Livio IVF-klinikken Oslo

Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Livio IVF-klinikken Oslo

Empatisk og kunnskapsrik lege

Lege: Hannah Russell Skrevet

Kan virkelig anbefale dr Russell og Livio. Gjennom en lang prosess med flere forsøk har de stadig skreddersydd nye protokoller for å optimalisere forsøkene våre. Har nå fått to mirakler ved hjelp av Livio. Er evig takknemlig for all hjelp og empatisk støtte som vi har fått både av dr Russell og dr Oldereid.

Varm, grundig og dyktig

Lege: Hannah Russell Skrevet

Hannah Russel fremstår som faglig svært kompetent. Hun er engasjert i pasientene sine og opplevelsen er at hun virkelig gjør hva hun kan for at ivf-forsøkene skal bli vellykket. Hun har stor omsorg for sine pasienter og man føler seg på alle måter godt ivaretatt av henne.

Lege: Nan B. Oldereid Skrevet

Jeg har vært pasient/kunde hos IVF-klinikken/Livio i mange år, og vært hos alle legene der. Kan ikke få fullrost de nok, dyktige, gode, snille og profesjonelle! Alltid følt meg trygg, sett og ivaretatt. Må også benytte muligheten til å skryte av en fantastisk gjeng på laben og i klinikken forøvrig - takk for vårt mirakel 🙏

Lege: Kjersti Brenden Skrevet