Aleris Frogner - Oslo

Tlf: 22 54 10 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Meget dyktig lege

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

En erfaren lege, som både er hyggelig og faglig flink.

Jeg ble mindre nervøs til undersøkelsen når jeg møtte en slik behagelig person. Han forklarer rolig om undersøkelsen og er opptatt av at jeg hadde det bra. Tenk om alle leger kunne være like flinke til å ta seg tid til sine pasienter.
En stor takk.

Brystreduksjon

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Helt lykkelig med operasjonen min! Følte meg fra første øyeblikk godt ivaretatt.
Med ventetiden var jeg ekstremt fornøyd, og sykehuspersonell var snille og oppmerksomme.

Helt topp!!

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Har hatt en brystreduksjon hos Hilde Bugge.

Tre dager siden jeg ble operert, og jeg føler meg kjempefin. 2 dagen begynte jeg å gå tur. 3 dagen sluttet jeg å ta smertestillende. Kunne ikke vært mer fornøyd og gleder meg til å se sluttresultatet om et par uker! Anbefaler henne på det sterkeste! Veldig dyktig lege!

Dyktig

Lege: Sonja Solbakken Skrevet

Vært inne og operert nese/bihuler to ganger hos henne, og ble veldig godt mottatt. God utredning og vellykket operasjoner begge gangene. Veldig informativ og imøtekommende!

Profesjonell på alle områder

Lege: Espen Kvan Skrevet

Kommuniserer på en svært god måte, inngir tillit, har høy kompetanse, - ja er rett og slett profesjonell på alle områder. I tillegg en hyggelig fyr med glimt i øyet:)

Helt greit men ikke mer

Lege: Leif Erik Grønning Skrevet

Den tekniske biten av en vasektomi kan jeg ikke si så mye om, det gikk sikkert greit, men omsorgen og empatien var ikke tilstede. Følte meg behandlet svært funksjonelt og teknisk.
Inngrepet er ekkelt, dette tok han og assistent ikke hensyn til; altfor lite bedøvelse, eller merkelig smertereaksjon, det var stor smerte ved kutting av en sædleder, og de beroliget ikke i det hele tatt.
Sitter igjen med en litt uggen følelse. Husker og gjenopplever smerten. Svært ubehagelig, det vondeste noen gang i mitt liv.

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Trygg, klar, tydelig, lytter, har humor, tar vare på pasienten og pårørende. Tenk om alle hadde vært som han!

Overfladisk og uprofesjonell

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Måtte betale 2200 kr for en sjekk på 15 sek ( småbarn) og allergi prøver.Det kunne vi ha gjørt gratis hos fastlegen.Ikke engang en resept..anbefaling..tips...kun en smillende ansikt som ville samle så mange som mulig i timeboka.Da jeg ble litt forvirret og spurte om en mer grundig undersøkelse, forklarte han at det ikke var mulig å ha en ordentlig sjekk siden barnet er ganske urolig.Greit ! Da må du justere prisen i forhold til det du klarte å gjøre ! Men men...privat er privat...veldig skuffet .Hadde lyst til å betale uten komentar for en grundig sjekk og seriøs oppfølging.Det fikk vi ikke desverre! Anbefales ikke :((

Ærlig, rett frem og gir av seg selv

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Har veldig god opplevelse av mine besøk hos han. Han tar deg på alvor, gir av seg selv og følger opp, eller gir deg den oppfølging/henvisning du trenger.

Imøtekommende og profesjonell

Lege: Asad Ali Skrevet

Grei og profesjonell lege. En føler seg sett og lyttet til. Var engstelig for koloskopi men han informerte godt og gjennomførte på så smidig og smertefri måte som mulig. Dessuten var hyggelig sykepleier til stede som snakket om sol og vind og fikk meg på andre tanker. Kjapp og grei opplevelse! Tusen takk!

Meget dyktig lege

Lege: Asad Ali Skrevet

Flott lege som er både imøtekommende, profesjonell og menneskelig. Flink til å forklare før, under og etter undersøkelsen. Var enkelt å komme i kontakt med ham i ettertid. Bra til å følge opp. Anbefales.

Helt fantastisk lege!

Rolig og behagelig lege.
Tok seg tid til å forklare både før, under og etter undersøkelsen.

