Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Profesjonell, trygg og empatisk

Lege: Lina Herstad Skrevet

Var på en tidlig ultralydsundersøkelse, og grudde meg fælt. Å gå til gynekologen er jo alltid kleint, og iblant ubehagelig. Hun er veldig trygg og tydelig og forbereder deg på alt hun skal gjøre. I tillegg er hun veldig empatisk og hjelpsom.

Dyktig og trivelig lege

Lege: Lina Herstad Skrevet

Har vært hos Dr Herstad en del ganger nå og opplever henne som svært dyktig. Hun er imøtekommende og lyttende, forklarer også nøye. Er meget fornøyd og anbefaler henne.

Dyktig, flink og sympatisk lege

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har gått fast hos Andvig siden 1986 og har hele tiden følt meg trygg på hennes kompetanse og vurderinger. Hun har alltid hatt tid til å lytte og har vært medmenneskelig og ordnet med å tildele siste time på dagen dersom det skulle være behov for å gå utover konsultasjonstiden. Jeg gruer meg til hun går av for pensjon. Ingen kan måle seg med henne!

Ikke så bra

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Virker kunnskapsrik og lytter bra, men jeg ville sterkt vurdert å finne en annen, så er det større sjans å bli frisk.

Enestående lege!

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Zoran er en fantastisk lege! Jeg har aldri før møtt en lege som er så hyggelig, imøtekommende, profesjonell, som tar deg på alvor og som er så god på å forklare. Her blir du utrolig godt ivaretatt. Jeg gikk ut fra legekontoret med et sort smil om munnen. Anbefaler ham på det sterkeste!