Torgeir Bjerknes

Nesttunveien 90 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Torgeir Bjerknes

Super lege

Lege: Torgeir Bjerknes Skrevet

Flink lege. Faglig dyktig, behagelig og lett å kommunisere med. Helt super lege som jeg anbefaler på det varmeste!

Gjør jobben sin fort, flink og blid.😆

Lege: Torgeir Bjerknes Skrevet

Flink til det han gjør, tar ikke for lang tid. Lytter til det man spør om, og svarer på spørsmålene. Er også ganske morsom,lett og snakke med.😉👍😆

Gjør det han skal

Lege: Torgeir Bjerknes Skrevet

Legen er raskt, effektiv og uten noe "dilling". Rett på sak. Han fremstår dyktig og det er det viktigste. Dersom man ønsker en koselig og rolig samtale er dette ikke stedet å gå. Det føles som at det hele er over på sekunder og det er like greit. Hadde tannlegen vært like rask hadde jeg vært fornøyd!

Virkelighetens "Dr. House" finner du på Nesttun.

Ja....hva skal man si.

Jeg hadde ikke vært hos gynekolog på 10 år da jeg var hos ham.
Lite empati og svært direkte i stilen. Jeg hadde grudd meg fryktelig. Kommenterte på en fin måte hvor vanskelig det var å komme til hos gynekolog og ble skjelt ut etter noter over hvor mye de hadde å gjøre. Han brukte 15 min med detaljerte beskrivelser av arbeidsoppgavene sine pluss mange andre usakligheter mens jeg satt hulkende å hørte på.

Nå skal det sies at FAGLIG er han dyktig om man klarer å blokkere kommentarene hans.

Nå skal det sies at jeg kom til hos ham samme dag da jeg fikk flere blødninger svært tidlig i svangerkapet. Jeg var da 42 år og gravid med mitt første og eneste barn. Han bekreftet et bankende hjerte og gav meg god oppfølgning i en periode etter dette. Gir ham 3 stjerner kun pga denne hjelpen som vi sårt trengte i en kritisk fase etter langvarig ivf i utlandet...

Kan fag, men overhodet ikke mennesker!

Lege: Torgeir Bjerknes Skrevet

Viser ingen empati om ikke det er graviditetsrelatert! Gikk gråtende ut derfra etter å ha blitt møtt på en ufin måte med ufine kommentarer!
Burde skjønne at å gå til denne type undersøkelser koster mye og er noe vi ofte gruer oss til! Vis hensyn!