Aleris medisinske senter - Strømmen

Tlf: 63 80 03 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Aleris medisinske senter - Strømmen

Dyktig lege.

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Er ikke så glad i gynekologer. Men det må til, spesielt når man sliter med blødningsforstyrrelser. Da er det ikke så gøy å gå til gynekolog heller. Første besøk hos Kristine var en utrolig behagelig opplevelse. Jeg følte jeg ble hørt, og at hun var oppriktig opptatt av å hjelpe meg. Først en samtale om hvordan problem jeg hadde, og så undersøkelse som gikk så greit. Mine bekymringer ble tatt på alvor og hun sjekket alt jeg lurte på. Oppfølgingen var super, og jeg føler at jeg har fått veldig god hjelp. Det er riktignok dyrt å gå der, men absolutt verdt pengene. I tillegg får du time omtrent på dagen, og trenger ikke henvisning. Hun anbefales på det varmeste.

Behagelig lege!

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Det å gå til gynekologen er aldri hyggelig,men Kristine gjør ihvertfall opplevelsen så god som den kan bli. Virker veldig trygg og kunnskapsrik. Har et behagelig vesen. Stiv pris,men slik er det når man velger privat😊

Dyktig, profesjonell og imøtekommende

Lege: Hong Tran Skrevet

Hong er som den andre skriver her både høflig, imøtekommende og dyktig. God til å forklare sykdommen på legmannsspråk for en ikke-medisiner. Tok seg tid til å ringe, etter at forrige spesialists forklaring var skrevet på latin. Beskrev godt videre behandlingsforløp og tok seg bryderiet med å sende en erklæring jeg kunne videresende til min fastlege.

100% dedikert

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Jeg har aldri vært hos en mer tillitsfull, rolig, forklarende, omsorgsfull, dedikert og trygg gynekolog. Hun beroliget meg, og ga meg gode forklaringer på alt hun gjorde. Da følte jeg meg trygg.
Hun fulgte tett opp i ettertid, noe som jeg synes er viktig.
Jeg har endelig funnet min gynekolog, og anbefaler henne til alle!

Helhetssyn

Lege: Ottar Aase Skrevet

Erfaren lege som tenker utenfor boksen om det er nødvendig.
Meget behagelige kar.
Opptatt av å skaffe nok grunnlag før konklusjon.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Unni Larsen Skrevet

Unni Larsen er den første legen jeg har møtt som faktisk har tatt seg tid til å lytte og vise forståelse for mitt behov for hjelp.
Hun forklarte grundig hva hun fant og så.
Hun gjorde undersøkelsene skånsomt og smertefritt.
Hun var rett og slett et medmenneske i en vanskelig situasjon.
Faglig sett var det også tydelig at hun var trygg og kunnskapsrik ift det vi snakket om.
En gynekolog jeg varmt kan anbefale andre.

Uten tvil den beste legen jeg har vært hos!

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Jeg har aldri før møtt en mer forståelsesfull og empatisk lege. Hun tok seg utrolig god tid, tok hensyn til og forstod min situasjon og ingen spørsmål var dumme eller teite. Hun var rolig og stresset ikke, forklarte ting på en måte som mannen i gata forstår og forklarte hele tiden hva ting var og hva hun gjorde under undersøkelsen. Hit skal jeg igjen!

Fantastisk lege!

Lege: Unni Larsen Skrevet

Dr. Unni Larsen gjorde at skrekken for å gå til gynekolog straks ble borte. Hun var svært hyggelig, blid og imøtekommende.
Dessuten var hun rask og dyktig og svarte godt på alle spørsmål.
Selv om prisen for å ta en slik undersøkelse privat er relativt høy, var det verdt hver eneste krone.

Dårlig service!

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Men livmorprolaps og sterke smerter har jeg i desperasjon besøkt denne klinikken i håp om hjelp.
Hatt en time med Kristine Kleivdal og en time med Linn Hjarte Brakstad den siste mnd. Kostet meg 3 tusen kr for null og ingenting.Veldig koselige damer begge to, men lite hjelpsomme og ikke veldig forståelsesfulle. Når jeg nå i ettertid har googlet meg til at det faktisk finnes midlertidige løsninger som kan hjelpe frem operasjon, klarer jeg ikke fatte og begripe at dette ikke ble nevnt fra deres side. Svarene jeg fikk var at de ikke vet hvorfor jeg har vondt og at jeg bare må vente til operasjon.
Ikke en klinikk jeg kommer til å anbefale videre dessverre!

