Aleris Frogner - Oslo

0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Flink og behagelig lege.

Lege: Asad Ali Skrevet

Var utrolig bekymret for å ta koloskopi, men Asad var rolig og forklarte alt han gjorde på en behagelig måte.
Følte meg trygg fra jeg kom inn i behandlingsrommet til jeg forlot sykehuset.
Anbefales.

Rask og effektiv diagnose. Undersøkelsene gjennomført med største empati og nok medisiner. Anbefales

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Denne mannen løper i ring rundt offentlig helsevesen mht tidsbruk, empati, kunnskap, grundighet og innsikt i kryssdiagnoser (+ selvtillit/integritet/engasjement nok til å konsultere andre fagmiljøer).
Diverse skopier utføres etter kundens(!) preferanser og grenser mht medisinering og gjennomføring.

Til tross for alt fra egne tidligere erfaringer med frykt for bookede skopiopplevelser til skremmende kjipe gjennomføringer, trykker jeg hver gang største smilefjes på vei ut fra avdelingen.

Godt jobba og tusen takk for at jeg er din pasient.

Tusen takk også til resten av teamet som gir inntrykk av et .. veldig godt team! :)

Dr.Asad Ali er sympatisk, informativ og tillitsvekkende.

Lege: Asad Ali Skrevet

Fra å oppleve at denne dagen skulle være en av de verste dagene i livet, ble dette et møte som gjorde dette til en av de beste. Fra jeg ble hentet av sympatiske,humoristiske og omsorgsfulle assistent Caroline, dempet angsten for undersøkelsen seg betraktelig. Vel inne hos Dr.Asad Ali opplevde jeg en god og trygg atmosfære, med meget god informasjon både før, under og etter undersøkelsen. FOR noen flotte mennesker jeg møtte. Disse to anbefales på det sterkeste. Godt og trygt at det finnes et slikt tilbud👍

Faglig dyktig og tillitsfull

Lege: Branka M. Yli Skrevet

Branka gir deg svar på det du lurer på. Hun er direkte/rett frem, og det vil derfor ikke være tvetydig hva hun mener/anbefaler. Hun er forståelsesfull, og vil gjerne forklare hvordan og hvorfor. Dette er kvaliteter som gjør at man som pasient faktisk skjønner hva som skjer, og hun har alltid min fulle tillit som fagpersonell.

En helt fantastisk lege 😊

Lege: Asad Ali Skrevet

Tok koloskopi i går, gruet meg veldig da det florerer mange opplevelser på det området.

Allerede i resepsjonen ble du møtt med smil og vennlighet . Da jeg ble hentet av legen følte jeg med en gang en trygghet som ikke kan beskrives. Assistent Rita var også veldig hyggelig. Du fikk følelsen av at de begge gjorde noe for DEG, du var ikke bare en i "rekken".

Undersøkelsen var ikke noe å grue for , legen informerte hele tiden. I tillegg samtale både før og etter. Da jeg til og med ble fulgt opp etter hjemreise - har jeg bare dette å si : Asad, du er et fantastisk menneske 👍