Aleris medisinske senter - Strømmen

Telefonnummer63 80 03 3063 80 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris medisinske senter - Strømmen

Eksepsjonell gynekolog

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Linn er helt unik. Følte meg trygg helt fra jeg gikk inn døra hos henne. Hun er imøtekommende, behagelig, informativ og svært kunnskapsrik. Jeg stoler 100% på henne og føler meg svært godt ivaretatt ved hvert besøk.

Anbefaler ikke!!

Lege: Maurizio Severino Skrevet

Nevrolog Maurizio Severino hjalp meg ikke noe mer enn fastlegen min.
Det var nesten umulig å forstå hva han snakket om. Klarte ikke å lage en samnenhengende setninger. Jeg synes at legen må snakke flytende norsk og ikke sånn som snakket han!! Han hørte faktisk ikke på meg,
oppført seg både ustabilt og uhøflig.

Veldig trygg og dyktig

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

For en fantastisk dyktig og lyttende gynekolog. Føler meg alltid veldig trygg når jeg går til Linn, og kommer aldri til å bytte ut henne som gynekolog.

Verdt prisen for å si det sånn, i forhold til offentlig sektor jeg har opplevd.

Hun tar seg veldig god tid, lytter og tar deg på alvor. Hun er nøye med både å informere og gjøre Div undersøkelser og tar heller en undersøkelse for mye enn for lite.

Anbefales på det sterkeste!

Blid,hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Unni Larsen Skrevet

Var hos Unni Larsen idag og var kjempe fornøyd! Hun tok seg god tid til å lytte til meg og når hun undersøkte meg forklarte hun alt underveis og svare fint tilbake på det jeg lurte på! Jeg gruet meg en hel del i forkant men gikk ut derfra med en god følelse. Hun tok masse prøver av meg og viste hensyn og empati, noe som gjør at jeg anbefaler henne videre 100 % <3

Trygg, empatisk og nøyaktig

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Jeg kom til gynekolog for å legge inn kobberspiral. Dr. Hjarne gikk nøye gjennom prosedyren, viste frem en spiral og forklarte på en god måte om evt. smerter under og etter innsettingen. Selv om jeg gruet meg og har hørt mange dramatiske historier ang. spiral, følte jeg meg trygg og beroliget allerede etter 5 min. Etter innsettingen ble jeg uvel, kvalm og redd for å besvime. Hun viste god forståelse for dette og forholdt seg rolig, slik at jeg skjønte at dette kom til å gå bra. Jeg kommer absolutt til å velge Dr. Hjarne ved neste G.U.