lege: Kathe Aase Skrevet

Dette er er en lege som er veldig flink og informativ. Her kan man spørre om alt en lurer på. Kan virkelig anbefale denne legen.
Har gått til henne over flere år og mange jeg kjenner føler seg virkelig ivartatt.
Kontor damen hennes er også veldig hyggelig og hjelpsom.

Hyggelig og saklig lege

Lege: Kathe Aase Skrevet

Første gang jeg var hos denne legen. Jeg opplevde henne som hyggelig, dyktig og flink til å forklare.

Saklig og flink.

Lege: Kathe Aase Skrevet

Har hatt en positiv legetime hos henne. På meg virker hun som en flink og saklig lege. Flink å forklare ting jeg spurte om, og forklarte også hva som ble gjort i løpet av undersøkelsen.
Kan anbefale henne.

Har aldri skrevet vurdering av en lege tidligere, men følte det var riktig nå pga. alle de negative tilbakemeldingene som sto her fra før. De gjorde at jeg kvidde meg litt til timen, men det var helt ubegrunnet...