Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Hyggelig og proff. lege som gjorde at coloskopien jeg hadde gruet meg veldig til, gikk kjempefint. Legen og sykepleieren samarbeidet godt, og jeg følte meg trygg. Kan anbefales på det sterkeste!

Rolig og trygg undersøkelse.

Lege: Asad Ali Skrevet

Kjempefin og nøye samtale på forhånd.
God informasjon underveis.
Fikk midasolam? før undersøkelsen og dermed ble den helt smertefritt og rolig.
Tusen takk til dyktige doktor Asid Ali for at dette gikk så fint :).
Og god informasjon i etterkant!

Ekstremt dyktig, nøye og effektiv - ingen arr!

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Det har gått noen måneder siden Lars Kåre Fagerheim fjernet to føflekker og en liten "utvekst" på huden min. Han var svært effektiv, og forklarer godt underveis hva som skal skje og hvordan. Jeg opplevde ingen smerte. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Fagerheim er faglig sterk, hyggelig, flink med mennesker og kommuniserer tydelig og med respekt. Ettersom han også er veldig nøye har jeg idag ingen arr etter noen av inngrepene.

Trygg og informativ

Lege: Sevat Løkensgard Molven Skrevet

Hadde cystoskopiundersøkelse hos Molven idag og synes hele seansen forløp meget bra.

Han ga grei informasjon mens vi satt på hans kontor i forkant av undersøkelsen og informerte så hele tiden underveis når undersøkelsen pågikk om hva som skulle skje og om de funn han gjorde.

Veldig godt inntrykk.

Hastende og lite forståelsesfull

Lege: Leif Pål Kristiansen Skrevet

Det virket som han hadde dårlig tid og ikke var interessert i å høre bakgrunnen for hvorfor jeg var der. Ble sendt til MR og fikk senere kun digitalt brev med svært kort budskap som inneholdt relativt dårlige nyheter. Hadde virkelig forventet en oppfølgingssamtale der jeg kunne stilt spørsmål, fått råd og høre om prognose etc. Vil ikke dra til han igjen eller anbefalt han til noen jeg kjenner. Han var klar 10 minutter før timen min startet.

Dette er en Pluss-tjeneste.