Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Faglig dyktig og tillitsfull

Lege: Branka M. Yli Skrevet

Branka gir deg svar på det du lurer på. Hun er direkte/rett frem, og det vil derfor ikke være tvetydig hva hun mener/anbefaler. Hun er forståelsesfull, og vil gjerne forklare hvordan og hvorfor. Dette er kvaliteter som gjør at man som pasient faktisk skjønner hva som skjer, og hun har alltid min fulle tillit som fagpersonell.

En helt fantastisk lege 😊

Lege: Asad Ali Skrevet

Tok koloskopi i går, gruet meg veldig da det florerer mange opplevelser på det området.

Allerede i resepsjonen ble du møtt med smil og vennlighet . Da jeg ble hentet av legen følte jeg med en gang en trygghet som ikke kan beskrives. Assistent Rita var også veldig hyggelig. Du fikk følelsen av at de begge gjorde noe for DEG, du var ikke bare en i "rekken".

Undersøkelsen var ikke noe å grue for , legen informerte hele tiden. I tillegg samtale både før og etter. Da jeg til og med ble fulgt opp etter hjemreise - har jeg bare dette å si : Asad, du er et fantastisk menneske 👍

Meget behagelig lege

Lege: Margareth Bruheim Skrevet

Utrolig behagelig lege . Tilstede ,lyttende og fokusert på pasienten , tar seg god tid . Man føler seg vel hos dr. Bruheim .

Strålende resultat!

Lege: Margareth Bruheim Skrevet

Svært hyggelig og imøtekommende! Hun har utført tre plastiske operasjoner på meg, og resultatet ble helt strålende! 👍🏻😊 Kjempefornøyd!

Meget imøtekommende

Lege: Leif Erik Grønning Skrevet

Fikk time umiddelbart etter hendvendelse, og ble fort kvitt nerver. Veldig god dialog, og gikk ut med en følelse av å bli tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste.