Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Imøtekommende og profesjonell

Lege: Asad Ali Skrevet

Grei og profesjonell lege. En føler seg sett og lyttet til. Var engstelig for koloskopi men han informerte godt og gjennomførte på så smidig og smertefri måte som mulig. Dessuten var hyggelig sykepleier til stede som snakket om sol og vind og fikk meg på andre tanker. Kjapp og grei opplevelse! Tusen takk!

Meget dyktig lege

Lege: Asad Ali Skrevet

Flott lege som er både imøtekommende, profesjonell og menneskelig. Flink til å forklare før, under og etter undersøkelsen. Var enkelt å komme i kontakt med ham i ettertid. Bra til å følge opp. Anbefales.

Helt fantastisk lege!

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Rolig og behagelig lege.
Tok seg tid til å forklare både før, under og etter undersøkelsen.

Damene på kontoret er for øvrig meget hyggelige og hjelpsomme - og fortjener også et stort pluss.

Arrogant tilnærming og manglende undersøkelse

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Opplevde Lars Kåre som arrogant, og at han kom med "lettvinte" forklaringer på hud-/neglproblemer jeg har hatt i flere måneder. Fikk en SMS med diffus forklaring på tilstanden. "Timen" tok 10 minutter, og inkluderte intet enn hva jeg var klar over tidligere. Jeg kan en del om faget selv, og hadde forventet mer. Jeg er glad for at det var helseforsikringen min som betalte for timen - hadde det ikke vært slik, så ville jeg bestridt fakturaen.

Flink og behagelig lege.

Lege: Asad Ali Skrevet

Var utrolig bekymret for å ta koloskopi, men Asad var rolig og forklarte alt han gjorde på en behagelig måte.
Følte meg trygg fra jeg kom inn i behandlingsrommet til jeg forlot sykehuset.
Anbefales.