Aleris medisinske senter - Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris medisinske senter - Strømmen

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Unni Larsen Skrevet

Konsultasjonen hos Unni Larsen er uten sidestykke fra andre leger - hun lytter, forstår, tar på alvor, og handler på den informasjonen hun får. Dette er første gangen jeg har følt at jeg har blitt tatt på alvor med det komplekse sykdomsbildet jeg har, og hun evner faktisk å ivareta alle aspekter, selv når det er andre sykdommer innblandet.

Dårlig opplevelse

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Ikke å anbefale! Istedenfor en samtale, føltes det mer som et avhør, men uten at hun stilte nok spørsmål og mange av dem var ledende. Jeg opplevde henne som kald, uinteressert, lite informativ og litt dømmende. Jeg syntes at den fysiske undersøkelsen gikk altfor fort, og på grunn av at hun var uforsiktig, utålmodig og lite forståelsesfull, så gjorde hun meg mer anspent, og dermed ble undersøkelsen en veldig vond opplevelse for meg. Hun tok ikke mine plager og bekymringer på alvor, og diskuterte ikke mulige behandlingsalternativer. Jeg fikk ikke tillit til at hun har gjort jobben sin på en god måte på tiden hun brukte på meg. Jeg kommer ikke til å bestille time hos henne igjen.

Kunnskapsrik og varm i hjertet

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Veldig dyktig i faget og gjør ting naturlig. Har du gynekologskrekk? Jeg har ikke det lenger etter å ha vært hos Kristine Kleivdal.

Trygg og beroligende

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Flink, forklarer og prater.
Veldig hyggelig.
Vært hos henne to ganger de siste tre årene. Mindre ubehagelig å bli undersøkt av henne.

Trygg og beroligende

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Til gynekolog for en vanlig sjekk, litt nervøs som alltid. Men Linn beroliget med straks. Trygg og kunnskapsrik, og forklarte nøye hva som ble gjort. Jeg er glad jeg omsider har funnet en gynekolog jeg ønsker å bruke igjen. Det er dyrt på Aleris, men allikevel verdt pengene, synes jeg!