Aleris Frogner - Oslo

Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Stolt og utålmodig

Lege: Asad Ali Skrevet

Trekker forhastede konklusjoner, er forutinntatt og trangsynt, stolt og arrogant, utålmodig, stiller spørsmål og venter ikke på svar. Stiller for få spørsmål. Lar ikke pasienten få forklare seg. Lytter ikke til pasienten og latterligjør deres problemer. Har ingen tillitt eller forståelse for subjektive symptomer, mangfoldet av uttrykk disse kan ha og vanskene som kan oppstå i forbindelse med formidling av disse. Ikke særlig tillitt til unormale prøvesvar heller. Det eneste han stoler på er sine egne fordommer. Dersom denne legen ikke gir deg riktig diagnose ved første time og/eller du får flere eller andre problemer etterhvert, kan du like gjerne droppe å komme tilbake da han bruker 5 minutter på å stemple deg med en diagnose eller merkelapp og alle symptomer og funn som ikke passer med det vil ikke forandre på hans mening. Antar at dette har med arroganse og trangsynthet å gjøre. Han er oså veldig utålmodig. Av positive ting kan jeg si at han har overflatisk sjarm, er overflatisk høflig (ikke i epikrisen, veldig falsk) og virker å være praktisk anlagt. Ikke klossete og har et forsiktig håndlag.

Dyktig, kunnskapsrik, strukturert og med utmerket pasientforståelse

Lege: Kjell Heuser Skrevet

Det var over alle forventninger å få konsultasjon hos Kjell Heuser. Han fremstår som dyktig, nøye, strukturert og grundig lege, med mye kunnskap, og ikke minst utmerket pasientforståelse og evne til å kommunisere. Undersøkelsen/konsultasjonen var strukturert, nøye og systematisk, og det var ikke minste tvil om at Heuser vet hva han driver med og snakker om.

Jeg hadde en lang liste med spørsmål skrevet ned på papiret med meg, og Heuser besvarte alle de før jeg en gang rakk å stille dem.

Det var en stor lettelse å få snakket med og få en god forklaring fra Heuser. (Jeg har en ikke helt avklart men trolig alvorlig tilstand, og var til flere undersøkelser ved et norsk universitetssykehus, over flere måneder, der nevrologen (-e) for å si det forsiktig ikke innfridde forventninger når det gjaldt kunnskaper eller pasientkommunikasjon, noe som var veldig skuffende og frustrerende i seg selv, i tillegg til sykdommen.)

Takk til Aleris for å ansette dyktige leger som vet hva de driver med, som vet/forstår hva pasienten ønsker og lurer på, og kan forklare hva som er problemet/sykdommen på en utmerket måte.

Hofteprotese

Lege: Kristian Bjørgul Skrevet

Jeg ble operert 21.06.2018. I dag 25.06.2018 kan jeg gå opp og ned trapper og på gulv uten krykker og uten smerter!! Riktig nok kostet denne operasjonen noen kroner, men var vert hver krone. Visste om tilbudet for tre år siden da første hofte ble operert, men benyttet meg ikke av det. Big mistake!

Svært hyggelig lege

Lege: Elsa M. Hjerkinn Skrevet

Var til kontroll av en hjerteklaff hos Elsa Hjerkinn i dag. Dyktig og svært hyggelig. Blid hele tiden og svarte på alt jeg lurte på. Hadde alle leger vært slik, så hadde ingen klaget på helsevesenet.
Mottakelsen i resepsjonen var også meget bra,
All honnør til Aleris.

Trygg og kunnskapsrik. Anbefales.

Lege: Bent Johnny Nergård Skrevet

Jeg ble operert av Bent Johnny på Aleris Frogner.
Bent er en hyggelig og kunnskapsrik lege.
Han er flink til å forklare, og tar seg god tid pasienten. Han lytter og viser at han bryr seg.

Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt av både Bent og de andre på Aleris Frogner.