Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Dårlig

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Fikk feil informasjon ang IVF behandling, samt beskjed om at det ikke var vits i å stresse da vi begge var unge. Vi hadde påvist svært dårlig kvalitet hos mannen og da vi kom til en ny spesialist fikk vi beskjed om at det hastet! Vi opplevde heller ikke å bli møtt på noen god måte, avvisende og oppengt i at vi burde gå privat viss vi ønsket IVF behandling. Vi fikk henne ikke til å henvise oss til offentlig behandling.

Effektivt og profesjonelt

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Fint lokale, kort ventetid, og Dr. Blakstad gjorde jobben sin. Hun er ikke den mest forsiktige legen jeg har vært hos, men for meg er ikke det noe problem. Hun gjorde det hun skulle, enkelt og greit, og jeg fikk svar på de spørsmålene jeg hadde. Alt i alt godt fornøyd.

Overhodet ikke fornøyd.

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Ved begge besøk ankom legen 30-45 min. forsinket til legekontoret, da var venteværelset fullt. Totalforsinkelsen ble over 70 min. Det hadde vært bedre service om sykepleierne i skranken opplyste om hvor forsinket timen faktisk kom til å være, eller om enten sykepleierne eller legen tok to sekunder til å unnskylde for forskinkelsen. Legens manerer har stort forbedringspotensiale - øyenkontakt, lytting til pasienten, og respekt for pasientens grenser var fraværende.