Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Vennlig problemløser

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Det vennlige første inntrykket ble etterfulgt av oppmerksom konsultasjon og undersøkelser. I samarbeid med Aleris røntgen stilte han korrekt diagnose og henviste meg til manuell terapi behandling. Nå etter ca ett år er jeg fremdeles symptomfri. Det dokumenterer at jeg fikk korrekt diagnose.

Trygg og profesjonell

Lege: Tyge Tind Tindholdt Skrevet

Jag har aldrig känt mig tryggare än den gången jag opererades av Dr Tindholdt. Det kan nämnas att jag har opererats ett 10-tal gånger tidigare av andra kirurger.

Fantastisk!

Lege: Kristian Bjørgul Skrevet

Jeg ble hofteoperert av Kristian Bjørgul 14.01.20. Jeg er meget imponert over informasjonsflyten og oppfølgingen fra jeg mottok innkalling til Aleris Frogner.
Kristian er god på kommunikasjon og inngir stor tillit og trygghet. Flink å lytte og også forklare hva jeg skulle gjennom og deltok selv aktivt i forberedelsene til operasjonen.
Jeg ble hofteoperert med fremre tilgang og er på dag 2 i upåklagelig god form med nesten ingen smerter, bare litt ømt rundt operasjonsområdet.
Kristian Bjørgul og hans team anbefales på det sterkeste. Faglig dyktig, god på kommunikasjon, trygg, tillitsskapende, sympatisk, hyggelig og en herlig form for humor :) Takk for oppholdet og til alle dere i administrasjon og ikke minst fantastiske pleiere!

Kunnskapsrik og informativ

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Oscar er en av de beste legene jeg har vært hos. Han tar seg god tid til å forstå problemet til pasienten, han tenker nøye igjennom hva jeg sier og sier ikke masse unødvendig når han lytter til mine plager. Han er høflig, rolig og har en gøyal humor - selv om han er seriøs og ordentlig, slår han av noen humoristiske strofer. Han hadde også satt seg inn i hvem jeg var som pasient da jeg kom tilbake etter flere mnd, og spurte hvordan det gikk. Det fikk meg som pasient til å føle at han virkelig bryr seg og at han ønsker å hjelpe. Han kommer også med flere ulike forslag til behandlinger og tar problemene på høyst alvor. Ellers vil jeg trekke frem at han virker som en lege som virkelig kan sakene sine og at han ønsker det aller beste for sine pasienter. Han stiller ekstra spørsmål og forklarer nøye. For at jeg skal få med meg informasjonen han kommer med har han begge gangene bedt meg notere ned det han sier på mobilen sin. Det burde flere leger gjøre. Da får jeg med meg det som blir sagt uten å gå derifra med masse ubesvarte spørsmål. Oscar virker alltid blid og det er hyggelig å komme på kontoret hans. Mine sterkeste anbefalinger.

Dyktig og effektiv!

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

En lege som virkelig ønsker det beste for pasienten og kan sine ting!

Fikk time på veldig kort varsel som var helt gull!