Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Tlf: 22 54 10 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Trygghet og faglig forsvarlighet.

Lege: Margareth Bruheim Skrevet

Margareth har veiledet og gjennomført 5 inngrep på meg m strålende resultat. Hun er imøtekommende, lyttende og innehar en unik og sympatisk måte å møte sine pasienter på og man føler seg trygg og ivaretatt fra første stund. Hun møter dg m et smil og omsorg fra du sovner og er der når du våkner og er tigjengelig v behov. Ingen er som M. Bruheim 😀

Faglig dyktig men lite tryggende og informativ

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Denne gynekologen er nok faglig veldig dyktig, men jeg hadde på tross av det dessverre ingen god opplevelse under min konsultasjon hos henne. Jeg opplevde henne som introvert og lite meddelsom, gav henne også opplysninger som forutsa at jeg trengte å bli ekstra trygget med informasjon, ta det rolig etc under undersøkelsen. Men det var dessverre det motsatte som skjedde, så det ble ingen god opplevelse for meg. Er nok faglig dyktig, men ikke en gynekolog jeg kommer til å bruke igjen pga dårlig kommunikasjon, følte meg heller dessverre ikke tatt nok på alvor med det jeg kom med. Dette er ærlig om min opplevelse, men andre kan jo være heldigere.

Lite hjelpsom og uengasjert

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Vil ikke anbefale henne som hudlege ettersom hun under timen både virket uengasjert og heller ikke kom med noen råd eller anbefalinger til forebygging eller behandling, selv om dette ble spurt om spesifikt.

Virket ikke som hun tok problemet på alvor og at hun hadde dårlig tid og helst ville bli ferdig med timen. For min del var det bortkastet tid og penger å booke time hos henne.

Full bukplastikk og sydd bukmuskulatur

Lege: Tyge Tind Tindholdt Skrevet

Super konsultasjonstime, super velkomst til operasjonsdagen, super informasjon, super kirurg, super-super-super:)

Supre Ida E B, og supre Cybele:) Og en dame til med mørkt hår som jeg var for trett til å huske navnet på.

Vet ikke hva jeg skal si...

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Jeg bestilte en time hos henne pga hud problemer som hemmer meg mye i hverdagen..
Når jeg fortalte å viste henne dette fikk jeg et spm. Hva forventer du at jeg kan hjelpe deg med? Hun var ubehagelig og veldig lite interissert følte jeg..
Ikke ei lege jeg anbefaler!

Meget dyktig lege

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

En erfaren lege, som både er hyggelig og faglig flink.

Jeg ble mindre nervøs til undersøkelsen når jeg møtte en slik behagelig person. Han forklarer rolig om undersøkelsen og er opptatt av at jeg hadde det bra. Tenk om alle leger kunne være like flinke til å ta seg tid til sine pasienter.
En stor takk.

Brystreduksjon

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Helt lykkelig med operasjonen min! Følte meg fra første øyeblikk godt ivaretatt.
Med ventetiden var jeg ekstremt fornøyd, og sykehuspersonell var snille og oppmerksomme.

Helt topp!!

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Har hatt en brystreduksjon hos Hilde Bugge.

Tre dager siden jeg ble operert, og jeg føler meg kjempefin. 2 dagen begynte jeg å gå tur. 3 dagen sluttet jeg å ta smertestillende. Kunne ikke vært mer fornøyd og gleder meg til å se sluttresultatet om et par uker! Anbefaler henne på det sterkeste! Veldig dyktig lege!

Dyktig

Lege: Sonja Solbakken Skrevet

Vært inne og operert nese/bihuler to ganger hos henne, og ble veldig godt mottatt. God utredning og vellykket operasjoner begge gangene. Veldig informativ og imøtekommende!

Profesjonell på alle områder

Lege: Espen Kvan Skrevet

Kommuniserer på en svært god måte, inngir tillit, har høy kompetanse, - ja er rett og slett profesjonell på alle områder. I tillegg en hyggelig fyr med glimt i øyet:)

Helt greit men ikke mer

Lege: Leif Erik Grønning Skrevet

Den tekniske biten av en vasektomi kan jeg ikke si så mye om, det gikk sikkert greit, men omsorgen og empatien var ikke tilstede. Følte meg behandlet svært funksjonelt og teknisk.
Inngrepet er ekkelt, dette tok han og assistent ikke hensyn til; altfor lite bedøvelse, eller merkelig smertereaksjon, det var stor smerte ved kutting av en sædleder, og de beroliget ikke i det hele tatt.
Sitter igjen med en litt uggen følelse. Husker og gjenopplever smerten. Svært ubehagelig, det vondeste noen gang i mitt liv.

