Aleris Frogner - Oslo

Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Nøyaktig og kunnskapsrik

Lege: Asad Ali Skrevet

Jeg grudde meg lenge til kolonoskopien, men ble møtt av to hyggelige sykepleiere/assistenter. Pulsen gikk ned. De smilte og roet meg ned. Så kom legen Asad Ali og da ble pulsen enda roligere - han lyttet, forklarte og roet meg ned. En så dyktig lege med så mye kunnskap om hvordan man skal snakke med en urolig pasient er en sjeldenhet! Ingen smerte, ingen stress, mens jeg lå på benken og ble undersøkt. Takker så mye for en grundig tarmsjekk med rolig og trygg atmosfære.

Dårlig, lite informativ, og lite kunnskap.

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Om du ønsker en lege som er hyggelig, og lite engasjert, med begrenset kunnskap, så er hun legen for deg. Vil ikke anbefale å dra til henne, det er penger rett ut av vinduet, 1700 kroner for 3 minutter, å du føler deg ikke akkurat bedre når du drar, om noe verre.

Svært hyggelig og godt orientert.

Lege: Branka M. Yli Skrevet

Usedvanlig hyggelig lege, som ringer og gir rask tilbakemelding på prøvesvar.
Legen virker godt orientert om nye behandlingsformer og tilbud.
Jeg følte meg svært godt ivaretatt både medisinsk og som menneske.

Dyktig, kunnskapsrik, strukturert og med utmerket pasientforståelse

Lege: Kjell Heuser Skrevet

Det var over alle forventninger å få konsultasjon hos Kjell Heuser. Han fremstår som dyktig, nøye, strukturert og grundig lege, med mye kunnskap, og ikke minst utmerket pasientforståelse og evne til å kommunisere. Undersøkelsen/konsultasjonen var strukturert, nøye og systematisk, og det var ikke minste tvil om at Heuser vet hva han driver med og snakker om.

Jeg hadde en lang liste med spørsmål skrevet ned på papiret med meg, og Heuser besvarte alle de før jeg en gang rakk å stille dem.

Det var en stor lettelse å få snakket med og få en god forklaring fra Heuser. (Jeg har en ikke helt avklart men trolig alvorlig tilstand, og var til flere undersøkelser ved et norsk universitetssykehus, over flere måneder, der nevrologen (-e) for å si det forsiktig ikke innfridde forventninger når det gjaldt kunnskaper eller pasientkommunikasjon, noe som var veldig skuffende og frustrerende i seg selv, i tillegg til sykdommen.)

Takk til Aleris for å ansette dyktige leger som vet hva de driver med, som vet/forstår hva pasienten ønsker og lurer på, og kan forklare hva som er problemet/sykdommen på en utmerket måte.

Hofteprotese

Lege: Kristian Bjørgul Skrevet

Jeg ble operert 21.06.2018. I dag 25.06.2018 kan jeg gå opp og ned trapper og på gulv uten krykker og uten smerter!! Riktig nok kostet denne operasjonen noen kroner, men var vert hver krone. Visste om tilbudet for tre år siden da første hofte ble operert, men benyttet meg ikke av det. Big mistake!