Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Wonderful and warm experience!

Lege: Caroline Becker Skrevet

Wonderful experience with Caroline Becker. She is a great doctor, knowledgeable, sensitive, informative… I immediately felt at ease – and felt confident in my receiving expert medical care. Walked away, very impressed with the overall experience. Highly recommend.

Fantastisk lege

Lege: Caroline Becker Skrevet

Hyggelig, faglig dyktig og imøtekommende!
Undersøkelsen var rask og effektiv og hun er flink til å lytte.
Anbefales!

Kaotisk konsultasjon

Lege: Caroline Becker Skrevet

Fikk ingen svar på problemstillingene mine. Følte også at legen ville ha meg kjappest mulig ut av kontoret til tross for at jeg betalte ganske mye for konsultasjonen. Var alt i alt 3/10 stjerner.

Det mest fantastiske gynekolog besøket jeg har hatt.

Lege: Caroline Becker Skrevet

Caroline Becker er en av de mest dyktige legene jeg har møtt. Som en litt bekymret pasient har jeg egentlig syntes gynekolog besøk har vært litt skummelt og ubehagelig. Caroline ga meg en enorm trygghet, og var fantastisk morsom. Caroline var profesjonell og veldig dyktig. Jeg syntes dette var ett av de beste opplevelsene jeg har hatt hos både gynekolog og hos leger generellt.

Dyktig og super oppfølging

Lege: Caroline Becker Skrevet

Caroline er en utrolig dyktig lege med god erfaring og vurderingsevne. Hun ivaretar, lytter og er utrolig empatisk. Hun har hjulpet meg gjennom utredning av endometriose og tvilte ikke på meg en eneste gang. Takket være henne fikk jeg rask operasjon og har mye bedre livskvalitet i dag.