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Trygg, klar, tydelig, lytter, har humor, tar vare på pasienten og pårørende. Tenk om alle hadde vært som han!

Overfladisk og uprofesjonell

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Måtte betale 2200 kr for en sjekk på 15 sek ( småbarn) og allergi prøver.Det kunne vi ha gjørt gratis hos fastlegen.Ikke engang en resept..anbefaling..tips...kun en smillende ansikt som ville samle så mange som mulig i timeboka.Da jeg ble litt forvirret og spurte om en mer grundig undersøkelse, forklarte han at det ikke var mulig å ha en ordentlig sjekk siden barnet er ganske urolig.Greit ! Da må du justere prisen i forhold til det du klarte å gjøre ! Men men...privat er privat...veldig skuffet .Hadde lyst til å betale uten komentar for en grundig sjekk og seriøs oppfølging.Det fikk vi ikke desverre! Anbefales ikke :((

Ærlig, rett frem og gir av seg selv

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Har veldig god opplevelse av mine besøk hos han. Han tar deg på alvor, gir av seg selv og følger opp, eller gir deg den oppfølging/henvisning du trenger.

Imøtekommende og profesjonell

Lege: Asad Ali Skrevet

Grei og profesjonell lege. En føler seg sett og lyttet til. Var engstelig for koloskopi men han informerte godt og gjennomførte på så smidig og smertefri måte som mulig. Dessuten var hyggelig sykepleier til stede som snakket om sol og vind og fikk meg på andre tanker. Kjapp og grei opplevelse! Tusen takk!

Meget dyktig lege

Lege: Asad Ali Skrevet

Flott lege som er både imøtekommende, profesjonell og menneskelig. Flink til å forklare før, under og etter undersøkelsen. Var enkelt å komme i kontakt med ham i ettertid. Bra til å følge opp. Anbefales.

Helt fantastisk lege!

Rolig og behagelig lege.
Tok seg tid til å forklare både før, under og etter undersøkelsen.

Damene på kontoret er for øvrig meget hyggelige og hjelpsomme - og fortjener også et stort pluss.

Arrogant tilnærming og manglende undersøkelse

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Opplevde Lars Kåre som arrogant, og at han kom med "lettvinte" forklaringer på hud-/neglproblemer jeg har hatt i flere måneder. Fikk en SMS med diffus forklaring på tilstanden. "Timen" tok 10 minutter, og inkluderte intet enn hva jeg var klar over tidligere. Jeg kan en del om faget selv, og hadde forventet mer. Jeg er glad for at det var helseforsikringen min som betalte for timen - hadde det ikke vært slik, så ville jeg bestridt fakturaen.

Flink og behagelig lege.

Lege: Asad Ali Skrevet

Var utrolig bekymret for å ta koloskopi, men Asad var rolig og forklarte alt han gjorde på en behagelig måte.
Følte meg trygg fra jeg kom inn i behandlingsrommet til jeg forlot sykehuset.
Anbefales.

Rask og effektiv diagnose. Undersøkelsene gjennomført med største empati og nok medisiner. Anbefales

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Denne mannen løper i ring rundt offentlig helsevesen mht tidsbruk, empati, kunnskap, grundighet og innsikt i kryssdiagnoser (+ selvtillit/integritet/engasjement nok til å konsultere andre fagmiljøer).
Diverse skopier utføres etter kundens(!) preferanser og grenser mht medisinering og gjennomføring.

Til tross for alt fra egne tidligere erfaringer med frykt for bookede skopiopplevelser til skremmende kjipe gjennomføringer, trykker jeg hver gang største smilefjes på vei ut fra avdelingen.

Godt jobba og tusen takk for at jeg er din pasient.

Tusen takk også til resten av teamet som gir inntrykk av et .. veldig godt team! :)