Aleris Frogner - Oslo

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner - Oslo

Helt topp!!

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Har hatt en brystreduksjon hos Hilde Bugge.

Tre dager siden jeg ble operert, og jeg føler meg kjempefin. 2 dagen begynte jeg å gå tur. 3 dagen sluttet jeg å ta smertestillende. Kunne ikke vært mer fornøyd og gleder meg til å se sluttresultatet om et par uker! Anbefaler henne på det sterkeste! Veldig dyktig lege!

Dyktig

Lege: Sonja Solbakken Skrevet

Vært inne og operert nese/bihuler to ganger hos henne, og ble veldig godt mottatt. God utredning og vellykket operasjoner begge gangene. Veldig informativ og imøtekommende!

Helt greit men ikke mer

Lege: Leif Erik Grønning Skrevet

Den tekniske biten av en vasektomi kan jeg ikke si så mye om, det gikk sikkert greit, men omsorgen og empatien var ikke tilstede. Følte meg behandlet svært funksjonelt og teknisk.
Inngrepet er ekkelt, dette tok han og assistent ikke hensyn til; altfor lite bedøvelse, eller merkelig smertereaksjon, det var stor smerte ved kutting av en sædleder, og de beroliget ikke i det hele tatt.
Sitter igjen med en litt uggen følelse. Husker og gjenopplever smerten. Svært ubehagelig, det vondeste noen gang i mitt liv.

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Trygg, klar, tydelig, lytter, har humor, tar vare på pasienten og pårørende. Tenk om alle hadde vært som han!

Overfladisk og uprofesjonell

Lege: Oscar Ohene Asante Skrevet

Måtte betale 2200 kr for en sjekk på 15 sek ( småbarn) og allergi prøver.Det kunne vi ha gjørt gratis hos fastlegen.Ikke engang en resept..anbefaling..tips...kun en smillende ansikt som ville samle så mange som mulig i timeboka.Da jeg ble litt forvirret og spurte om en mer grundig undersøkelse, forklarte han at det ikke var mulig å ha en ordentlig sjekk siden barnet er ganske urolig.Greit ! Da må du justere prisen i forhold til det du klarte å gjøre ! Men men...privat er privat...veldig skuffet .Hadde lyst til å betale uten komentar for en grundig sjekk og seriøs oppfølging.Det fikk vi ikke desverre! Anbefales ikke :((