Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Fantastisk lege - anbefales

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Etter å ha vært runde på runde i helse-Norge med veldig varierende følelse av å bli sett og hørt, var det en befriende opplevelse å møte på en så flott lege. Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente meg annet enn at jeg skulle sjekke hjertet. Det gjorde han både grundig og profesjonelt. Det som gjorde alt så bra var at han var så innmari hyggelig, imøtekommende og empatisk. Jeg ble sett, hørt og respektert. Man skulle kanskje ikke tro normal respekt fra en lege var en mangelvare i 2019?!, men det er det. Jeg følte meg rett og slett glad da jeg tuslet ut i det iskalde regn/snøværet, med mitt «sterke hjerte».

Hyggelig og presis

Lege: Lina Herstad Skrevet

Lett å komme i kontakt med klinikken. Legen er alltid hyggelig og stort sett presis. Behagelig og informativ.

Arrogant og overlegen

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Ble henvist til Dorte for å fjerne en en talg kjertel. Fikk beskjed om at dette var en fø flekk og hun drev ikke med plastikk operasjoner så jeg måtte henvende meg til noen andre. Fikk henvisning til Aleris som fikset dette med få dagers ventetid og selve inngrepet var gjort på 10 minutter. Spesialist tittelen til Dorte synes å være svært overdrevet. Har aldri opplevd en mer arrogant og overfladisk ''Spesialist " Blir dere henvist til hun så råder jeg dere til å be om en annen lege.

Kunnskapsrik og seriøs

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har vært hos doktor Andvig flere ganger i løpet av de siste årene og har bare hatt gode erfaringer. Hun deler av sin kunnskap på en forståelig måte og gjør grundige undersøkelser. Anbefales på det varmeste.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg hadde gruet meg til time hos Marit etter jeg leste vurderingene om henne. Men jeg opplevde henne som imøtekommende og kunnskapsrik. Hun besvarte alle mine spørsmål og tok seg god tid. Jeg opplever at man kanskje må være litt frampå og spørre selv hva hun gjør under undersøkelsen hvis man er nervøs. Jeg tok en livmorshalsprøve som gikk raskt og fint. Hun er av den ‘eldre’ generasjonen leger men absolutt flink!