Spesialistsenteret på Straume

Telefonnummer56 31 37 6056 31 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av Spesialistsenteret på Straume

Rolig og tillitsvekkende lege.

Lege: Steinulv Aarebrot Skrevet

Det var litt ventetid denne dagen - så jeg ble bekymret for om legen kom til å ha *tid nok* til meg.

Når jeg kom inn ble jeg positivt overrasket - på alle hold.

Han tok det helt med ro og tok seg tid til det som var nødvendig. Han svarte også på spørsmål jeg hadde .

Følte meg alt i alt veldig godt ivaretatt.

Kunnskapsrik og tydelig

Lege: Kathe Aase Skrevet

Dyktig gynekolog som forklarer grundig og følger opp raskt med prøvesvar etc. Man føler seg trygg og ivaretatt både under og etter time hos henne.

Stresset og irritert

Lege: Kathe Aase Skrevet

Følte at jeg ikke ble hørt og forstått. Hun virket stresset og irritert. I den situasjonen jeg var i skulle jeg trengt en som tok seg tid til å forklare meg litt hva jeg skulle igjennom. Var på gråten når jeg dro. Skal ikke tilbake der igjen.

Veldig fornøyd

Lege: Kathe Aase Skrevet

Gruet meg veldig til å ta celleprøve i dag, men viste seg at det ikke var noe å grue seg til. Utrolig dyktig lege. Følte meg veldig trygg.

Svært fornøyd.

Lege: Kathe Aase Skrevet

Med sin hurtige reaksjon reddet hun meg antagelig
For en verre kreftskjebne. Er så inderlig glad for at hun ordnet opp og fikk meg innlagt i en fei. Slik at kreften lot seg fjerne helt og jeg ble frisk igjen.
Dette var for meg helt imponerende når vi så ofte hører om ventetid og elendighet.
Er henne evig takknemlig!
Helsesenteret på Straume er alltid hyggelig å komme til. All ære til alle jeg har truffet der og fått hyggelig
Behandling.