Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Trygg, dyktig og veldig hyggelig

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Her får jeg alltid fantastisk service, gjennomførelse og oppfølgning! Vært til flere gastroskopi og oprasjon med slynge. Får alltid personlig oppfølgning av lege med prøvesvar og når det tilogmed lyttes og hensyntaes egne meninger og opplevelser så må jeg bare si jeg er imponert! Dette er en svært hyggelig og samvittighetsfull lege og person! Her er du i trygge hender! Anbefales på det varmeste

Meget dyktig

Lege: Bjørn Østby Skrevet

Var hos han for gastro undersøkelse. Han var veldig flink, tok seg god tid til samtale både før og etter udersøkelse. Veldig dyktig lege, anbefales. Hyggelige pleiere på aleris tok godt vare på meg gjennom hele prosessen.

Fantastisk lege!

Lege: Gunnar Kullmann Skrevet

Fantastisk lege - som skiller seg kraftig positivt ut blant en del mindre hyggelige og meget arrogante leger. Opplagt faglig dyktig, har humor, empati, er på tilbudssiden mht. å ringe om prøvesvar ved spørsmål om kreftsykdom. LIke vennlig og bra i telefonen. Og holder avtaler - også i motsetning til mange andre leger. Bedre finnes ikke.

Trygg

Lege: Kristina Sole Skrevet

Var hos Kristina i dag og like fornøyd som for litt over et år siden, da jeg var hos henne for første gang. Har litt anstrengt forhold til gynekologer da min bestemor og min mor er døde av eggstokk kreft. Kristina er trygg og veldig hyggelig og jeg glemmer alt av angst for selve undersøkelsen. Kan virkelig anbefale henne til andre. Anne

Trygg og profesjonell

Lege: Tyge Tind Tindholdt Skrevet

Jag har aldrig känt mig tryggare än den gången jag opererades av Dr Tindholdt. Det kan nämnas att jag har opererats ett 10-tal gånger tidigare av andra kirurger.