Damene på kontoret er for øvrig meget hyggelige og hjelpsomme - og fortjener også et stort pluss.

Arrogant tilnærming og manglende undersøkelse

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Opplevde Lars Kåre som arrogant, og at han kom med "lettvinte" forklaringer på hud-/neglproblemer jeg har hatt i flere måneder. Fikk en SMS med diffus forklaring på tilstanden. "Timen" tok 10 minutter, og inkluderte intet enn hva jeg var klar over tidligere. Jeg kan en del om faget selv, og hadde forventet mer. Jeg er glad for at det var helseforsikringen min som betalte for timen - hadde det ikke vært slik, så ville jeg bestridt fakturaen.

Flink og behagelig lege.

Lege: Asad Ali Skrevet

Var utrolig bekymret for å ta koloskopi, men Asad var rolig og forklarte alt han gjorde på en behagelig måte.
Følte meg trygg fra jeg kom inn i behandlingsrommet til jeg forlot sykehuset.
Anbefales.

Rask og effektiv diagnose. Undersøkelsene gjennomført med største empati og nok medisiner. Anbefales

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Denne mannen løper i ring rundt offentlig helsevesen mht tidsbruk, empati, kunnskap, grundighet og innsikt i kryssdiagnoser (+ selvtillit/integritet/engasjement nok til å konsultere andre fagmiljøer).
Diverse skopier utføres etter kundens(!) preferanser og grenser mht medisinering og gjennomføring.

Til tross for alt fra egne tidligere erfaringer med frykt for bookede skopiopplevelser til skremmende kjipe gjennomføringer, trykker jeg hver gang største smilefjes på vei ut fra avdelingen.

Godt jobba og tusen takk for at jeg er din pasient.

Tusen takk også til resten av teamet som gir inntrykk av et .. veldig godt team! :)

Dr.Asad Ali er sympatisk, informativ og tillitsvekkende.

Lege: Asad Ali Skrevet

Fra å oppleve at denne dagen skulle være en av de verste dagene i livet, ble dette et møte som gjorde dette til en av de beste. Fra jeg ble hentet av sympatiske,humoristiske og omsorgsfulle assistent Caroline, dempet angsten for undersøkelsen seg betraktelig. Vel inne hos Dr.Asad Ali opplevde jeg en god og trygg atmosfære, med meget god informasjon både før, under og etter undersøkelsen. FOR noen flotte mennesker jeg møtte. Disse to anbefales på det sterkeste. Godt og trygt at det finnes et slikt tilbud👍

Faglig dyktig og tillitsfull

Lege: Branka M. Yli Skrevet

Branka gir deg svar på det du lurer på. Hun er direkte/rett frem, og det vil derfor ikke være tvetydig hva hun mener/anbefaler. Hun er forståelsesfull, og vil gjerne forklare hvordan og hvorfor. Dette er kvaliteter som gjør at man som pasient faktisk skjønner hva som skjer, og hun har alltid min fulle tillit som fagpersonell.

En helt fantastisk lege 😊

Lege: Asad Ali Skrevet

Tok koloskopi i går, gruet meg veldig da det florerer mange opplevelser på det området.

Allerede i resepsjonen ble du møtt med smil og vennlighet . Da jeg ble hentet av legen følte jeg med en gang en trygghet som ikke kan beskrives. Assistent Rita var også veldig hyggelig. Du fikk følelsen av at de begge gjorde noe for DEG, du var ikke bare en i "rekken".

Undersøkelsen var ikke noe å grue for , legen informerte hele tiden. I tillegg samtale både før og etter. Da jeg til og med ble fulgt opp etter hjemreise - har jeg bare dette å si : Asad, du er et fantastisk menneske 👍

Meget behagelig lege

Lege: Margareth Bruheim Skrevet

Utrolig behagelig lege . Tilstede ,lyttende og fokusert på pasienten , tar seg god tid . Man føler seg vel hos dr. Bruheim .

Strålende resultat!

Lege: Margareth Bruheim Skrevet

Svært hyggelig og imøtekommende! Hun har utført tre plastiske operasjoner på meg, og resultatet ble helt strålende! 👍🏻😊 Kjempefornøyd!