Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Rune Mork Braut er gynekolog i Sandnes

Siste vurderinger av Rune Mork Braut

Veldig behagelig og profesjonell

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Første gynekolog jeg faktisk føler meg komfortabel med.
Veldig profesjonell og topp moderne utstyr.

Omsorgsfull

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Ble møtt av en forståelsesfull mann som tok hensyn og var flink å forklare og fikk en god følelse av å bli tatt vare på.var lett å se at han er dyktig i sin jobb,anbefales

Rolig og trygg

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Jeg ble sendt til Rune når legen ikke greide å ta celleprøve hos meg.
I døra inn ble jeg møtt av en kanon hyggelig eldre kar som fikk meg til å slappe av.
Når jeg kom oppi stolen så snakket han med meg og sa alt det han skulle gjøre før han gjorde det. Og han går litt ekstra for sine pasienter så han tok litt ekstra prøver.
Skal tilbake dit igjen uten tvil og redsel.

Veldig kunnskapsrik og hyggelig

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Var hos han på rutineultralyd i uke 20. Veldig imøtekommende og hyggelig. Har mye kunnskap om ultralyden og forklarer mens han undersøker. Veldig betryggende å gå til en lege som er god til å informere.

Kjempe flink

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Utrolig hyggelig og dyktig lege!
Veldig godt å møte på slike leger når man er i en vannskelig situasjon som utredning for barnløshet.

Tydelig at han vet hva han snakker om og han er god til å forklare hva han mener.
Den absolutt beste legen vi møtte på gjennom hele prosessen!

Veldig god lege

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Har vært hod lege I forbindelse med graviditet. Rune er veldig oppmerksom og proff når det gjelder anbefalinger. Utrolig hyggelig personlighet.

Hyggelig og nøye

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Han er hyggelig og nøye. Tar seg god tid til å høre etter. Har vært hos Jan ved graviditeter og andre ting. Absolutt å anbefale!!

Profesjonell, tar allt på allvar.

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Efter 3 upprepade missfall fick jag komma till Dr. Braut. Han lyssnar, førstår och vill verkligen hjælpa. Jag fick medicin och tæt oppfølgning hos Braut och behøvde inte mista en fjærde gång. I tillegg ær alla på klinikken hygglige och de svarar alltid i telefon. Receptionisterna ær æven de profisjonella.

Fantastisk på UL

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Ved begge mine graviditeter har jeg fått utvendig Ultralyd av magen og "huleboeren" hos Dr. Braut.
Han er helt fantastisk på ultralyder! Stålkontroll på hva som er hvor, hva det forskjellige er, og er svært behagelig å kommunisere med!
Han får flotte og tydelige bilder, (også i 3D) og kan for en liten sum ta opp video!

profesjonell, ydmyk og vennlig

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Respektfull behandling og konsultasjon. Nytt og moderne utstyr. Rent, ryddig og orden på alle måter. Skriftlig tilbakemelding etter undersøkelsesresultater er kommet. Vennlig, kunnskapsrik og gjør en ellers ubehagelig situasjon så enkel som mulig.

Hyggelig, profesjonell, imøtekommende, lyttende, faglig dyktig

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Jeg starter med kontorpersonellet, som er de første jeg møter når jeg ringer. Alltid tid til forklaringer, avklaringer, tid til å finne time, har full oversikt.

Når jeg kommer til Rune, møter han deg alltid med et håndtrykk, hvordan går det, takk for sist etc. En liten prat på kontoret, der han oppsummerer det vi snakket om sist, eventuelle prøvesvar, forklarer hva som skal skje og hvorfor, og på den måten gjør møtet med gynekologen mindre skremmende. For det er ikke det beste jeg vet å gå til gynekolog.

Rune er effektiv og diskret. Han prøver å gjøre undersøkelsen på en kvalitativt god og rask måte, slik at det hele er raskt over. Han vet hva som eventuelt er mer ubehagelig, og snakker rolig og gjør det han skal, og er rask med å si at "nå er vi ferdige".

Han har ultralydapparat, og han skrur av lyses når han skal gjøre undersøkelser, slik at jeg kan følge med på skjerm mens han forklarer hva han ser.

Etter undersøkelsen får jeg en kort forklaring på hva som skal skje videre, og om jeg skal ha ny time, og når den bør være.

Jeg får alltid brev hjem med prøvesvar og føler meg veldig godt ivaretatt hos Braut. Han gjør det ubehagelige, greit nok å gjennomføre.

Lytter og ta man på alvor

Klinikk: Rune Mork Braut Skrevet

Jeg er virkelig fornøyde med Rune.
Hann er nøyaktig, lytter og undersøker.
Hann er veldig profesjonell i det som han gjør.