Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Dedikert,dyktig og tilgjengelig

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Før avtalt undersøkelse brukte Ranjeet tid på å spørre om symptomer. Han begrenset ikke interessen til sitt spesialfelt, men var åpen for å finne grunnlaget, og om nødvendig ordne andre viktige undersøkelser. Selv om min fastlege etter beste evne har forsøkt å hjelpe meg, fikk jeg bedre hjelp her på en time enn de 10 foregående ganger hos min fastlege.
Oppriktig interessert, dyktig og kunnskapsrik, og tilgjengelig via telefon i ettertid. Jeg kunne ikke fått bedre behandling!

Dårlig service

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Dårlig service, lite engasjert, usikker med begrenset kunnskap, ingen behandling på 2 påfølgende besøk. Derfor anbefale ikke å dra til henne

Interessert, positiv og dyktig

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Oscar var utrolig positiv og interessert da jeg var innom for en konsultasjon for noen mnd siden. Han tok meg seriøst, ville høre om min sykdomshistorie, stilte mange spørsmål og fikk meg til å føle meg prioritert som pasient. Veldig bra opplevelse, og jeg følte meg trygg på hans vurdering.

Tipp topp oppfølging

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Vært innom diverse ønh-leger og Oscar er den første som virkelig har lagt litt innsats i å finne ut hva som er feil og prøve forskjellige ting.

Han er også veldig flink til å forklare og gir masse bra råd

Veldig fornøyd!

Bra läkare, trygg hjälpsam

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Både mig själv, man och mina barn har varit hos Oskar och vi är mycket nöjda. Han har alltid varit hjälpsam och gett oss den bästa behandlingen och rekommendationer. Vi rekommenderar honom stärkt.