Livio IVF-klinikken Oslo

Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Livio IVF-klinikken Oslo

Varm, grundig og dyktig

Lege: Hannah Russell Skrevet

Hannah Russel fremstår som faglig svært kompetent. Hun er engasjert i pasientene sine og opplevelsen er at hun virkelig gjør hva hun kan for at ivf-forsøkene skal bli vellykket. Hun har stor omsorg for sine pasienter og man føler seg på alle måter godt ivaretatt av henne.

Lege: Nan B. Oldereid Skrevet

Jeg har vært pasient/kunde hos IVF-klinikken/Livio i mange år, og vært hos alle legene der. Kan ikke få fullrost de nok, dyktige, gode, snille og profesjonelle! Alltid følt meg trygg, sett og ivaretatt. Må også benytte muligheten til å skryte av en fantastisk gjeng på laben og i klinikken forøvrig - takk for vårt mirakel 🙏

Lege: Hannah Russell Skrevet

Lege: Kjersti Brenden Skrevet

Meget dårlig inntrykk

Lege: Kjersti Brenden Skrevet

Fikk dårlige råd og til tider nedlatende behandling, i en veldig sårbar situasjon knyttet til IVF-behandling. Brukte samme behandling flere ganger, uten respons. Heldigvis flinke sykepleiere som ga god informasjon.

Byttet klinikk og opplevde å bli tatt på alvor og hørt på, og leger som ønsket å prøve ut ulike protokoller, tilpasset min problematikk, for å få bedre respons. Det ga resultater.

Anbefaler ikke Livio.