Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Lege med et stort og varmt hjerte

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Kjære dr. Mirza! Tusen takk for at du tok deg tid og viste innlevelse i en situasjon da min verden raste sammen. Med din empatiske kommunikasjon snudde du håpløshet til håp. Jeg anbefaler dr. Mirza Jusufovic varmt.

Trygg og behagelig

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Meget bra. Tillitvekkend. Hørte på meg. Kommuniserte på en rolig og fin måte. Ga meg tydelig og god informasjon.

Utrolig flink

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Mirza Jusukovic er en helt fantastisk neurolog. Tar seg veldig god tid, og er veldig resultat orientert. Jeg ble mye bedre. Anbefaler han

Betryggende og dyktig

Lege: Børge Davik Skrevet

Børge Davik har operert meg totalt 4 ganger i forbindelse med lipødem. Han har ikke bare gjort meg smertefri, men også gitt meg et bra estetisk resultat. Ville operert meg hos han igjen.

Betryggende, dyktig og morsom!!

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Dr. Dhatt er en av de morsomste og flinkeste legene jeg har vært hos! Jeg følte meg så godt tatt imot, av både han og sykepleieren. Han er den første legen som tok seg tid til å sitte og lytte på mitt kompliserte sykdomsforløp og problemer. Han guidet meg gjennom hele gastroskopien, og på kjempe kort tid var vi ferdig. Jeg anbefaler Ranjeet til alle! En flinkere mage tarm spesialiser skal man lete lenge etter