Baasland-Klinikken AS

Olav Tryggvasons Gate 24, inngang Carl Johans gate 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Baasland-Klinikken AS

En super opplevelse takket være en dyktig, trygg og hyggelig lege!

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Hadde en super opplevelse med Ingrid Baasland. Forklarte og guidet meg gjennom undersøkelsen på en veldig god måte. Gjorde meg trygg og jeg følte meg virkelig ivaretatt på beste måte.

Super

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Opplever henne som interessert og lyttende. Hun er omtenksom og gjør opplevelsen hyggelig. I tillegg er hun svært effektiv (undersøkelsen tok toppen 10min).

Utrolig fornøyd

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Det finnes vel ikke ord for hvor viktig det er for en kvinne å ha en gynekolog hun kan kommunisere med, og som tar henne på alvor.
Baasland er kunnskapsrik, nysgjerrig, grundig og tar seg tid til å forklare og ikke minst stille spørsmål.
Skulle ønske alle gynekologer var som henne, det er mye rart vi må lide oss gjennom før vi endelig treffer en god en.
Kan anbefale Baasland på det varmeste!

Super dame!

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Jeg har gått til Ingrid Baasland et par ganger, og syns hun er en utrolig flott gynekolog. Hun tar tak i ting om det er noe, og er veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste!

MEGET BRA

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

FORKLARENDE OG FORSTÅELIG, RASK OG EFFEKTIV, BLE FORT TILKALT ETTER HENVISNING FRA LEGE. FØLTE MEG GODT IVARETATT, OG LEGEN VAR SVÆRT FLINK TIL Å FORKLARE OG FORMIDLE RESULTATER OG ALTERNATIVER. EN GOD PEDAGOG MAO I DENNE GYNEKOLOGEN.