Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Hyggelig og flink, men noe hastig.

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Under selve undersøkelsen opplevde jeg Heidi Høgdal som hensynsfull, rolig og forsiktig. Hun beskrev alt hva hun gjorde undervis i undersøkelsen og var veldig hyggelig. Hun var også hensynsfull ifh til at dette var min første gang hos gynekolog. Jeg opplevde likevell at hun var noe hastig i samtalen før og etter undersøkelsen, slik at jeg ikke fikk stilt alle spørsmål jeg hadde. Det hadde vært hyggelig om hun hadde spurt om det var noe mer jeg ville ta opp eller annet jeg lurte på før hun avsluttet timen. Hun startet også timen med å gi uttrykk for at hun ikke helt forsto hvorfor legen min hadde henvist meg da hun mente plagene mine ikke var så uvanlige, noe jeg syntes var litt ubehagelig.

Ikke fornøyd.

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg fikk henvisning til Heidi Høgdahl siden fastlegen min ikke klarte å finne årsaken til problemene mine.

Under besøket følte jeg jevnt over at kommunikasjonen var veldig dårlig, at jeg fikk lite tid til å snakke om hva jeg trodde kunne være årsaken til problemene, og jeg ønsket at hun skulle ta flere tester enn hun tok under selve undersøkelsen.

På slutten av besøket mitt klarte jeg ikke å skjule skuffelsen min og ble fåmælt og trist. Jeg er sikker på at hun merket dette og at dette kunne gått mye bedre om hun på dette tidspunktet hadde tatt seg tid til å snakke med meg.

Jeg tror besøket kunne gått bedre om hun hadde vært litt mer behjelpelig, varm og litt mindre bebreidende.