Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Hyggelig og profesjonell

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg har brukt Heidi Høgdahl som gynekolog de siste 3-4 årene, og har alltid vært fornøyd med henne. Hun er profesjonell og har tatt mine ulike spørsmål og behov på alvor. Har ingen erfaring med henne som spesialist på barnløshet, men kan absolutt anbefale henne på generelt grunnlag!

Flott lege!

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Gått til Heid Høgdal ang barnløshet i ett og et halvt år. Hun har vært tilstede både følelsesmessig og faglig og gitt oss en svært god behandling. Super og realistisk gynekolog jeg anbefaler på det varmeste.

Flink og hyggelig lege

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg skjønner ikke all den negative omtalen av denne legen. Jeg har vært hos henne ved flere anledninger de siste åra. Ble opprinnelig henvist fra fastlegen. Går der nå med alt mitt på dette område. Jeg føler meg godt ivaretatt, synes hun er grundig og undersøker bra + tar mange prøver. Jeg fikk gode forklaringer og svar på alle spørsmålene mine. Hun er en behagelig lege....slappet helt av under undersøkelsene. Dette er en flink gyn for meg i alle fall og kan anbefales. Jeg er super fornøyd med fastlegen min, men dette var likevel lurt mht gyn området! Lett å bestille time på nettet.

Impatient, Unprofessinal

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Dr Heidi Høgdahl shoved me out of her office and said to me "Each patient has 20 minutes with (me) and they are lining out side of (my) office, you are late for your appointment (in fact only 2 minutes), I need to do exam and enter your information into the system, I do not have more time with you, just go." She did not answer any of my questions or help me. She proves to be extremely impatient and unprofessional. She is not worthy of the specialist fee she charges.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg ble henvist til Dr Høgdahl via fastlegen min på grunn av mye smerter i underlivet.

Jeg oppfattet henne som veldig nedlatende helt fra begynnelsen. Uansett hva jeg la frem av problemer og smerter så avviste hun det. Det var lite gehør for mine synspunkter og jeg oppfattet henne som veldig arrogant. Det var en dårlig start på timen, som igjen gjorde at den gynekologiske undersøkelsen var en ubehagelig opplevelse. Uansett hva som kom frem så snakket hun til meg som om jeg innbilte meg smertene.

Jeg tror hun kan vinne mye på å være mer åpen og imøtekommende. Da undersøkelsen var ferdig ville jeg bare fortest mulig ut av kontoret, og har aldri dratt tilbake.

Det skal sies at fastlegen mente hun var dyktig og jeg antar andre pasienter har hatt positive oppevelser med henne, og jeg er åpen for at hun kan ha hatt en dårlig dag. Jeg byttet gynekolog og har siden fått god hjelp.
(For ordens skyld, det er et par år siden dette skjedde)