Spesialistsenteret på Straume

Blombakkane 2 5354 Straume

Siste vurderinger av Spesialistsenteret på Straume

Fantastisk lege

Lege: Karin Stang Volden Skrevet

Jeg har slitt med helsen i mange år og vært hos mange leger og spesialister. Var så imponert over henne, hun hadde så god tid til meg og tok meg på alvor. Har aldri vært hos en spesialist før som har vært opptatt av alle plagene mine og sett hele meg. Jeg fikk en diagnose og medisiner og fikk beskjed om at hvis jeg ikke blir bedre, så skal hun uansett hjelpe meg. Det fantastiske er at dagen etter våknet jeg uthvilt for første gang på 30 år. Så takknemlig for at jeg er blitt så mye bedre og trygg på at dette er en lege som vil hjelpe meg videre til å bli enda bedre. Har vært hos så mange leger i alle disse årene, så før jeg kom til henne(og den nye fastlegen min) hadde jeg mistet troen på å få hjelp til plagene mine, alle andre sa bare at plagene mine ikke er noe å gjøre med

Nedlatende, dømmende og lite forståelsesfull.

Lege: Kathe Aase Skrevet

Min første og siste gang her. Hvis du er en person med mer vekt enn gjennomsnittet, så kommer du ikke til å få hjelpen du trenger og i tillegg bli snakket nedlatende til. Det lyser gjennom hele samtalen at hun er mer opptatt av å snakke om vekten din, enn å se deg som et menneske. Alle prøver som ble diskutert var fine, tidligere gynekolog hadde ikke sett noe av det hun så og hun prøvde bastant å fortelle meg at alle problemene mine var knyttet til vekt, og at jeg ikke hadde noe vondt av å ta av litt. Men alle blodprøver, blodtrykk ol. var fine. Hadde fint svangerskap uten komplikasjoner, fin fødsel uten komplikasjoner og likevel ble jeg anbefalt å gå ned i vekt. Jeg er blodgiver og går jevnlig til kontroll for stoffskifteproblematikk hos en endokrinolog, men likevel ville hun at jeg skulle gå ned i vekt. Jeg stiller meg spørrende til kunnskapen hennes, og ville ikke anbefalt noen å gå hit. Resepsjonisten og sekretæren var hyggelige.

Anbefales ikke

Lege: Kathe Aase Skrevet

Hun er sur og en føler seg ikke noe særlig velkommen der. Veldig vanskelig å få kontakt om man har spørsmål, eller om man ønsker videre oppfølging.

Bastant og ikke imøtekommende

Lege: Karin Stang Volden Skrevet

Sikkert flink i sitt fagfelt, men selv om hun mente jeg er helt frisk (noe jeg ikke har noe i mot å høre) så trenger jeg ikke gå ut med en følelse av at jeg ikke er velkommen.

Trygg og behagelig, konkret

Lege: Kathe Aase Skrevet

Jeg kommer til å grine når hun pensjonere seg. Beste gynekolog jeg har hatt ever. Konkret kunnskapsrik.