Rune Mork Braut

• Allmennlegespesialist og gynekolog

Siste vurderinger av Rune Mork Braut

Hyggelig og nøye

Lege: Rune Mork Braut Skrevet

Han er hyggelig og nøye. Tar seg god tid til å høre etter. Har vært hos Jan ved graviditeter og andre ting. Absolutt å anbefale!!

Profesjonell, tar allt på allvar.

Lege: Rune Mork Braut Skrevet

Efter 3 upprepade missfall fick jag komma till Dr. Braut. Han lyssnar, førstår och vill verkligen hjælpa. Jag fick medicin och tæt oppfølgning hos Braut och behøvde inte mista en fjærde gång. I tillegg ær alla på klinikken hygglige och de svarar alltid i telefon. Receptionisterna ær æven de profisjonella.

Fantastisk på UL

Lege: Rune Mork Braut Skrevet

Ved begge mine graviditeter har jeg fått utvendig Ultralyd av magen og "huleboeren" hos Dr. Braut.
Han er helt fantastisk på ultralyder! Stålkontroll på hva som er hvor, hva det forskjellige er, og er svært behagelig å kommunisere med!
Han får flotte og tydelige bilder, (også i 3D) og kan for en liten sum ta opp video!

profesjonell, ydmyk og vennlig

Lege: Rune Mork Braut Skrevet

Respektfull behandling og konsultasjon. Nytt og moderne utstyr. Rent, ryddig og orden på alle måter. Skriftlig tilbakemelding etter undersøkelsesresultater er kommet. Vennlig, kunnskapsrik og gjør en ellers ubehagelig situasjon så enkel som mulig.

Hyggelig, profesjonell, imøtekommende, lyttende, faglig dyktig

Lege: Rune Mork Braut Skrevet

Jeg starter med kontorpersonellet, som er de første jeg møter når jeg ringer. Alltid tid til forklaringer, avklaringer, tid til å finne time, har full oversikt.

Når jeg kommer til Rune, møter han deg alltid med et håndtrykk, hvordan går det, takk for sist etc. En liten prat på kontoret, der han oppsummerer det vi snakket om sist, eventuelle prøvesvar, forklarer hva som skal skje og hvorfor, og på den måten gjør møtet med gynekologen mindre skremmende. For det er ikke det beste jeg vet å gå til gynekolog.

Rune er effektiv og diskret. Han prøver å gjøre undersøkelsen på en kvalitativt god og rask måte, slik at det hele er raskt over. Han vet hva som eventuelt er mer ubehagelig, og snakker rolig og gjør det han skal, og er rask med å si at "nå er vi ferdige".

Han har ultralydapparat, og han skrur av lyses når han skal gjøre undersøkelser, slik at jeg kan følge med på skjerm mens han forklarer hva han ser.

Etter undersøkelsen får jeg en kort forklaring på hva som skal skje videre, og om jeg skal ha ny time, og når den bør være.

Jeg får alltid brev hjem med prøvesvar og føler meg veldig godt ivaretatt hos Braut. Han gjør det ubehagelige, greit nok å gjennomføre.