Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har hatt mitt første besøk hos Marit, og må si at jeg følte meg trygg og ivaretatt på timen min.
Jeg syns hun var hyggelig og interessert, og tok seg god tid til å lytte. Undersøkelsen gikk fint, og jeg syns ikke hun var hardhendt i det hele tatt.
Alt i alt en positiv opplevelse, kommer gjerne tilbake til henne en annen gang.
- jente 22

Fantastisk lege👍

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Flotteste lege/spesialist jeg har møtt👌Enestående, trygg, rolig, lyttende, oppmerksom, tilstede, vennlig,høflig, flink, så tydelig og god på informasjon!
Sjelden opplevelse, men så godt! Virkelig rett mann på rett plass! Tusen takk👍

Arrogant og uinteressert.

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Etter 4 mnd. ventetid var legebesøket en bom-tur. Hun var helt uinteressert i hva jeg fortalte om mine plager, og langt mindre interessert i å undersøke. Jeg kom for 1 år med svie og brenning i munnhulen,og hadde sett frem til en form for diagnose eller forslag til lindring.
Jeg fikk ingenting, jo en gul lapp med "prøv salviete".
Aldri mer mer dit. !!!

Dårlig

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Har blitt henvist til henne og etter lang ventetid fikk jeg time til å fjerne føflekker på ryggen. Hun kommenterte at jeg burde ha gjort den privat( men jeg fortalte henne at disse er blitt fjernet flere ganger før men dessverre kommer tilbake.) Omsides fryste noen føflekker av mange bort, men resultatet uteble. Det henger igjen deler av føflekkene som er blitt til enda større irritasjon. Aldri mer til henne!

Dårlig

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Her følte jeg meg verken sett eller hørt, som er utrolig kjipt mtp hvor lang venteliste det er for å få time. Fikk anbefalinger til hudprodukter som ikke passet min hud, og som i tillegg forverret hudtilstanden min.