Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Misfornøyd med oppfølging før og etter operasjonen

Lege: Kristian Bjørgul Skrevet

Ble operert av Bjørgul januar 2022 da jeg fikk satt inn en hel-kneprotese.
Virket utrolig rotet før operasjonen, skulle sende resepter på legemiddel jeg skulle ha med meg. Purret på disse helt frem til dagen jeg skulle ta operasjonen.
Når jeg kom dit så spurte HAN om JEG hadde med medisinene som HAN hadde skrevet resept på!!
Rett før jeg skulle på Operasjon salen så skulle jeg ta en cocktail med tabletter inkl. Kortison, hadde snakket med han før om det pga jeg har diabetes og reagerer veldig på de medisinene, fikk til svar at det gikk nok greit å ta dem! sykepleier måtte si at nei han skal ikke ha dem.
Etter operasjonen så var jeg der i 3 dager og dem på kirurgisk avdelingen var fantastiske, så kred for det.
Måtte purre 2-3ganger for å få sykemelding.
Når jeg kom hjem så fikk jeg en del komplikasjoner å ringte dit, han ringte aldri opp igjen.
Dette skjedde et par ganger. Nå etter 3 mnd synes fastlegen at jeg skal ta røntgenbilde av kneet og se om alt er ok. Må gå på betennelse dempende tabletter.
Snakket med kirurgisk avd. tirsdag 3 mai og fikk da en telefonkonsultasjontime på Torsdag 5/5 kl 1645. Klokken 19 ringte jeg Aleris og lurte på hvorfor han ikke hadde ring som avtalt? Det ble veldig stille i andre enden lenge, så sier hun på sentralbordet: dette er litt pinlig! Han har jo sluttet for 1-2 mnd siden!!! Så jeg håper virkelig at Aleris tar tak og rydder opp i situasjonen som både dem er i og jeg er I, absolutt ikke fornøyd.

Behagelig og trygg

Lege: Caroline Becker Skrevet

Hadde gruet med til celleprøve lenge, men det hele ble til en veldig fik opplevelse som ikke var skummel i det hele tatt. Caroline var veldig profesjonell og hyggelig, og det var fint at hun forklarte hva hun gjorde underveis. Kan trygt anbefale henne videre.

Glemmer aldri det hun sa

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Det er 12 år siden jeg var hos henne, men hun gjorde faktisk et så bra stykke legearbeid at jeg fortsatt husker det.
Jeg kom egentlig for en GU, men hun merket nok at det var noe mer jeg bar på, og et eller annet gjorde at jeg turte å fortelle henne hva som hadde skjedd for en stund siden. "Du SKAL føle det på den måten!", sa hun veldig bestemt. Det er ord jeg aldri glemmer. Jeg hadde gått med en vond knute i meg etter opplevelsen jeg fortalte henne om, og følte kanskje jeg ikke hadde lov til å føle det på den måten, og derfor hang følelsen paradoksalt nok i. Hennes ord fikk meg til å akseptere følelsen og ha mere forståelse og aksept for meg selv. Den vonde knuten forsvant.
Å få en slik livsomvendende terapeutisk input av en gynekolog er over all forventning, etter å ha møtt noen gynekologer av den bryske sorten. Det er ekte legekunst, og flere leger burde lære det uansett spesiale.

Veldig hyggelig Gynokolog

Lege: Kristina Sole Skrevet

Dyktig. Imøtekommende. Nøye. Blid.
Fikk meg til å slappe av. Hyggelig at hun også har litt humor. Vært hos henne et par ganger. Anbefales.

Competent & Knowledgeable Gynaecologist!

Lege: Caroline Becker Skrevet

I don't even know where to start when it comes to writing a review for Caroline. I first came across her at Klinikk Hausken in Lysaker and she was honestly so knowledgeable in her field of expertise. The way she drew a diagram of the woman's reproductive organs and clearly made me understand. She was the ONLY reason why I chose Klinikk Hausken for my IVF procedure. Unfortunately when the time came, she no longer worked there. Klinikk Hausken really lost a gem. They aren't even that special without a competent gynaecologist like her. I was heartbroken and a few months later I found her at Aleris Frogner, I knew I had to book a consultation with her. I'm really glad I did, she really listens to your needs and wants. She explains a procedure with such perfection. I highly recommend her to everyone. I assure you wouldn't be disappointed with her. She is truly empathetic which is what you need when it comes to fertility.