Aleris medisinske senter - Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris medisinske senter - Strømmen

Veldig trygg og dyktig

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

For en fantastisk dyktig og lyttende gynekolog. Føler meg alltid veldig trygg når jeg går til Linn, og kommer aldri til å bytte ut henne som gynekolog.

Verdt prisen for å si det sånn, i forhold til offentlig sektor jeg har opplevd.

Hun tar seg veldig god tid, lytter og tar deg på alvor. Hun er nøye med både å informere og gjøre Div undersøkelser og tar heller en undersøkelse for mye enn for lite.

Anbefales på det sterkeste!

Blid,hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Unni Larsen Skrevet

Var hos Unni Larsen idag og var kjempe fornøyd! Hun tok seg god tid til å lytte til meg og når hun undersøkte meg forklarte hun alt underveis og svare fint tilbake på det jeg lurte på! Jeg gruet meg en hel del i forkant men gikk ut derfra med en god følelse. Hun tok masse prøver av meg og viste hensyn og empati, noe som gjør at jeg anbefaler henne videre 100 % <3

Trygg, empatisk og nøyaktig

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Jeg kom til gynekolog for å legge inn kobberspiral. Dr. Hjarne gikk nøye gjennom prosedyren, viste frem en spiral og forklarte på en god måte om evt. smerter under og etter innsettingen. Selv om jeg gruet meg og har hørt mange dramatiske historier ang. spiral, følte jeg meg trygg og beroliget allerede etter 5 min. Etter innsettingen ble jeg uvel, kvalm og redd for å besvime. Hun viste god forståelse for dette og forholdt seg rolig, slik at jeg skjønte at dette kom til å gå bra. Jeg kommer absolutt til å velge Dr. Hjarne ved neste G.U.

Rolig,behagelig og lyttende !

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos
Har alltid hatt en "skrekk" for gynekologer,men
den er borte nå.
Kan anbefales på det varmeste !

Dyktig lege.

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Er ikke så glad i gynekologer. Men det må til, spesielt når man sliter med blødningsforstyrrelser. Da er det ikke så gøy å gå til gynekolog heller. Første besøk hos Kristine var en utrolig behagelig opplevelse. Jeg følte jeg ble hørt, og at hun var oppriktig opptatt av å hjelpe meg. Først en samtale om hvordan problem jeg hadde, og så undersøkelse som gikk så greit. Mine bekymringer ble tatt på alvor og hun sjekket alt jeg lurte på. Oppfølgingen var super, og jeg føler at jeg har fått veldig god hjelp. Det er riktignok dyrt å gå der, men absolutt verdt pengene. I tillegg får du time omtrent på dagen, og trenger ikke henvisning. Hun anbefales på det varmeste.