Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Ingrid Baasland er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Ingrid Baasland

Kunnskapsrik, omsorgsfull

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

Jeg er vanvittig takknemlig for at min fastlege skrev meg over til Dr. Baasland. Det ble påvist en cyste på en MR- undersøkelse som ble anbefalt videre undersøkt. Ut ifra undersøkelser og informasjon fra Dr. Baasland følte jeg meg trygg, ivaretatt og møtt med respekt, vennlighet og omsorg. Anbefaler henne på det varmeste til alle som behøver en dyktig gynokolog.

Meget dyktig og empatisk

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

Har nettopp hatt et meget trivelig besøk til Baaslandklinikken. Man føler seg ivaretatt og Ingrid er profesjonell på en utrolig hyggelig og fin måte. Anbefales.

Veldig trivelig og dyktig!

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

Veldig fornøyd, er profesjonell og flink i det hun gjør! opplevde henne som lyttende, og empatisk. Annbefales!

Dyktig og profesjonell !!

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

En meget kompetent, erfaren og ikke minst hyggelig dame/lege!
Hadde en veldig god opplevelse med henne!
Forklarer alt på en forståelig måte.
Anbefales på det sterkeste :)

En super opplevelse takket være en dyktig, trygg og hyggelig lege!

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

Hadde en super opplevelse med Ingrid Baasland. Forklarte og guidet meg gjennom undersøkelsen på en veldig god måte. Gjorde meg trygg og jeg følte meg virkelig ivaretatt på beste måte.

Super

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

Opplever henne som interessert og lyttende. Hun er omtenksom og gjør opplevelsen hyggelig. I tillegg er hun svært effektiv (undersøkelsen tok toppen 10min).

Utrolig fornøyd

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

Det finnes vel ikke ord for hvor viktig det er for en kvinne å ha en gynekolog hun kan kommunisere med, og som tar henne på alvor.
Baasland er kunnskapsrik, nysgjerrig, grundig og tar seg tid til å forklare og ikke minst stille spørsmål.
Skulle ønske alle gynekologer var som henne, det er mye rart vi må lide oss gjennom før vi endelig treffer en god en.
Kan anbefale Baasland på det varmeste!

Super dame!

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

Jeg har gått til Ingrid Baasland et par ganger, og syns hun er en utrolig flott gynekolog. Hun tar tak i ting om det er noe, og er veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste!

MEGET BRA

Klinikk: Ingrid Baasland Skrevet

FORKLARENDE OG FORSTÅELIG, RASK OG EFFEKTIV, BLE FORT TILKALT ETTER HENVISNING FRA LEGE. FØLTE MEG GODT IVARETATT, OG LEGEN VAR SVÆRT FLINK TIL Å FORKLARE OG FORMIDLE RESULTATER OG ALTERNATIVER. EN GOD PEDAGOG MAO I DENNE GYNEKOLOGEN.