Aleris Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris Strømmen

Trygg, vennlig og profesjonell

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Jeg følte meg trygg og ivaretatt fra første stund. Hun er kunnskapsrik og informativ på en naturlig måte og jeg følte meg 100% avslappet under konsultasjonen. Anbefales!

Flink og forståelsesfull

Lege: Camilla Svensvik Skrevet

En veldig flink og forståelsesfull gynekolog. Kan trygt anbefale Camilla. Noe stiv pris, men verdt det.

Veldig flink og grundig lege

Lege: Ayham Alshbib Skrevet

Ved inngrepene fortalte han hva skulle skje og om det blir vondt eller ikke. Han har gjort en god jobb og jeg har ikke disse helseplagene lenger. Han var flink ved kontrollene også.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Usman Rana Skrevet

imponerende og kunnskapsrik lege.
hyggelig veldig snill person.
Føler meg trygg og god behandling hos legen.

Trygghet hos Dr. Usman Rana

Lege: Usman Rana Skrevet

Vår sønn skulle gjennomgå en behandling, og nervøsiteten lå tykt i luften. Heldigvis møtte vi Dr. Usman Rana, som umiddelbart tilførte oss en følelse av trygghet. Hans profesjonalitet og empati var tydelig fra det øyeblikket vi møtte ham. Det var en betryggende opplevelse å ha en lege som tok seg tid til å gi oss all nødvendig informasjon om prosedyren og forklarte hva vi kunne forvente i tiden som lå foran oss.

Vi satte stor pris på Dr. Ranas evne til å kommunisere på en forståelig måte, noe som bidro til å redusere bekymringene våre. Hans dedikasjon til å holde oss oppdatert og sørge for at vi forstod hvert steg av behandlingen var en uvurderlig støtte. Det var tydelig at han ikke bare var opptatt av selve inngrepet, men også av vår forståelse og komfort gjennom hele prosessen.

Etter behandlingen viste Dr. Rana fortsatt omsorg ved å følge opp og sikre seg at alt gikk som det skulle. Den ekstra oppfølgingen ga oss ekstra trygghet og viste at han virkelig brydde seg om pasientens velvære både under og etter behandlingen.

Vi er dypt takknemlige for Dr. Usman Ranas profesjonalitet, empati og dedikasjon til vårt barns helse. Han gjorde hele opplevelsen mer håndterbar og styrket vår tillit til helsevesenet. Anbefales på det varmeste.