Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Trygg, følger opp, sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Har vært hos Kristine to ganger etter henvisning fra fastlege. Jeg opplever å bli tatt på alvor, å bli lyttet til, og å bli fulgt opp av en lege som tar seg tid til pasienten. Kristine tar de ekstra prøvene for å være på den sikre siden for pasienten, selv om det kanskje ikke er påkrevd nødvendig. Videre tar hun seg tid til å forklare og å finne løsninger som er individuelt tilpasset pasienten, uansett hvilke plager det er snakk om. Jeg måtte dessverre bytte gynekolog grunnet flytting, og hun tok seg også bryet med å sørge for at jeg fikk en god overgang mellom gynekologer.

Jeg vil gi denne legen mine varmeste anbefalinger.

Interessert og hjelpsom

Lege: Erik Fink Eriksen Skrevet

Fikk et veldig positivt inntrykk, og Fink virker interessert i både hva jeg hadde å si, og å hjelpe.

Jeg blir ikke hørt og avvist

Lege: Erik Fink Eriksen Skrevet

Jeg blitt ikke hørt, avvist og mine bekymringer har blitt opfattet som, masete, eller ikke relevante.

Jeg hadde vond følelse av ikke å bli tatt alvorlig å ikke bli respektert.

Jeg fant en annen lege, fordi manglende lydhørhet kan også medføre at verdifull informasjon kan gå tapt. Kan påvirke diagnostisering, behandling, og forlange ventetid på riktig behandling.

Fantastisk lege

Lege: Ida Croff Skrevet

Fantastisk lege som lytter og ser pasienten!! Svært god til å følge opp og gi tilbakemelding. Faglig svært dyktig! Veldig hyggelig lege.

Trygg og ekstremt dyktig

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Jeg gikk til Kristine i etterkant av en dårlig opplevelse hos tidligere fastlege og ble møtt av en trygg og ekstremt dyktig dame som utførte begge inngrepene raskt og uten noen komplikasjoner. Eneste jeg ønsker å bruke fremover!