Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Trygg, varm, grundig

Lege: Cecilie Dobloug Skrevet

Jeg var nervøs grunnet sammensatte og diffuse plager jeg ikke opplever blir tatt på alvor. Cecilie møtte meg på best tenkelig vis. Hun lyttet, behandlet meg med respekt, forstod og ga meg inntrykk av å virkelig ville gjøre det beste for meg i min situasjon. Jeg vil anbefale henne på det varmeste! Jeg slapp også raskt til, og følte hun brukte all nødvendig tid til å lytte og undersøke.

Sympatisk og dyktig!

Lege: Tone Rosander Hafsteen Skrevet

Veldig fornøyd etter besøket hos Tone Hafsteen! Respektfull, varsom gynekolog, som informerte godt og gjorde en nøye undersøkelse. Har herved funnet meg en ny fast gynekolog.

Fantastisk lege

Lege: Elsa M. Hjerkinn Skrevet

Man føler seg ivaretatt av en person med kunnskap, dyktighet og nærmeste umiddelbar innsikt i ditt sykdomsbilde . Hun formidler derfor en trygghet som man sjelden opplever.

Kunnskapsrik

Lege: Irene Lao Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med timen hos Irene Lao i dag. Jeg følte meg godt ivaretatt fra jeg kom til jeg dro. Hun virket kunnskapsrik og kunne forklare på en god og forståelig måte.
Hvis jeg noen gang trenger øre/nese/hals lege igjen, ville jeg ikke nølt med å bruke Irene Lao.

Profesjonell og tillitsvekkende

Lege: Kristina Sole Skrevet

Jeg fikk et meget godt inntrykk av legen, hun var kunnskapsrik, rask, effektiv og informativ. Hun skapte trygghet og tillit.