Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Uinteressert og usympatisk

Lege: Lill Karin Bondø Skrevet

Hadde veldig lite interesse for hva jeg hadde å si og virket som hun ikke trodde på meg. Hadde ingen interesse av å høre, da hun tydelig ikke hadde kunnskap om hva jeg snakket om. Dårlig opplevelse og dårlig egenskap for en lege. I tillegg veldig lite sympatisk, og mangel på empati for sine pasienter. Jeg gikk dit noen ganger for oppfølging, men ingen forbedring. Terningkast 0. Du forventer mer når du går til Aleris for å få behandling hos en "spesialist".

Grundig, lyttende og trygg

Lege: Christine Tvedt Skrevet

Under mitt første besøk gjorde hun en rekke undersøkelser-som forventet -hennes konklusjon ble repetert av sykehusets undersøkelser .
Også under oppfølgingstimen-hvor jeg ikke ble oransje i hele ansiktet pga tette/ikke-eksisterende punktaer- foretok hun en rekke sjekk i stedenfor å blankt avvise ved å si at siste operasjon MÅ ha vært løsningen.

Følte meg ivaretatt og hørt - og anbefaler henne!

Dyktig og veldig god opplevelse

Lege: Caroline Becker Skrevet

Var veldig redd for å gå til gynekolog og undersøke meg frem til jeg var hos Caroline Becker. Hun var veldig dyktig og flink til å forklare. Dette var en veldig god opplevelse og nå slipper jeg å grue med til neste gang☺️

Kan anbefale Caroline Becker på det sterkeste.

Kunnskapsrik og lett å snakke med!

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Jeg fikk veldig god behandling hos legen. Bagatelliserte ikke, men var tydelig i sin samtale med meg. Gode og saklige råd.

EN UTROLIG FLOTT, DYKTIG OG VENNLIG LEGE

Lege: Bjørn Østby Skrevet

Jeg har vært pasient hos Østby gjennom flere tiår. Tryggere og bedre blir det ikke. Han er en vennlighet av de sjeldne. ALERIS bør beholde ham så lenge som mulig.