Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Veldig fornøyd

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Legen tok seg god tid FØR undersøkelsen. Det skulle tas celleprøve. Jeg vet at det ikke er spesielt lett på meg, grunnet tørre slimhinner. Når det ble litt vanskelig å få til en god prøve, så gjorde hun et grep med å undersøke uten apparater hvordan det var fornuftig å gripe det inn. Jeg er kjempefornøyd og det sammenlignet med undersøkelser på Volvat feks . NÅR man leser mange av vurderingene her, så er det lett å bli skremt. Selvsagt ikke bra å føle seg nedlatende / dårlig behandlet.Mitt tips vil kanskje være å være litt bevist og fleksibel under samtalen. Oppsummert: jeg oppfatter det som om dette er en meget dyktig lege til den faktiske undersøkelsen. Muntlige delen med råd og anledning til å ta opp problemer gikk og bra for min del

Teknisk flink

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Opplevde henne som teknisk dyktig og faglig oppdatert, men manglet mellommenneskelige empati. Jeg fikk ingen tillit til henne, og angret på å ha svart ærlig på spørsmålene hennes. Jeg skal ikke tilbake til henne.

Nøyaktig

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

En utrolig dyktig lege som er forberedt til timen og rett på sak. Hun er nøyaktig og lytter også til mine ønsker og tanker. Hun gjør det hun mener er nødvendig, og virker trygg og faglig dyktig. Flink til å trygge pasienten. Hun har min tillit!
Dog har hun lang ventetid, men det er det nok en grunn til. Hvis det ikke er noe som haster veldig, er ventetiden verdt det etter min mening.
Litt trøblete å finne frem og google maps er misvisende. Men når du står ved bakdøren til Coop prix, skal du litt lenger opp bakken, og så inn inngangen til høyre.

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Han er utrolig profesjonell. Du føler virkelig at du blir ivaretatt. Kan anbefales. Det som trekker ned er at det kan være vanskelig å få time raskt, men egentlig vil jeg ikke gi noe trekk for dette, for det er vel ikke hans feil. Kanskje klinikken skal ansette en Zoran til? :)

Arrogant og uengasjert

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Denne hudlegen opplevde jeg som useriøs. Hun så ikke på huden min i det hele tatt, og konkluderte raskt med at hun ikke kunne si så mye om dette, men at hun "regnet med at fastlegen min hadde kontroll".

Jeg forklarte sykdomshistorikken min, noe fastlegen min også har gjort i henvisningen, men hun virket fullstendig uinterresert, og mente hun måtte se meg når jeg hadde et større utbrudd i evnt sykdom. Jeg forklarte om dårlige og bedre dager, og at det var vanskelig for meg å kontrollere dette siden ventetiden for time hos henne i mitt tilfelle hadde vært 6 mnd. Dette avskjærte hun meg på og var tydelig iverig på å avslutte konsultasjonen, klokken var nesten tre...

Jeg har full forståelse for at det kan være vanskelig også for spesialister å stille diagnoser, men det må være mulig å behandle pasienter med mer respekt enn dette.
Bortkastet tid, bortkastede penger, kommer aldri tilbake hit.