Torgeir Bjerknes

Nesttunveien 90 5853 Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Bjerknes

Trygg, imøtekommende, effektiv og kunnskapsrik.

Lege: Torgeir Bjerknes Skrevet

Er utrolig dyktig i sitt fagfelt. Er rask og effektiv. Er du nervøs er han flink til å roe ned nervene og forklare hva han skal gjøre. Har mye erfaring og er kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og effektiv

Lege: Torgeir Bjerknes Skrevet

Får jobben gjort nesten ubemerket og før man får tid til å tenke over den ellers ubehagelige situasjonen det er å gå til gynekolog. Kunnskapsrik og flink, og tar seg tid til å svare på spørsmål, også de som ikke har med henvisning å gjøre.

Faglig dyktig

Hei.
Jeg var hos gynekolog Torgeir etter at fastlegen min har henvist meg til ham. Torgeir er faglig dyktig, profesjonell og rolig. Jeg fikk godt inntrykk. Fikk medisin på resept som koster rimelig/ikke veldig dyrt på apoteket. Fikk også tydelige og konkrete svar på spørsmålene mine. Torgeir er rolig, empatisk, lyttende og faglig dyktig. Anbefales på det varmeste.

Kan anbefales!

Lege: Torgeir Bjerknes Skrevet

Bjerknes er en trivelig person og en dyktig gynekolog. Jeg følte meg trygg og godt informert etter time hos han! Kan anbefales.

Vennlig og effektiv.

Lege: Torgeir Bjerknes Skrevet

Jeg var hos legen for å ta celleprøve samt ultralydundersøkelse. Undersøkelsen var smertefri og gikk fort unna, legen var artig og vennlig. Totalopplevelse var veldig god og jeg ville gått igjen til samme lege.