Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Ignorant - ikke interessert i meg som pasient.

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Virket ikke interessert i meg som pasient. Hadde jeg vært en kunde hadde jeg forlangt å fått pengene mine tilbake. Hun satt og snakket om hva forskning sa på et generelt grunnlag og ba meg kun om å øke dosen med medesin.

Kunnskapsrik

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Følte meg veldig godt ivaretatt, Fikk riktig og god hjelp fra første øyeblikk. Han forklarer på en måte som er lett å skjønne.

Dedikert,dyktig og tilgjengelig

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Før avtalt undersøkelse brukte Ranjeet tid på å spørre om symptomer. Han begrenset ikke interessen til sitt spesialfelt, men var åpen for å finne grunnlaget, og om nødvendig ordne andre viktige undersøkelser. Selv om min fastlege etter beste evne har forsøkt å hjelpe meg, fikk jeg bedre hjelp her på en time enn de 10 foregående ganger hos min fastlege.
Oppriktig interessert, dyktig og kunnskapsrik, og tilgjengelig via telefon i ettertid. Jeg kunne ikke fått bedre behandling!

Dårlig service

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Dårlig service, lite engasjert, usikker med begrenset kunnskap, ingen behandling på 2 påfølgende besøk. Derfor anbefale ikke å dra til henne

Interessert, positiv og dyktig

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Oscar var utrolig positiv og interessert da jeg var innom for en konsultasjon for noen mnd siden. Han tok meg seriøst, ville høre om min sykdomshistorie, stilte mange spørsmål og fikk meg til å føle meg prioritert som pasient. Veldig bra opplevelse, og jeg følte meg trygg på hans vurdering.