Aleris Frogner - Oslo

Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Trygghet
Tar seg god tid
Ser deg som menneske
Veldig beroligende
Kan anbefales på det sterkeste.

Dyktig og empatisk

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Jeg var hos legen 11.10.18 til gastroskopi og kolonoskopi. Fikk veldig god oppfølging av legen og sykepleier både før, under og etter undersøkelse. Dr. Dhatt brukte den tiden jeg trengte for å forklare resultater. Følte meg ivaretatt som pasient av Aleris, dr Dhatt og ikke minst av sykepleiersken.

Takk.

Erfaren lege

Lege: Kristian Bjørgul Skrevet

Fikk satt inn hofteprotese i mars 2018, og etter dette har det kun vært fremgang. Går lange turer og trener regelmessig, og hofta fungerer helt topp. Ingen restriksjoner for hva jeg kan gjøre, noe som er et stort pluss med denne operasjonsmetoden. Jeg er utrolig imponert over Kristian Bjørgul og hans team. Dyktige, erfarne og god informasjon hele veien. Kjenner nå at den andre hofta står for tur, og uten tvil er det kun Dr Bjørgul som får utføre den jobben.

Nøyaktig og kunnskapsrik

Lege: Asad Ali Skrevet

Jeg grudde meg lenge til kolonoskopien, men ble møtt av to hyggelige sykepleiere/assistenter. Pulsen gikk ned. De smilte og roet meg ned. Så kom legen Asad Ali og da ble pulsen enda roligere - han lyttet, forklarte og roet meg ned. En så dyktig lege med så mye kunnskap om hvordan man skal snakke med en urolig pasient er en sjeldenhet! Ingen smerte, ingen stress, mens jeg lå på benken og ble undersøkt. Takker så mye for en grundig tarmsjekk med rolig og trygg atmosfære.

Dårlig, lite informativ, og lite kunnskap.

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Om du ønsker en lege som er hyggelig, og lite engasjert, med begrenset kunnskap, så er hun legen for deg. Vil ikke anbefale å dra til henne, det er penger rett ut av vinduet, 1700 kroner for 3 minutter, å du føler deg ikke akkurat bedre når du drar, om noe verre.