Spesialistsenteret på Straume

Blombakkane 2 5354 Straume

Siste vurderinger av Spesialistsenteret på Straume

Fantastisk!

Lege: Christopher Finne Riley Skrevet

Etter å ha lest noen av erfaringene her inne var jeg ganske skeptisk da jeg skulle til Christogher Riley i dag.
Det var absolutt ingen grunn for å være!
En fantastisk lege som tiltross for forsinkelse møtte meg med omsorg, interesse og tålmodighet!
Jeg har vært hos flere ulike gynekologer, bl. a på Volvat men har aldri hatt så grundig og ordentlig undersøkelse! Han var godt forberedt da jeg kom til timen og jeg følte meg ivaretatt fra første stund.
Han forklarte underveis, oppdaget ting han ville gå videre med og virket veldig proff og kunnskapsrik!
Det er sjeldent jeg går fra en gynekolog og føler jeg har fått svar på, og forstått det meste!
Hvis han skal erstatte Kathe Aase, er spesialistsenteret og vi som pasienter utrolig heldige!
Er såå glad for at jeg ikke avbestilt timen og gikk til Volvat som jeg vurderte! Der har jeg gode erfaringer, men dette var en helt annen klasse!
Anbefales på det sterkeste!

Utrolig godt førsteinntrykk

Lege: Kathe Aase Skrevet

Var så heldig at det skjedde en kansellering slik at eg fikk time i løpet av en uke. Ble først møtt av assistenten hennes, som med veldig få ord gjorde meg mindre nervøs uten at hun visste det. Videre når jeg kom inn til henne stilte hun et par spørsmål til egenerklæringen min for å forstå situasjonen bedre og gjorde en kjapp undersøkelse. Hun ga med råd eg ikkje visste eg trengte, og var optimistisk til noe en annen lege hadde vært svært negativ til. Alt i alt en effektiv, forståelsesfull og dyktig lege

Forferdelig ukomfortabelt

Lege: Christopher Finne Riley Skrevet

Han hadde en utrolig merkelig oppførsel mot meg. Han var helt sløv i øynene og satt bare å så på meg. Det var jeg som måtte føre samtalen og når jeg ikke snakket ble det kleint og rart. Ble utrolig ukomfortabel. Han spurte meg så og si ingen spørsmål og var ikke tilstede i det hele tatt. Ble ikke noe klokere på mine problemer av denne gynekologen.

Alt i alt en utrolig dårlig og ubehagelig opplevelse!

Unnskyldninger i kø.

Lege: Øivind Grytli Holden Skrevet

Etter å ha fått ny time til dagen etter oppsatt time, ble vi omsider ropt opp etter 20 min på overtid, og trodde vi skulle få komme inn og få «støvsugd»ørene, ble vi møtt med beklagelse om at «støvsugeren» ikke virket!! Slikt må man jo teste tidlig på dag når man vet at man har pasient som skal dette!Så kunne man fått beskjed i tide så man slapp den lange bilturen. Jeg har kjørt fra Arna til Straume med min datter med Downs som ble oppriktig lei seg.Det var ubehagelig og flaut for alle parter.

Fantastisk lege

Lege: Karin Stang Volden Skrevet

Jeg har slitt med helsen i mange år og vært hos mange leger og spesialister. Var så imponert over henne, hun hadde så god tid til meg og tok meg på alvor. Har aldri vært hos en spesialist før som har vært opptatt av alle plagene mine og sett hele meg. Jeg fikk en diagnose og medisiner og fikk beskjed om at hvis jeg ikke blir bedre, så skal hun uansett hjelpe meg. Det fantastiske er at dagen etter våknet jeg uthvilt for første gang på 30 år. Så takknemlig for at jeg er blitt så mye bedre og trygg på at dette er en lege som vil hjelpe meg videre til å bli enda bedre. Har vært hos så mange leger i alle disse årene, så før jeg kom til henne(og den nye fastlegen min) hadde jeg mistet troen på å få hjelp til plagene mine, alle andre sa bare at plagene mine ikke er noe å gjøre med