Hyggelig dame

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Tillitsvekkende og rolig. Meget behagelig væremåte som gjorde at jeg følte meg sett og respektert, anbefaler gjerne denne legen til andre.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Nå har jeg vært pasient hos Kristine Kleivdal i flere år og er veldig fornøyd. Jeg bor i Oslo, men kjører mer enn gjerne til Strømmen for å få gjort de nødvendige undersøkelsene hos henne. Jeg er veldig ukomfortabel med å gå til gynekolog, men har måttet gå til undersøkelse flere ganger i året pga. celleforandringer. Hun er utrolig forståelsesfull og får meg til å føle meg veldig trygg. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Håpløs

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Tok seg ikke tid, lite empatisk og gjorde meg mer usikker enn jeg var før jeg kom dit. Anbefales ikke...

Veldig dyktig

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Alltid imøtekommende og forståelsesfull. Tar seg tid til å prate og lytte til det man har å si. Anbefales!

Her er jeg i trygge hender!

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Er så glad i gynekologen min :-) Lytter og tar seg god tid til meg og ikke minst ser/hører mer på meg enn på skjermen foran seg. Føler at alle små og store situasjoner blir behandlet med den største respekt og profesjonalitet. Alltid blid, hyggelig og en herlig dame med masse humor! Er så glad jeg har funnet en som henne - endelig!

Anbefales!

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Profesjonell og tillitsvekkende. For en gangs skyld var det hyggelig å gå til gynekologen. Kommer til å bruke henne flere ganger.

Hun er en fantastisk lege

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Hun er blid imøtekommede, man blir rolig av henne. Kan ikke få sakt hvor dyktig hun er. Har alltid god tid med pasienten. Hun vil jeg anbefale på det sterkeste til kjente og kollegaer.

Den hyggeligste og mest imøtekommende legen jeg har møtt!

Lege: Unni Larsen Skrevet

Unni Larsen er virkelig en lege/gynekolog jeg kan anbefale på det varmeste. Hun er virkelig helt utrolig dyktig, og hun er så hyggelig og snill at jeg gleder meg til hvert gynekologbesøk! Jeg valgte å dra til Unni til min første gynekologundersøkelse fordi jeg var veldig nervøs, og hun tok veldig hendsyn og forklarte nøye og grundig hva hun drev med så jeg følte meg trygg og oppdatert under sjekken. Føler jeg ikke får skrøtet nok av henne, men anbefaler alle som skal til gynekolog og betale litt ekstra for å dra til Unni. Førsteklasses gynekolog! For å si det sånn, det er en grunn til at ventetiden er litt lenger for å komme til Unni.

Den beste gynekologen jeg har hatt

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Linn Hjarne Brakstad er både hyggelig, profesjonell og svært tillitsfull. Hun beroliger deg og forteller godt underveis hva hun gjør. Hun tar seg god tid og er alltid blid og hyggelig.
Anbefales på det sterkeste!

Uinteressert, uengasjert, lite imøtekommende, samt lite empatisk

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Min opplevelse med denne legen var at hun var svært lite interessert i min problemstilling. Kommunikasjonen var ekstremt dårlig da hun knapt snakket til meg. Hun mumlet lavt til seg selv, leste i felleskatalogen og skrev på pc, og jeg selv måtte avslutte konsultasjonen uten å bli noe klokere eller føle meg betrygget. Kommer ikke til å benytte henne igjen, og vil ikke anbefale henne til noen andre heller.

Proff og dyktig!

Lege: Hong Tran Skrevet

Hong Tran er veldig imøtekommende, og er veldig profesjonell. Tar mine problemer seriøst, og hører godt på hva jeg har å si! Tett oppfølging, og har ved flere anledninger sagt at hvis jeg lurer på noe er det bare å ringe eller maile. Flott med en hudlege som virkelig forstår og lytter!